New in: skates! ♥

Heee!
Even een random artikel maar ik wil het gewoon delen!
Ik skate al héél lang en ik blijf het leuk vinden. Dat wat andere mensen hebben met skateboarden of joggen heb ik absoluut met skaten. Als het fijn weer is (ook met slecht weer trouwens) trek ik mijn skates aan en ga een stuk skaten. Op de weg of bij ons in de koeienstal, daar is de grond fijn glad en het is er rustig en schoon (overigens skate ik natuurlijk niet tússen de koeien maar op de ‘gang’ waar hun voer ligt).
Mijn skates waren te klein en ik wilde graag nieuwe voor we op vakantie gingen, zodat ik op vakantie ook nog veel kon skaten.

Mijn oude skates!

Mijn oude skates!

 Ik heb volgens mij minstens 3 jaar mijn oude skates gehad. Ik heb ze echt heel veel gebruikt maar ze waren nu echt te klein. Ik wilde het liefst nieuwe skates maar de goede zijn best wel duur. Ik en mama hebben een tijdje Marktplaats.nl in de gaten gehouden en toen kwamen deze online. Ze kostten maar €15,- (+bescherming). Ik vond ze niet heel geweldig qua uiterlijk maar ik had echt wel skates nodig.
bIMG_0680 bIMG_0681 Mama heeft ze toen opgehaald en stiekem ben ik nu toch wel verliefd. ❤ Ze skaten zo fijn! Mijn oude skates zijn best wel afgesleten en deze zijn zo goed als nieuw!
Ik kreeg ze dinsdagavond en ik had ze al even binnen getest maar omdat het buiten zo hard regende (bij jullie ook?) kon ik ze niet buiten proberen. Woensdagochtend ben ik meteen met mijn broertje naar buiten gegaan om ze te testen en foto’s te maken.
bIMG_0671 bIMG_0670 bIMG_0666 Damn, wat skaten ze fijn! Ik hoefde minder moeite te doen om sneller te gaan dan met mijn oude skates. Ook bleven ze veel langer doorrollen en zijn de remblokjes een stuk groter.
Ik had mijn camera toch bij en daarom heb ik meteen allerlei foto’s gemaakt onderweg van alle bloemen (ik hou van bloemen!) zodat ik het fotograferen, en later ook bewerken, kon oefenen.
bIMG_0694 bIMG_0693 bIMG_0690

Met vliegje op de bloem! :)

Met vliegje op de bloem! 🙂

bIMG_0686

Op de achtergrond scherp gesteld

Niet helemaal mooi scherp gesteld

Niet helemaal mooi scherp gesteld

Zó, sorry voor de fotospam! :$
De artikelen komen een beetje onregelmatig omdat we veel voor moeten bereiden voor de vakantie en ik erg veel moet werken. Ik werk thuis op het bedrijf van papa en mama. We hebben thuis melkkoeien (200 stuks), het is niet makkelijk maar wel super leuk! 😀
Als afsluiting nog even een oncharmante selfie, knotje in, pluishaartjes en geen make-up maar ach, ik ging skaten en het is vakantie. Dan mag dat wel toch? 😉

Very sexy isn't it? :lol:

Very sexy isn’t it? 😆

Wat doen jullie het liefste om toch een beetje beweging te krijgen?

Liefs,
Fieke ❤

6 thoughts on “New in: skates! ♥

  1. Marieke schreef:

    jaa ik hou ook van skaten! maar rennen ook wel. Het is leuk en die voldoening achteraf 🙂
    Ik let tegenwoordig wel op mijn eten en beweging, maar niet dat ik probeer af te vallen, waardoor je je gewoon fris en gezond voelt. Wat is jouw lievelings gezonde maaltijd?

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

