Baseball jacket + Cardigan

Goedemorgen!
Ik had eigenlijk een nieuwe jas nodig voor het najaar omdat mijn eigen jas toch wel een beetje te klein aan het worden was. Ook is de combinatie van mijn felroze roshe runs met een rode leren jas niet helemaal geweldig. In de New Yorker heb ik een leuke jas gevonden (en een cardigan) die ik met jullie wil delen!
bIMG_1316


bIMG_1303 bIMG_1306 In de New Yorker hingen ook nog wat andere jassen. Een paar leren jassen (die ik net iets te grof vond) en wat van die bont/pluis/haartjes jassen (dat schijnt een najaarstrend te worden?! Ik vind het echt niet mooi!). Toen ik deze aanhad vond ik hem eigenlijk al meteen heel leuk. Wel een beetje ‘mannelijk’ misschien maar ik vind hem wel tof! Hij past eigenlijk overal bij. Het enige nadeel; hij is niet warm, wind gaat er makkelijk doorheen dus ’s ochtends is het even doorbijten maar dat overleef ik wel!
bIMG_1336 bIMG_1339
Verder was ik op een paar blogs zo’n cardigan tegen gekomen. Dat is een heel lang vest, en ik vond het eigenlijk best leuk staan. Toen ik er eentje tegen kwam in de New Yorker twijfelde ik tussen grijs of bordeaux rood maar ik heb toch safe gespeeld en grijs afgerekend.
bIMG_1330 bIMG_1332 bIMG_1326
Ik wist niet helemaal zeker of ik het iets vond maar ik vind het echt gaaf! Het staat heel netjes maar toch casual en sportief! Ik heb in de zomer veel hemdjes en shirtjes gekocht en zo kan ik ze als het slechter weer wordt toch nog aan! 🙂
Wat ik aanheb:

  • Baseball jacket van New Yorker.
  • Cardigan van New Yorker.
  • Topje van Zara.
  • Spijkerbroek van H&M.
  • Schoenen van Nike.
  • Riem van Shoeby.
  • Ketting van Beautiful Bijoux.
  • Horloge van Lucardi.
  • Noosa armband van Noosa.
  • Armbandje van Post is veel leuker.

bIMG_1328 Oke, kijk. Ik zat dus laatst te denken en ik loop al een tijdje met het idee rond om een webshop te beginnen met homemade scrub. Het is een best onrealistisch idee maar het lijkt me gewoon heel leuk! Zelf wat scrub maken in verschillende geuren, kleuren en substanties en dat dan in een webwinkeltje te verkopen. Misschien is er wel helemaal geen vraag naar maar ik wilde toch mijn idee even delen met jullie. Ik wil sowieso thuis zelf nog wat knutselen met scrub maar toch even mijn vraag aan jullie: zouden jullie daar vraag naar hebben of helemaal niet? 🙂

bIMG_1333 Wat vinden jullie trouwens van de foto’s? Ik heb mijn andere broertje, Mathijs, gevraagd. Eerst wilde hij niet maar toen ik hem €1,- beloofde te betalen was het ineens geen probleem meer. Skeer jongetje! 😆
Het was even een beetje wennen om echt weer voor de camera te staan (de laatste keer was met mijn nichtje zo’n 1,5 maand geleden!). Toch ben ik blij met de foto’s! Op veel foto’s vind ik mijn handen echt gek maar de rest is wel oké.
bIMG_1324 Toen ik begon met bloggen voor de zomervakantie was mijn plan eigenlijk om te stoppen als school weer begon maar dat plan is gewijzigd! Ik vind het zo leuk! Ik heb zoveel ideeën en ik vind het zo ontzettend leuk om foto’s te maken (al helemaal als het een beetje lukt) en om te schrijven en te bewerken. Als ik het kan blijven combineren met school, wat nu nog heel goed lukt, dan ga ik zeker nog een tijdje door! De laatste dagen heb ik veel tijd aan school kunnen besteden maar toch ook genoeg kunnen bloggen enzo. Ik merk dat ik goed in mijn vel zit! Ik ben heel vrolijk, ik vind het leuk op school, ik kan alle negatieve reacties echt goed van me afschuiven en ik vind het leuk om te doen wat ik doe!

Dus, sorry voor alle het geklets maar ik wilde dat even kwijt!
Wat vinden jullie van de jas en de cardigan? En hoe gaat het eigenlijk met jullie allemaal? ❤
Liefs,
Fieke ❤

8 thoughts on “Baseball jacket + Cardigan

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

