Favorites Friday #2

Hoihoi!
Het leek mij wel weer tijd voor een Favorites Friday en ik heb de afgelopen tijd 4 leuke favorieten verzameld dus die ga ik vandaag met jullie delen!
Wil je meer lezen over geurkaarsen, chocolade, kamerdecoratie en spelen met oogschaduw lees dan snel verder!
bIMG_1632 bIMG_1641 Spelen met oogschaduw.
Oke, deze is een beetje stom maar ik wil het toch delen. De laatste tijd vind ik het best tof om te spelen met oogschaduw, denk aan de gekste ooglooks met de felste kleuren. Ze zijn echt lelijk en totaal niet draagbaar maar ik vind het gewoon leuk om te proberen en een beetje te experimenteren. De swatches op mijn arm zijn een kleine greep aan de kleurtjes die ik dan bij elkaar gooi in een ooglook. Als ik naar school ga (of waar dan ook heen) hou ik het bij veilige nude kleurtjes maar af en toe, net voordat ik mijn make-up eraf haal ga ik all the way. Dan creër ik de stomste looks maar af en toe zit er iets tussen wat nog ergens op lijkt, en zelfs dat is te erg om te delen. Misschien, ooit…
bIMG_1642

bIMG_1611 Geurkaarsen.
Nu dat het weer slechter wordt vind ik het zo leuk om ’s avonds gezellig kaarsjes aan te steken. Het wordt eerder donker en wat is er dan leuker dan kaarsjes aansteken. En dan al hélemaal als die dan ook nog heerlijk ruiken. Vooral zoete geuren of vanille-achtige geuren. Geweldig! Ook scentchips branders vind ik heel fijn maar meestal vind ik die geur iets té sterk en het is best duur dus dan koop ik liever een paar cheap-ass geurkaarsjes bij Action of Ikea.

bIMG_1610

bIMG_1606 Chocolade.
En dan niet zomaar chocolade, het is heaven. Deze chocolade koopt mijn moeder altijd bij de Lidl en zo’n tablet met een stuk of 10 chocolaatjes is binnen een paar uur op. Het is zó intens lekker. De buitenkant is een zachte melkchocolade en de binnenkant is een heel zachte melkchocolade. Het smelt op je tong en omg, het is zo lekker! Echt probeer het een keer als je het ziet, het kost maar iets van €3 en is zo, zo, zo lekker.
bIMG_1607

images Kamerdecoratie/inrichting.
Dit vind ik ook echt leuk, anders zat dit ook niet in dit artikel, haha. Virtueel maar ook in real. Ik kan mij urenlang vermaken op pinterest met de mooiste kamers die ik allemaal pin en waar ik uren kan wegzwijmelen. Maar ook het inrichten van mijn eigen kamer vind ik heel leuk. Ik heb pas mijn hele kamer opgeruimd en een groot deel van de inrichting veranderd. Ik ben nog steeds bezig met inrichten maar daar komt heel binnenkort een artikel over dus, stay tuned!
Dit is trouwens mijn decoratie bord op pinterest.
download download (1)

bIMG_1633 Zo, dat waren mijn favorieten weer van de afgelopen tijd. Ik vind het super leuk om de foto’s voor dit artikel te maken en ook het schrijven vind ik echt heel erg leuk dus dit soort artikel wil ik zeker vaker maken!

Wat waren jullie favorieten van de afgelopen tijd?

Liefs,
Fieke ❤

8 thoughts on “Favorites Friday #2

  1. Miss een beetje een laten reactie maar ik vind het echt super leuk dat je alles wat je tegen mij zecht over dingen die je echt leuk vind ook op je site zet Miss ook eens leuk om te proberen 😘😘❤️

    Liked by 1 persoon

  2. anoniempje j16 schreef:

    Fiekeee ! Gefeliciteerd met je verjaardag xxx
    Ik ken je niet echt, maar ik zag op instagram dat je jarig was. En het lukte niet om je op facebook een berichtje te sturen en toen vond ik deze site. Echt heel leuk ! Ik kom ook veel meer over jou te weten 🙌
    Typisch meisje, wel schattig.
    Trouwens ik vind je schoenen zoooo mooi shinen op schoil altijd ♡_♡

    veel succes met je blog !
    X

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

