Flowercrown

Heee!
Ik vertelde jullie dinsdag al, in dit artikel: Eindhoven shoplog, dat er een outfit aankwam. Ik heb vorige week zaterdag, samen met een hele lieve vrienden, Imke, outfitfoto’s gemaakt. Ik ging bij haar logeren om de wedstrijd Nederland – Costa Rica te kijken en toen we een beetje zaten te chillen bedachten we ineens dat het misschien leuk zou zijn om outfitfoto’s te maken. Dit is de eerste keer dat ik een outfit laat zien/outfitartikel maak dus wees alsjeblieft een beetje lief. Kritiek mag maar dan wel opbouwend. 🙂

bIMG_0396

bIMG_0441bIMG_0443

 

 

 

 

 

 

 

Het was super gezellig met Imke en ik vind dat er best wel leuke foto’s tussen zitten! We hebben heel veel lol gehad! Ik had het wel koud na het maken van de foto’s (om 9 uur ’s avonds op een regenachtige dag is het nou eenmaal niet zo warm meer) en mijn ballerina’s waren helemaal nat van het gras maar dat maakt niet uit, ik ben blij met het eindresultaat! 😀

bIMG_0412  bIMG_0410

Ik heb expres na een tijdje mijn Zara top omgedraaid om jullie ook de hoge kant te laten zien maar ik vind niet dat die hoge kant leuk staat bij mezelf. Ik weet niet wat het is maar ik vind het er gek uitzien. Daarom draag ik hem alleen maar laag, dan vind ik hem wel tof!

bIMG_0446

bIMG_0458

  • De tas en het shortje komen van de Primark
  • Top van Zara
  • Ballerina’s weet ik niet meer maar dat zijn gewoon donkerblauwe ballerina’s dus die kun je overal wel vinden
  • Flowercrown van Claires
  • Statement ketting van beautiful bijoux
  • Horloge van lucardi
  • Armband is van Noosa.

bIMG_0442

Ik vind deze outfit echt leuk! Ik ga dit in de zomer denk ik nog vaak dragen, zeker als het warm is. Als ik naar het strand ga of ergens ga zwemmen is dit sowieso handig! Je bikini onder je kleren aan, de rest in die tas en gaan!
Het liefste zou ik de ballerina’s vervangen voor sandaaltjes maar die moet ik nog een keer kopen dus voor nu wissel ik af met zwarte gympen of die ballerina’s.

Wat draag jij in de zomer graag?

Liefs,
Fieke ❤

ps. Je kan me nu volgen via bloglovin. Dit is een site waarmee je heel handig je favoriete blogs kan volgen. Je krijgt dan alle nieuwe artikelen op een rijtje, zo hoef je niet ieder blog af te gaan om te kijken of er nieuwe posts zijn.
Follow my blog with Bloglovin

8 thoughts on “Flowercrown

  1. Sara schreef:

    heii,
    Als eerst je hebt echt een leuke blog! Ik merk dat je erg spontaan bent en dat bewonder ik wel. De kleren zijn leuk alleen de combinatie broek met die tas is iets wat apart.. Het turquoise topje (wat je overigens heel mooi staat) en de tas is wel leuk, maar met de print van het broekje is wat druk. Het broekje is wel echt heel tof en ik zou het combineren met een simpel los zittend wit shirtje.

    Keep up the good work!

    Like

  2. idhuna schreef:

    Wat een leuke outfit! Ik vind je statement ketting en de tas heel mooi! Ik vind ook dat je de foto’s op een mooie locatie hebt gemaakt. Leuke post! 🙂

    Like

  3. Anoniem schreef:

    Hey! Ik heb een tip, probeer de volgende keer de tas een beetje beter te combineren met de outfit (qua kleuren en drukke printjes) verder vind ik dat bandje om je hoofd echt super gaaf! Je blog is leuk! xxx

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

