Eerste artikel!

Heeee!
Als eerste, welkom!
Ik ben Fieke Krol en ik ben 14 jaar oud, maar deze informatie kunnen jullie eigenlijk ook allemaal bij ‘About’ lezen. Dus wil ik jullie veel liever vertellen wat ik allemaal van plan ben en hoop te bereiken!

IMG_0175

IMG_0208

Zoals je al kan lezen in ‘About’ ben ik in Juli 2013 begonnen met bloggen over nagellak. Dat vond ik al heel erg leuk om te doen maar de kwaliteit van de artikelen was eigenlijk heel slecht. Ik had vaak onduidelijke foto’s of nog erger, afgebeten nagels en lelijke nagelriemen! 😮 Ook was mijn schrijfstijl verre van perfect en ik miste spontaniteit in mijn eigen artikelen. Toen ik steeds minder tijd en zin kreeg om te bloggen ben ik besloten om te stoppen. Ik besloot dat ik nog te jong was om te gaan bloggen. Maar ik ben natuurlijk wel nog doorgegaan met nagellak en beauty. Sindsdien heb ik veel geleerd en ik heb een camera gekocht.
Een paar weken geleden begon ik Lifesplash te volgen. Jiami is echt een geweldig en vrolijk meisje van mijn leeftijd, met een succesvol blog. Het bloggen begon bij mij ook weer te kriebelen en dus ging ik nadenken of ik het zou kunnen, weer gaan bloggen.
Op het moment dat ik dit schrijf duurt het nog 3 weken voordat de zomervakantie begint, als jullie dit lezen is ‘mijn’ zomervakantie begonnen. Ik ga bloggen in de zomervakantie zodat ik vooruit kan schrijven en dan toch genoeg tijd heb. Als het schooljaar weer begint ga ik opnieuw kijken of dit is wat ik wil en of ik genoeg tijd heb.

Mijn bedoeling is om vooral te gaan bloggen over beauty, fashion en lifestyle. Ik wil wel zeggen dat ik echt geen pro ben op het gebied van beauty of fashion maar ik vind het wel super leuk en ik wil graag meer leren! Ik denk ook dat het voor jullie soms best herkenbaar kan zijn omdat ik ook maar een 14-jarig meisje ben! Als je ooit kritiek of tips hebt, alsjeblieft deel ze! Ik wil zo graag nieuwe dingen leren en ik kan niet wachten tot ik kan gaan bloggen!

IMG_0159

IMG_0202

Mijn bedoeling is om minstens 3 of 4 keer per week een artikel online te zetten. Het zou kunnen dat als ik straks bezig ben dit weer veranderd maar voor nu is dit wel goed denk ik.

Nu kennen jullie mij een beetje, maar ik wil jullie ook leren kennen!
Dus, laat bij de comments achter hoe je heet, hoe oud je bent, je hobby’s en wat je nog meer kwijt wil, haha!

Liefs,
Fieke! ❤

3 thoughts on “Eerste artikel!

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

