B-day presents + shoplog

YowwYoww!
Aangezien ik vorige week jarig was en ik hele leuke dingen heb gekregen wilde ik deze graag met jullie delen! Ook ben ik die zaterdag naar de stad geweest en heb ik een paar hele goedkope (en toffe) beautydingen gekocht dus ook die wil ik laten zien! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!
bIMG_1795

Ik wil beginnen met de cadeautjes, ik heb eigenlijk niks specifiek gevraagd maar ik heb vooral geld gekregen (wat meer als welkom is want ik ben aan het sparen voor een nieuwe laptop! 😀 ). Toch heb ik ook wat ‘gewone’ cadeautjes gekregen waar ik ook heel blij mee ben!
Als eerste deze handcrème van mama, ik had van mijn ouders ook al mijn roshe runs gekregen maar toch had mijn moeder nog een handcrème meegenomen!
bIMG_1743 bIMG_1747 Hij ruikt heel ‘lief’ (ja, ik kan echt geen geuren omschrijven) een beetje bloemig maar toch zoet. De verpakking deed me heel erg denken aan een handcrème van L’occitane. De handcrème trekt super snel in en verzorgt mijn handen goed! Hij is van Sabon, als iemand hem ook wil kopen! 🙂

Van een vriendin van mijn moeder die langs was uit Denemarken kreeg ik een super leuk Lancôme setje! Hierin zit een mascara (Hypnôse star), een kleine lipstick (Rouge in Love en een kleine parfum (La vie est belle).
bIMG_1749 bIMG_1758 Ik was heel blij toen ik de mascara in de verpakking zag want Lancôme is een heel fijn merk en mijn mascara’s (ik heb er 3) waren toevallig aan het opraken. De haartjes van de borstel worden naar buiten toe steeds kleiner en de substantie is heel nat maar droogt wel snel en blijft goed zitten. Ik vind het een fijne mascara, je moet oppassen dat je geen spinnenpootwimpers krijgt maar ik krijg er hele lange wimpers van!
bIMG_1753 bIMG_1756De lipstick heeft op de foto een gekke kleur, in het echt ziet ‘ie er berry-achtig uit maar toch met een beetje rood. Ik vind de kleur heel tof en de verpakking is heel handig mee te nemen naar school!
Ook de parfum vind ik geweldig! Hij ruikt heel zoet, echt lekker!! Ik denk dat veel mensen de geur wel kennen, als je hem niet kent en houdt van zoete geuren, ga hem een keer ruiken in de winkel!

Ook kreeg ik van mijn nichtje een super mooi (zelf gemaakt) armbandje, die heb ik meteen omgedaan natuurlijk!
bIMG_1740 bIMG_1742

Van een kennis kreeg ik een super leuk tasje met daarin een heel lekker parfum van Puma! Ook met deze parfum was ik heel blij, hij ruikt heel anders als ‘La vie est belle’, juist heel fris maar dan heb ik twee verschillende geuren die ik fijn kan afwisselen! Sowieso was ik heel blij met parfum want ik zat erover na te denken om eens te gaan kijken bij Douglas voor parfum, goede timing!

Alleen al dit tasje vind ik super gaaf!!

Alleen al dit tasje vind ik super gaaf!!

bIMG_1768

Dat waren de cadeautjes maar er is meer! Zaterdag middag ben ik naar de stad geweest en toen heb ik (super goedkoop) een paar beauty spulletjes gekocht die ik nodig had.
Eerst ging ik naar de Kruidvat om te kijken of het extra grote Catrice schap (en Essence hopelijk) er al was maar helaas, nog even wachten dus. Toch kon ik het niet laten om een mascara mee te nemen waar ik heel benieuwd naar was en (uit de voordeelbakken) een geltint.
bIMG_1770 De mascara is een nieuwe in het essenceschap, ik zag al een paar goede reviews voorbijkomen en ik was heel benieuwd of die waar waren. Gelukkig is dat zo, deze mascara is echt fijn! Hij maakt je wimpers heel erg lang, blijft de hele dag heel goed zitten en kost ook nog maar iets van €4,-! De borstel is een beetje apart, hij heeft echt zo’n bolling die met je wimperlijn meegaat en vrij korte rubberen haartjes. De verpakking vind ik heel speels maar toch chique, ook het rubber op de dop ziet er tof en zorgt ervoor dat de dop niet zomaar uit je hand valt.
bIMG_1771 Ik was voor de lol even de voordeelbakken aan het bekijken toen ik deze geltint van essence tegen kwam die maar €0,50 kostte, ik kon het niet laten en wilden hem proberen. Ik vind het opzich een fijn product want het trekt echt in je lippen en blijft lang zitten maar als je hem opdoet smaakt ‘ie heel vies en chemisch, dat is echt een minpunt. En hij slijt lelijk van je lippen af, de buitenkant blijft gekleurd en de binnenkant wordt weer je eigen lipkleur. Opzich vind ik dat niet zo’n super groot probleem want het ziet er een beetje artsy uit, ombre lippen, maar toch, eigenlijk hoort het niet! Niet echt een aanrader, de kleur is trouwens 01 hot red.
bIMG_1774 bIMG_1787

