New in: Nike roshe runs! ♥

Heeiii!
Ik heb nieuwe schoenen, aw yeah! Zoals jullie al konden lezen in dit artikel, was ik nogal fan van roshe runs. Ik wilde ze eigenlijk pas na mijn verjaardag kopen maar toen mama voorstelde om ze als verjaardagscadeautje nu al te kopen kon ik geen nee zeggen! We zijn vorige week een dagje in Roermond wezen shoppen maar daar konden we de roze niet vinden. Toen begon de speurtocht op internet die moeilijker was als ik dacht!

hele mooie mirrorselfie! :lol:

Hele mooie mirrorselfie! 😆


Ik dacht, hoe moeilijk kan het zijn om felroze roshe runs te vinden?! Nou, heel moeilijk dus. Blijkbaar waren ze overal alleen maar in kleine maten te vinden en echt geen enkele webshop had ze groter dan maat 36. Nu heb ik maat 39 dus dat ging nooit passen.
Godzijdank was daar Zalando. Bij Zalando waren ze nog te koop in maat 38,5. Ik besloot de gok te wagen want als ze niet pasten kon ik ze toch gratis terug sturen. En op een of andere magische reden pasten de schoenen! Terwijl iedereen zei dat je ze minstens een halve maat groter moest bestellen!
Het lot heeft gewoon bepaald dat het zo moest zijn!!! 😉
bIMG_1281 bIMG_1280

Ik ben er echt heel blij mee! Ze lopen super fijn en bouncy! Ze zijn verschrikkelijk fel, veel feller als op de foto, maar ik ben er blij mee! Ik denk dat ik geen enkel paar schoenen heb wat zo fijn loopt (op mijn neppe timberlands na, die kwamen wel in de buurt)! Ik heb ze nu pas 2 keer aangehad en er al heel veel complimentjes over gekregen! 🙂
bIMG_1279

Jullie raden echt nooit waar ik vandaag heen ben geweest? Juist ja, school! We hadden vandaag introductie van 10 tot 1 uur dus dat was gelukkig niet zo lang. Ik ga nu naar 4 HAVO dus ik vind het stiekem best wel spannend. Ik ben nu bovenbouw en met dat profiel en andere vakken enzo. Gelukkig hebben we een hele chille mentor. Ik doe N&G met wiskunde B, natuurkunde en economie.
In de klas zitten rond de 14 meisjes en 1 jongen (we hebben ook nog een ‘officiële klas’ daar zitten 28 mensen in) en het klikte eigenlijk wel meteen heel goed met de meiden! 🙂 Van 12 tot 1 uur hadden we een lunch door de school geregeld (broodjes, soep en hamburgers enzo) en dit keer deed school gelukkig niet zo skeer dus het was best lekker!

Hier komt de kleur misschien wel het beste overeen!

Hier komt de kleur misschien wel het beste overeen!

We besloten met een groepje meiden uit de klas bij elkaar te gaan zitten en het was heel gezellig! Wel nog een beetje onwennig omdat je elkaar niet zo goed kent maar dat zal wel goed komen! Ook gaan we dit jaar met HAVO 4 naar Barcelona! Daar heb ik echt super veel zin in! 🙂
bIMG_1295
Ik had jullie nog outfitfoto’s beloofd dus hier is ‘ie dan! Ik heb mijn broertje met een beetje chantage een foto laten maken maar stiekem vond hij het wel leuk!
Wat ik aan heb:

  • Shirtje van de New Yorker.
  • Daaronder draag ik een bandeau van de Coolcat.
  • Riem van Shoeby.
  • Broek van H&M.
  • Schoenen van Zalando. ♥
  • Noosa armband van Noosa (no shit!).
  • Andere armband van Post is veel leuker.
  • Horloge van Lucardi.

Het zijn trouwens deze schoenen. Ze kosten €65,-. 🙂

Wat is jullie nieuwste schoenenaankoop?

Liefs,
Fieke ❤

7 thoughts on “New in: Nike roshe runs! ♥

  1. Eefje schreef:

    omg! die schoenen zijn echt super leuk! je hebt sowieso een hele leuke stijl en wauw je haar ❤
    misschien is het nog leuk om je broekspijpen op te rollen.
    Maar echt heel leuk

    Like

  2. idhuna schreef:

    Superleuk artikel! Yay! Je hebt ze! Heel erg mooi! Ik geloof wel dat ze lekker zitten haha! Mooie outfit ook! Leuk shirt! Veel plezier op school! Liefs, Idhuna! 🙂

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

