Inspirational: nike roshe run

Hoooi!
Ik ben de laatste dagen echt obsessed met nike roshe runs! Ik wil ze heel graag gaan kopen in de herfst! Ik heb nu nog genoeg schoenen en dan kan ik ze mooi dragen als het wat slechter weer wordt! Ook zijn ze best duur dus dan kan ik ze (deels) voor mijn verjaardag vragen, die 27 september al is! 😀 Dus het leek me leuk om wat foto’s te delen die ik heb gevonden op het wereld wijde web! Duidelijke foto’s van de schoenen maar ook outfitfoto’s, de outfitfoto’s waren heel lastig te vinden. Er was weinig met leuke roshes en leuke kleding. Toch heb ik (vind ik zelf) wel een leuke selectie.
Ik heb overal geprobeerd de juiste bronnen bij te gebruiken, sorry als ze niet kloppen! Dit zijn dus NIET mijn foto’s!!

71f044311c1fa7c3d50eadbbb8181e16

Hoe gaaf zijn die schoenen dan als statement?!

bron

tumblr_n4bcqogd9t1rbgazio1_500

Check die ombre! Heel opvallend en lastig te combineren maar ze zijn gaaf!

bron

tumblr_n9kvm9EF3T1tsedhho1_500

Deze zijn echt heel leuk! Echt zo’n vrolijke kleur!

bron – yungadri101 op tumblr

tumblr_n5ve6qiVV71qct2cco1_500

Pretty! Heel basic maar toch anders door de roze binnenkant. Heel awesome als je schoenen wil die overal bij passen maar toch apart zijn!

bron – fvckenchy op tumblr

tumblr_mzss9egzQ91s3vl8ko1_500

Omg, hoe tof?! Deze heb ik heel vaak voorbij zien komen op twitter en ze stonden eigenlijk wel bovenaan mijn lijstje. Ik heb ze al vaker gegoogeld en blijkbaar zijn ze heel lastig te krijgen of heel duur! Bummer! Maar hé, ze blijven gaaf!

bron – sneakersglamour op tumblr

tumblr_na5hf4jxJa1swwp9ho1_500

Verliefd! Ik denk dat ik voor deze ga! Beetje out of the box en fel maar ik vind ze zo tof! Even kijken hoe ik dat ga combineren maar hoe amazing?!

bron – milanowykompot op tumblr

tumblr_n9w6y3LuNP1smpbbwo1_500

Dit paar is ook zo tof! Vooral zo met die spijkerbroek en een leuk shirtje erop!

bron – awhmylily op tumblr

tumblr_n9szh4mcp41rprwwfo1_500

Wat is deze outfit tof voor in de winter/herfst! Perfect gecombineerd!

bron – yesibelieveinfairies op tumblr

download

Nog even een duidelijke foto van mijn favoriet! ❤

bron

pink10

Leuk gecombineerd met het roze/paars wat weer terug komt in de tas en capuchon!

bron

d7bdb93cc80fe727099c728fab6c4ea9

Deze outfit is ook zo tof! Heel netjes maar toch sportief! Vooral die blauwe sjaal met de schoenen vind ik heel gaaf!

bron

song-of-style-nike-leather-sweatpants-3

Last but not least, heel stoer maar toch netjes! Awesome!

bron

Ik heb het misschien een beetje door laten schemeren maar ik heb een lichte obsessie, haha! Ik zit heel erg te twijfelen wat ik wil, stiekem wil ik een keer helemaal out of the box gaan en voor de felroze gaan maar zwart/donkerblauw is natuurlijk makkelijker te combineren en kan je dus vaker aan… Lastig!
Jullie gaan zeker nog vaker horen over de roshe runs! Als ik mijn eigen paar heb (besteld) laat ik het jullie zeker weten! 🙂

Wat vinden jullie van nike roshe runs? En wat is jullie favoriet?

Liefs,
Fieke ❤

12 thoughts on “Inspirational: nike roshe run

  1. Hannah schreef:

    Ik heb de zwarte al ruim een jaar en ze zijn echt nog steeds geweldig! Ik had er al van gehoord maar er was toen nkg niet zoveel keus als nu (er waren zelfs winkels die ze nog niet binnen hadden :p) Als je ze hebt heb je zeker geen spijt! Het is trouwens wel leuk als je inderdaad iets anders hebt dan je al hebt.

    Veel succes!

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

