All white

Hii!
Gister kwam mijn nichtje logeren, toen ik haar over mijn blog vertelde was ze meteen heel enthousiast! Ik vroeg haar of ze wilde helpen met het maken van outfitfoto’s van mijn nieuwe kleren! Gelukkig wilde ze helpen en hier zijn dan de eindresultaten. πŸ™‚
Ik wilde graag een artikel maken over mijn nieuwe kleding dus Isa en ik hebben veel foto’s gemaakt voor artikelen en outfits. Dit is eerste die ik jullie wil laten zien, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
bIMG_0565

Toen mama donderdagavond naar de stad was geweest (koopavond) kwam ze terug met wat kleding voor mij. Ik ging natuurlijk meteen passen, één shirt en het shortje pasten niet/vond ik niet leuk, maar dit shirtje vond ik wel super leuk! Het is een vrij basic los shirtje, op het shirtje staat het woord: ‘Cutie’, met rode, sierlijke letters. Normaal houd ik niet zo van kleding met woorden erop die aangeven dat je leuk bent. Op een of andere manier vind ik dat zo, forceren dat mensen zien dat je leuk bent, ofzo. Maar dit shirtje kon ik gewoon heel leuk combineren en paste goed dus ik besloot hem gewoon te houden!
bIMG_0594
Ook kwam mama vorige week een keer thuis met schoenen. Ze ging de boodschappen doen en besloot ook even te kijken bij Scapino. Ze wist dat ik nog leuke sandaaltjes zocht dus die heeft ze meegenomen en toen was er een korting waardoor ze een paar gympen voor €1,- kon kopen. Die heeft ze dus ook voor mij meegenomen (ja, ik mag niet klagen! πŸ˜‰ ). De gympen zijn heel vrolijk en zomers en ze passen eigenlijk wel overal bij. Je moet wel een beetje opletten, ik kan er geen sokken in doen, misschien als je echt kleine ballerina sokjes hebt dat het gaat maar anders zie je je sokken heel goed. Maar als je dat niet erg vind mag je er natuurlijk wel sokken in doen hoor, haha!
Ook worden ze best snel vies, omdat ze wit zijn. Ik denk wel dat je ze met de wasmachine uit kan wassen dus als ze Γ©cht vies zijn heb je ze zo weer.

bIMG_0582 bIMG_0581

Ik heb mijn haar in een knot gedaan omdat ik nog een leuk bloemenstiekje had die er omheen kon. Die rode kleur matcht heel goed bij de letters van ‘Cutie’. Ook een leuk detail, het lettertype van ‘Cutie’ zijn precies hetzelfde als die van het logo van Coca Cola, als ik me niet vergis! πŸ™‚
bIMG_0577 bIMG_0573

  • Het bloemenstiekje is van de Primark (uit Londen).
  • Het shirtje van de New Yorker.
  • Het shortje van Jola Mode.
  • De schoenen van de Scapino.
  • De armband van Noosa.
  • De horloge is van Lucardi.
  • bIMG_0592

Ik vind het echt een vrolijke, zomerse outfit! Dat wit is heel fris, sowieso vind ik wit een hele leuke kleur voor de zomer! πŸ˜€
Ik draag onder het shirtje een hemdje omdat ‘ie doorschijnt.

Wat is jullie favoriete zomerkleur?

Liefs,
Fieke ❀

14 thoughts on “All white

  1. Rymke schreef:

    oooh dat shirtje is zΓ³ leuk! Ik heb ‘m meteen gekocht πŸ™‚

    Ik weet niet of je het zelf eigenlijk wel wil, maar misschien kun je (als je die weet) de prijzen erbij zetten bij de soort conclusie.

    Groetjesssss

    Like

  2. idhuna schreef:

    Wat leuk dat je nichtje kwam logeren! En leuke kleren! Ik ben ook niet zo van kleren met teksten erop maar deze is wel heel leuk! En die witte schoenen zijn echt heel makkelijk te combineren, zijn ook heel sportief πŸ™‚
    Leuk, leuk, leuk allemaal haha

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

