Eindhoven shoplog!

Hallo! πŸ™‚
Vrijdag ben ik naar Eindhoven geweest met mijn 3 beste vriendinnen. Ik heb niet super veel gekocht maar ik wil wel de dingen die ik heb gekocht laten zien. Als je een klein verslag van de dag wil lezen en de gekochte spulletjes wil zien moet je snel verder lezen!
Collage

We wilden eigenlijk vooral gaan voor de Primark, als je het station uitloopt zit die ook (bijna) tegenover het station. We hebben ongeveer een uur rondgelopen in de Primark, maar alles wat ze hadden was net niet onze smaak. Toch heb ik twee dingen gekocht die ik echt heel tof vind!
Ik zocht nog een leuke grote tas die ik mee kon nemen naar het strand of als ik ging slapen bij een vriendin. Eerst gebruikte ik altijd zo’n grote ‘plastic’ tas of mijn schooltas (een soort CowboyBag) maar die plastic tas is niet echt fashionable en mijn schooltas is niet heel handig voor het strand, als die nat wordt dan zie je dat meteen aan het leer en dat vind ik zonde.
We liepen rond in de Primark toen Manon een super leuke tas zag hangen die ze wilde kopen. Maar ze vond dat ze al genoeg tassen had en besloot hem dus niet te kopen. Ik vond de tas ook best leuk daarom ik vroeg ik aan haar of ze het erg zou vinden als ik die tas wel zou kopen. Gelukkig vond ze dat helemaal niet erg en na even twijfelen heb ik hem toch gekocht, ik ben er echt super blij mee!
De tas ziet er leuk uit en er past veel in zonder dat deze er dik uit ziet.
IMG_0449bDe tas kostte €14,00.

De laatste tijd zie ik op steeds meer blogs van die flowercrowns verschijnen. Dit zijn een soort haarbandjes met bloemetjes erop. Ik vond dat er zo leuk uitzien, heel bohemian en zomers dus toen ik er eentje bij de Primark zag liggen kon ik het niet laten om hem mee te nemen.
Hij zit best los om mijn hoofd, maar ik heb dan ook wel een smal hoofd. De band is van een buigbaar materiaal dus niet zo’n stiek zeg maar, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel want ik weet niet zo goed hoe dat ik dit uit moet leggen haha.
IMG_0365b
IMG_0368b
IMG_0388bDe roze flowercrown kostte €3,50.

Daarna wilde ik graag even naar de Claires, dit is een sieraden winkeltje die ook make-up enzo verkopen. Charlotte, van PinkyPolish is heel enthousiast over een nagellak van de Claires, namelijk de kleur Pastel Neons. Dit is een soort felle maar toch pastel roze kleur. Eigenlijk wilde ik deze kleur ook kopen maar ik kon hem nergens vinden! Daarom heb ik gekozen voor een ander kleurtje, ‘Music Festival’. Dit is een perzik kleurig lakje. Hier ben ik ook heel blij mee want ik heb nog geen kleur die hier ook maar een beetje op lijkt!

Ik kwam er later achter dat de nagellak bijna dezelfde kleur heeft als de roze flowercrown van de Primark, haha!

Ik kwam er later achter dat de nagellak bijna dezelfde kleur heeft als de roze flowercrown van de Primark, haha!

Music Festival kostte €2,99.

We waren een beetje rond aan het kijken in de Claires en hier zag ik ook heel veel flowercrowns hangen. Ik had er een paar omgedaan en toen ik een blauwe probeerde vond ik hem meteen super leuk! Deze blauwe is een heel anders dan de roze. De blauwe heeft echt zo’n stiek terwijl de roze van een soort buigbare ring is gemaakt. Ook heeft de blauwe kleinere blauwe en witte bloemetjes in verschillende maten en soorten, de roze heeft grotere roze bloemen die allemaal hetzelfde zijn qua maat en vorm. Ik besloot de blauwe ook mee te nemen, gewoon omdat het kan. πŸ™‚
IMG_0335b

IMG_0325b

IMG_0332bDe flowercrown kostte €5,99.

