Favorites Friday #1

Yowyow everybodyy!
Ik zat heel lang aan dit artikel te denken en nu heb ik een paar favorieten verzameld dus hier is het dan! 🙂
Een keer in de zoveel tijd komt er op vrijdag een artikel met favoriete alles (eten, drinken, make-up, spellen, enz.). Dit kan echt alles zijn als ik het in die tijd maar heel leuk vond/veel heb gebruikt. Ik wil jullie vandaag vier dingen laten zien waar ik heel fan van ben dus lees snel verder! 🙂
bIMG_1273


Laten we beginnen met een verschrikkelijk grote verslaving sinds maandag.

Amerikaanse youtubers!

Bethany

Bethany

Ik zat over youtube te surfen en ineens kwam ik uit bij het kanaal van een Amerikaans meisje (vraag me niet hoe) en ik was hooked! De Amerikaanse manier van filmpjes maken (of in ieder geval van de kanalen die ik volg) is zoveel anders dan de manier hier. Ik volg StilaBabe09 (Meredith Foster) en Bethany Mota. Kunnen we even praten over hoe knap ze alletwee zijn? Hun filmpjes zijn zo vrolijk, spontaan en gek! Ze zijn zo lief alletwee! Ik ben zo’n grote fan!!! Als je een beetje goed bent in engels moét je hun filmpjes echt bekijken! Ze zijn wel een beetje gek maar dat vind ik juist leuk!

Meredith

Meredith

meredith outfit

Washi tape!
bIMG_1243
Dit product wordt al een tijdje gehypet in blogland dus ik besloot het ook te proberen. Dinsdagmiddag ben ik wat gaan knutselen met twee rolletjes tape en mijn nieuwe schriften en het is fun! Washi tape is een soort plakband met een printje en toen ik eenmaal begon te plakken kon ik niet meer stoppen! Toen mijn schriften, notitieboekjes en agenda vol zaten wilden ik meer, meer, meer! Deze twee rolletjes zaten samen in een verpakking en kostten volgens mij €2,- bij de HEMA!
bIMG_1237

Witte nagellak!
bIMG_1248
Wit was de nagellakkleur deze zomer en ik ben nu ook om! De laatste twee weken draag ik alleen nog maar wit! Het is heel simpel maar wel clean en fris. Mijn handen lijken bruiner en het is gewoon pretty!
Ik gebruik trouwens een lakje van DA, 001. Deze dekt in twee laagjes, droogt best snel en blijft ongeveer 3 à 4 dagen zitten dus dat is ook zeker een aanrader!
Ik hou gewoon van wit!
bIMG_1251

HEMA 152 all over powder brush!
bIMG_1261
bIMG_1256
Ik had nieuwe kwasten nodig dus ik snuffelde even rond bij HEMA en kwam deze kwast tegen. Damn, wat is die zacht! Het is een poederkwast van (ik denk) synthetische haren. Hij is zo intens fluffy en zacht. Ook is de kwast best luchtig dus je krijgt minder snel een cakey of nep gezicht als je teveel poeder aanbrengt. Volgens mij kostte ‘ie iets van €3,- en is het geld meer dan waard!

Wat een toeval! Witte nagellak! ;)

Wát een toeval! Witte nagellak! 😉

bIMG_1272
Dat waren ze alweer! Het aller- allerleukste vind ik sowieso de Amerikaanse youtubers! Bethany en Meredith zijn zo intens leuk!!! Oh en washi tape is ook heel leuk!

Wat zijn jullie favoriete ‘dingen’? En hebben jullie nog leuke Amerikaanse youtubers? Laat ze alsjeblieft weten want ik wil meer!

bIMG_1271

Liefs,
Fieke ❤

3 thoughts on “Favorites Friday #1

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

