Post is veel leuker bestelling

Hello!
Toen mama op facebook aan het kijken was kwam ze een leuke site tegen met armbandjes. Ze vroeg mij of ik er leuke dingen tussen zag staan en we besloten een bestelling te doen. Omdat ik zo blij ben met alles heb ik er foto’s van gemaakt voor een artikel. Aangezien ik een paar (oke, 2 maar dat is een paar 😉 ) kettingen heb en eigenlijk maar 1 armband, mijn noosa die ik 24/7 draag en bijna in mijn huid is gegroeid, waren een stel leuke armbandjes erg welkom! De armbandjes waren helemaal niet duur en ze zien er heel gaaf uit! De kwaliteit is volgens mij erg goed dus ik ben er heel blij mee!
bIMG_1101


Arrow Love.
bIMG_1078 bIMG_1075 bIMG_1077 Arrow Love is wat subtieler maar toch heel stoer. Vooral de pijl vond ik een leuk detail. Ook vind ik het heel gaaf dat je drie ‘bedeltjes’ hebt maar ook een vlechtje en een touwtje. Dat geeft een leuk effect. Door de donkerbruine kleur past ‘ie eigenlijk wel overal bij!
bIMG_1086

Anker infinity.
bIMG_1073 bIMG_1100 Ook deze is groot favoriet (dat zijn ze eigenlijk allemaal 🙂 ). Door het wit en turquoise heel vrolijk en zomers. Het ankerbandje is heel ‘stoer’. Dit armbandje maakt de regenachtige dagen toch een stuk vrolijker! Ik vind hem tof! Deze is er ook nog in het lichtblauw, maar die is €1,- duurder? Dat is wel een beetje gek want ze lijken hetzelfde. Vooralsnog is het armbandje leuk! 🙂
bIMG_1103

Infinity Navy.
bIMG_1096 bIMG_1093 Aangezien deze maar €1,- kostte kon ik hem niet laten liggen. Heel simpel maar wel lief. Het is alleen een beetje jammer dat de kleur op de foto’s in de webshop  donkerblauw/navy is maar in het echt blauw. Wellicht toch iets om op te letten. Het infinity teken is zilver. Dat is op de foto ook niet heel duidelijk te zien. Ondanks alles vind ik het toch wel een leuk armbandje om te hebben.
bIMG_1097

Dream, believe, love.bIMG_1083 bIMG_1087 bIMG_1082

Dream, believe, love durfde ik eigenlijk niet te bestellen. Op de site kun je bij de meeste producten reviews lezen van eerdere klanten en veel zeiden dat dream en believe een andere kant opstonden dan love. Dit armbandje was de duurste van allemaal dus ik vond het toch een beetje jammer als deze dan ‘fout’ zou zijn. Dan maker van de armbandjes zei wel dat er dan meteen een nieuwe opgestuurd zou worden maar toch… Uiteindelijk heb ik het toch maar gedaan omdat we het mandje moesten vullen (€20,- is gratis verzenden). En wat ben ik daar blij mee! Het armbandje is zo mooi! Wel een beetje ‘grof’ en groot maar wel heel stoer! Het touw ziet er heel gaaf uit en het goud is ook net iets stoerder dan zilver. Ik vind hem zo gaaf!
bIMG_1091

Dit waren mijn vier armbandjes! Ik ben er ontzettend blij mee en ik heb eindelijk wat armbandjes om af te wisselen!
‘Post is veel leuker’ is een handige webshop! Het is overzichtelijk en allemaal duidelijk. De prijzen zijn totaal niet duur en de verzending is heel snel. Ik heb dinsdag rond 6 uur ’s avonds besteld en donderdag om 4 uur lagen ze al in de bus! Als ik ooit nog een cadeautje nodig heb ga ik deze webshop zeker nog eens bekijken! Ze verkopen niet alleen armbandjes maar ook horloges, pasjeshouders, sleutelhangers, enkelbandjes en nog veel meer dus het is zeker een kijkje nemen waard!
Het enigste (grote) nadeel is dat ik de armbandjes niet zelf aankrijg. Normaal is dat geen probleem maar het lukt me gewoon niet. Mama overigens ook niet en ik lees dat in meer reviews terug. Gelukkig is er altijd wel iemand in huis die me even kan helpen of ik plak de kanten gewoon aan elkaar met een plakbandje zodat je het slotje iets makkelijker vast kan maken maar toch is dat wel jammer!
De armbandjes zijn nikkelvrij, de horloges helaas niet. Ik heb hele smalle polsen maar door de ‘ketting-sluiting’ passen ze zelfs om mijn polsen!
De website nog een keertje: Post is veel leuker.

Wat vinden jullie van de armbandjes? Had je al ooit van deze webshop gehoord?

Liefs,
Fieke ❤

10 thoughts on “Post is veel leuker bestelling

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