Toen we de Claires uitliepen zei Imke dat ze toch wel honger had, de rest was het hier mee eens. Floor en ik stelde voor om bij ‘La Place’ te gaan eten in de V&D. We gingen helemaal naar de bovenste verdieping, (voor de mensen die weleens bij de V&D in Eindhoven komen, beneden zit een La Place maar op de bovenste verdieping ook, hier is het rustiger en kun je buiten zitten! Dat wist ik helemaal niet haha, maar het is wel een aanrader!) We namen alle 4 een broodje met tonijn.
Ik nam een smoothie met sinaasappel en nog iets, maar dat ben ik al weer vergeten… Imke nam een ijsthee met munt en aardbei en Floor en Manon een kopje met (slag)room en aardbeien.

1e: v.l.n.r. ik, Manon en Floor 2e: v.l.n.r. ik, Manon, Floor en Imke

1e: v.l.n.r. ik, Manon en Floor
2e: v.l.n.r. ik, Manon, Floor en Imke

Toen we uitgegeten waren hebben we nog een tijdje rondgelopen en in allerlei winkeltjes gekeken. Manon zei dat ze graag naar de Zara wilde om voor een Zara top te kijken, kennen jullie die? Dat is zo’n top die je op twee manieren kan dragen (eigenlijk niet maar iedereen doet dat wel) als je hem normaal dit is ‘ie achter heel hoog gesloten en voor wat lager en als je hem andersom doet is ‘ie voor heel hoog gesloten en achter laag.
We hebben er alle 4 één gepast en tot mijn grote verbazing stond het me nog niet eens zo slecht, ik ben namelijk best dun waardoor ik in heel veel kleding geen figuur heb. 😦 Uiteindelijk heb ik een groen/blauwe gekocht! Misschien ben ik hier nog wel het blijste mee van alles! πŸ˜€
IMG_0452bOok Imke, Manon en Floor hebben een Zara top gekocht, Floor en Manon zelfs twee!
De Zara top kostte €9.95.

Hierna hebben we nog wat rond gelopen in de stad en zijn we langs de Starbucks geweest. Nadat we een Starbucks drankje hadden gehaald zijn we naar de trein gelopen. Er kwam eigenlijk al meteen een trein aan maar die zat helemaal vol, zelfs op die plekken bij de deuren kon je bijna niet staan. Daarom zijn we maar uit gestapt en besloten we te wachten op de volgende trein. 10 minuten later kwam er al een trein aan die helemaal leeg was! We zijn meteen ingestapt en bovenin gaan zitten, de coupe was helemaal leeg dus we konden volop kletsen en selfies maken! πŸ˜‰
Na een half uur kwamen we aan in Weert en toen zijn we naar huis gefietst.

Nog heel even een outfitfoto van de top, de tas en de blauwe flowercrown. Ik heb deze zwart-wit gemaakt omdat er nog een outfitpost aankomt met deze outfit, dus dit is even een sneakpreview!
IMG_0390b

Dit was een héél goed begin van de vakantie! πŸ˜€

Liefs,
Fieke ❀

10 thoughts on “Eindhoven shoplog!

  1. ZoΓ« schreef:

    Je hebt echt een mooi figuur en hele lange benen! Ben je model?

    Je staat heel leuk op de foto maar in het echt is het goed voor je houding om met je schouders naar achter te lopen. Het hoeft niet overdreven maar het is gewoon beter voor je rug en je straalt meer zelfvertrouwen uit.

    Like

    • Haha, bedankt! Ik ben weleens gescout in Londen maar daar heb ik verder niks meer mee gedaan. πŸ™‚
      Ik weet eigenlijk ook wel dat ik ‘verkeerd’ loop en daar probeer ik op te letten, bedankt dat je me er even aan herinnerd!

      Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