Toen ik doorliep naar de Big Bazar kwam ik daar een oogschaduwpallet tegen wat ik al best lang zocht, namelijk een saffronpallet. Ik zag er uit een voorbijkomen op Beautylab.nl en sinds ik een beetje probeer te experimenteren met oogschaduw wilde ik graag zo’n pallet hebben. Ze zijn namelijk súper goedkoop en gigantisch goed gepigmenteerd. De oogschaduw is wel heel kruimelig dus je moet een beetje voorzichtig aanbrengen maar dat heb ik er wel voor over aangezien €3,- (volgens mij) echt goedkoop is voor zo’n goede pigmentatie!
bIMG_1794 bIMG_1809 bIMG_1808 bIMG_1811

Hier ging iets mis met focussen volgens mij, haha!

Hier ging iets mis met focussen volgens mij, haha!

Ook kwam ik daar een bak met OPI by nicole lakjes tegen en ook die kon ik niet laten liggen, ik zocht een herfstig kleur uit, namelijk ‘I’m in a pool for love’. Dit is een donker paarse (bijna zwarte) kleur met kleine paarse, oranje en blauwe glittertjes die je alleen ziet in het zonlicht. Dit vind ik echt een leuke aanvulling op mijn stash!

Ik kon er net achter dat ik hier geen totaalfoto van heb gemaakt, oeps!

Ik kon er net achter dat ik hier geen totaalfoto van heb gemaakt, oeps!

Om mijn budgetreis helemaal compleet te maken ging ik langs de action. Ik was eigenlijk opzoek naar OPI of Sally Hanssen nagellak en vond alleen het laatste. Aangezien ik hier nog niks van in mijn stash had ging ik met twee kleurtjes naar huis. Ik nam ‘Twisted Pink’ en ‘Perfect pear-ing’ mee. Beide twee vrolijke kleurtjes maar ik wilde de zomer nog niet uitzwaaien (en toen was het nog heel warm en zonnig) en ze kostten maar €2,50 (volgens mij). ‘Twisted pink’ is felroze met hele kleine gouden glitters en ‘Perfect pear-ing’ is iets lichter als appeltjes groen.
bIMG_1816 bIMG_1817

De kleur komt niet helemaal overeen, het is een beetje de kleur tussen dit en die kleur van de deksel op de totaalfoto.

De kleur komt niet helemaal overeen, het is een beetje de kleur tussen dit en die kleur van de deksel op de totaalfoto.

Ik at nog een ijsje en ging toen weer naar huis toe!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik ben in ieder geval erg blij met alles!

Wat zijn jullie recente budget aankopen?

Liefs,
Fieke ❤

ps. Sorry dat het alweer een week geleden is sinds het vorige artikel maar ik heb volgende week toetsweek, de 4e is toch wel een stuk lastiger als de 3e ontdekte ik en aangezien ik een profiel heb gekozen met vakken die ik best lastig vind, Natuur & Gezondheid met natuurkunde, wiskunde B en economie, moet ik echt hard mijn best doen. Ik wil me echt focussen op school en ik probeer daarnaast ook nog een beetje een sociaal leven te leiden en genoeg slaap te krijgen dus ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik wil toch proberen om iedere week minstens twee artikelen online te krijgen maar in de herfstvakantie kan ik alles weer inhalen!! Nogmaals, sorry!! Maar school moet echt even voorrang krijgen!

7 thoughts on “B-day presents + shoplog

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

