Tres chique 89

Heii y’all!
Ik was zondag bij mijn nichtje om daar te helpen op een open dag. Bij mijn nichtje hebben ze varkens en aangezien het, het weekend van het varken was, hielden ze een open dag. Ik was gevraagd om te helpen en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!
Het was een gezellige dag met de hele familie en ik heb stiekem heel veel ijs gegeten (ik stond bij de ijskraam). Toen de open dag afgelopen was vroeg ik Isa (mijn nichtje) om me te helpen met outfitfoto’s. Gelukkig vond ze dat geen probleem en omdat ik toch mijn camera bij had zijn we meteen opzoek gegaan naar een leuke plek om foto’s te maken. Het zonnetje kwam ineens tevoorschijn en deze foto’s kwamen uit mijn camera rollen (figuurlijk dan).
bIMG_1543 bIMG_1562 Eigenlijk had ik die dag iets anders aan, een spijkerbroek en een bedrijfsshirt, maar dat moest omdat dat netter stond en ik dan bij de rest van de hulp paste. Toen de open dag afgelopen was deed ik toch maar weer mijn gewone kleren aan omdat ik dat een heel stuk leuker vond staan en het warmer was als ik dacht! 😉
bIMG_1553 bIMG_1554 bIMG_1548 bIMG_1561 Op zaterdag heb ik samen met mijn broertjes bij mijn oma geslapen omdat al onze familie op 3 kwartier rijden woont, namelijk in Brabant ( 😀 ). Aangezien mama ons ’s ochtends niet kon brengen heeft opa ons naar de open dag gebracht. Toen ik mij aan het klaar maken was om te gaan slapen vond ik bij opa en oma een bril zonder glazen. Het was echt zo’n typische Harry Potter-achtige bril en ik vond hem écht heel lelijk. Later bleek dat mijn oma die bril vaak gebruikten als bril voor van die Sara poppen (als een vrouw 50 wordt).

Ik heb geen idee waar deze vandaan komt maar ik vind hem cool, zo van, zie mij de denker nadoen :lol:

Ik heb geen idee waar deze vandaan komt maar ik vind hem cool, zo van, zie mij filosofische shit doen 😆

bIMG_1547 De volgende dag kwamen we aan bij mijn nichtje (+ rest) en toen had ik heel vrolijk die bril op. Ik hing een of ander verhaaltje op wat er op neerkwam dat ik een bril moest en dat ik deze had gekozen in de hoop dat ze het zouden geloven maar helaas, ze zagen dat er geen glas in zat! 😦
Ik heb foto’s met de bril maar die zijn echt te lelijk om te laten zien.
Verder heb ik echt een gezellige dag gehad met mijn groupie aka de ‘squad’ (die bestaat uit mijn nichtje, twee neefjes en mijn broertje).
bIMG_1582 bIMG_1557 bIMG_1552Oh my god, guys, ik ben bijna jarig! Ik ben jarig op 27 september (wat dit jaar op een zaterdag valt) en dan is het toevallig ook kermis bij ons in Weert. Ik word dan 15 jaar wat mijn tot een van de jongsten uit de klas maakt. De rest is allemaal allang 15 of zelfs 16, maar dat vind ik opzich niet eens zo erg. Ik ga het zondag 28 september vieren voor familie en ik moet nog even kijken of ik iets met vriendinnen ga doen (aangezien dat op het moment een beetje gevoelig ligt).

Selfie!

Selfie!

Zo, dat waren de foto’s ondertussen al weer.
Wat ik draag:

  • Shirtje van de New Yorker.
  • Skater skirt van de Coolcat.
  • Schoenen van Nike (roshe runs).
  • Ketting van Beautiful Bijoux (die jullie al heel vaak voorbij hebben zien komen, favoriete statement ketting!).
  • Armband van Noosa en horloge van Lucardi (wordt het al saai?).
  • En nagellak van Maybelline in Tric Pink.

Als laatste nog even een foto met het beste nichtje en super fijne fotografe!

Check die blauwe ogen! :o

Check die blauwe ogen! 😮 En ik lijk stoned, was niet helemaal de bedoeling eigenlijk!!

Wat is jullie favoriete statement ketting?

Liefs,
Fieke ❤

4 thoughts on “Tres chique 89

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

