Black dress

Hoihoi!
Ik heb vandaag een nieuwe outfit voor jullie! En deze vind ik heel erg leuk!
Naast de foto’s die mijn nichtje en ik maakten voor maakten we ook nog outfitfoto’s van dit zwarte jurkje!
Toen mama en ik naar de stad gingen konden we eigenlijk niet heel veel leuks vinden (op een leuke cropped top na) dus wilden we maar gaan afrekenen. Ineens zag mijn moeder een super leuk jurkje hangen die ik snel ging passen en dat was eigenlijk hÊt jurkje wat ik al een tijdje zocht! ❤
bIMG_0604

Ik ben zo blij met dit jurkje! Het past eigenlijk overal wel bij! Je kan het heel casual combineren maar ook heel erg chique! Het is een super chill strandjurkje maar kan ook heel leuk zijn voor een feestje!
bIMG_0602

Wat ik aan heb:

  • Zwart jurkje van de New Yorker.
  • Sandaaltjes van Scapino.
  • De statement ketting van BeautifulBijoux.
  • Armband van Noosa.

bIMG_0611 bIMG_0605

Ook met de sandaaltjes ben ik heel erg blij! Ik wilde graag sandaaltjes maar niet van die standaard met bloemetjes (die heeft bijna iedereen al) dus toen mama met dit paar thuis kwam was ik super blij! Ze staan heel stoer maar toch vrouwelijk!

bIMG_0608

Ik ga deze zomervakantie nog op vakantie naar Zeeland met mijn ouders en broertjes! Nu zat ik te denken, vinden jullie het misschien leuk als ik allemaal foto’s maak van de vakantie en dan daar later een artikel van maak. Een soort fotoverslag van mijn vakantie dus? Laat mij weten bij de comments wat jullie daar van vinden! 🙂

bIMG_0615

Oke, nog even terug naar het jurkje! 😉 Ik heb hem al zoveel gedragen! Je kan hem over je bikini aandoen, combineren met sandaaltjes, slippers, pumps of sneakers. Ook is het heel leuk te combineren met een statement ketting en een paar armbandjes.

Wat vinden jullie van het ‘fotoverslag-idee’? En wat is jullie favoriete jurkje?

8 thoughts on “Black dress

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

