Essence lipstick, colour crush

Hallo!
Vandaag ga ik ongeveer 5 kilometer uit mijn comfort zone maar ik ga het gewoon doen, ik heb vandaag een lipstick review voor jullie! Het voelt zo awkward om close-ups van mijn lippen op het internet te zetten maar ik ga het doen (as I said). Ik moet ooit uit mijn comfort zone komen en dan moet dat nu maar. Sorry voor de foto’s, tips zijn meer dan welkom!

Ik weet niet wat hier mis ging met mijn haar! :lol:

Ik weet niet wat hier mis ging met mijn haar! 😆

bIMG_1450 bIMG_1473 bIMG_1470 Essence kwam vorig jaar met een nieuwe lipsticklijn en daar is deze lipstick het resultaat van. De nieuwe lijn ziet er een stuk chiquer en minder cheap uit. Het zwart ziet er minder budget uit dan het eigenlijk is en door het roze randje kun je toch zien welke kleur het is als je meerdere kleuren hebt. De swatch op mijn arm heb ik gemaakt met 1 keer vegen dus de pigmentatie is ook prima.
bIMG_1422 bIMG_1419 Dit is ‘ie op mijn lippen! De kleur is een koele roze kleur en is best opvallend maar toch goed draagbaar. Ik draag hem heel vaak naar school en ik heb nog nooit de ‘wat heeft zij nou weer op’ blik gehad (misschien herkenbaar?).
Ik kocht deze kleur een jaar geleden bij Kruidvat en toen vond ik hem daarna toch te fel. Ik nam hem per ongeluk mee op vakantie en daar herontdekte ik hem. De kleur is helemaal niet zo fel als ik voorheen dacht.
bIMG_1429 bIMG_1441

Ook heb ik gekeken hoe de lipstick zat na ongeveer 3,5 uur + een maaltijd om de houdbaarheid te testen.
bIMG_1479 bIMG_1485 bIMG_1492 Ik weet niet of het heel duidelijk is op de foto’s maar de lipstick is voor een groot deel vervaagd. Aan de buitenkant zit nog wel een randje wat een beetje in de lijntjes is getrokken. Van dichtbij ziet het er niet heel mooi meer uit maar van een afstand heb je toch nog een subtiele roze kleur. Ik zou je aanraden om na 3 uur of een maaltijd even bij te stiften.

Nog even te vergelijking, mijn lippen zonder lipstick.
bIMG_1503 bIMG_1515

Als je opzoek bent naar een goedkope, roze lipstick kan ik deze zeker aanraden. Je kan niet verwachten dat ‘ie 5 uur blijft zitten of grote maaltijden overleeft maar als je het niet erg vindt om af en toe opnieuw aan te brengen is deze lipstick heel fijn! Hij ruikt nergens naar en de kleur is opvallend maar niet té fel.
Colour crush kost €2,39 en is te koop bij Kruidvat.
bIMG_1475

Wat is jou favoriete lipstick van de afgelopen tijd?

Liefs,
Fieke ❤

6 thoughts on “Essence lipstick, colour crush

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

