It’s my birthdayyy!!!

Heeeee!
Zoals de titel al zegt ben ik vandaag jarig! Ik ben 27 september 1999 geboren en als je net bent gaan rekenen heb je als het goed is berekent dat ik vandaag 15 ben geworden!
Ik vind mijn verjaardag altijd heel erg leuk en ik ben ook wel een persoon die er naar uitkijkt al ga ik geen dagen aftellen of tegen iedereen vertellen dat ik over 9 weken jarig ben.
Maar toch, ik ben vandaag jarig, ik ben vandaag jarig, ik ben vandaag jarig, ik ben vandaag jarig, ik ben vandaag jarig, ik ben vandaag jarig, ik ben vandaag jarig, ik ben vandaag jarig.
Nee, sorry, ik stop al.
bIMG_1679 bIMG_1701 Ik vier morgen mijn verjaardag met familie en vrienden en ik moet nog even kijken of en wanneer ik mijn fissa met vriendinnen ga vieren. Ik ga straks even naar de stad om even te kijken of ik nog leuke dingetjes tegen komen, want hรจ, treat yoself.
Het is met mijn verjaardag ieder jaar kermis in Weert en dat heb ik eigenlijk nooit zo’n probleem gevonden aangezien we dan meestal maandag (en op de basisschool ook dinsdag en woensdag) vrij zijn.
bIMG_1692 Tijdens het maken van de ‘yeah, ik ben blij want ik ben jarig’ selfies probeerde ik ook nog een leuke instagramselfie te maken maar dat is nog niet helemaal gelukt haha.
Dit artikel is nu al langer als eigenlijk de bedoeling was, sorry! ๐Ÿ˜€ Ik zal nu echt gaan stoppen mijn schrijven!

Wanneer zijn jullie jarig?

Liefs,
Fieke โค

6 thoughts on “It’s my birthdayyy!!!

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

