Is it sweater weather already?

Heii chickies!
Ik vond dat het al veel te lang was geweest sinds ik een outfit heb geplaatst en ik had veel inspiratie in de proefwerkweek dus ik kon niet wachten tot ik eindelijk klaar was en weer vrije tijd had, eindelijk weer bloggen en leuke dingen doen in plaats van 24/7 leren. Ik trommelde mijn broertje op en uiteindelijk heb ik toch een paar goede foto’s kunnen vinden tussen de andere 50 waarin hij inzoomde op mijn hoofd ofzoiets… -_-
bIMG_1976

bIMG_2030 Ik heb deze trui al een paar weken maar ik wilde wachten tot het iets kouder was en vrijdag vond ik dat ik lang genoeg had gewacht. Ik vond het best lastig om de trui te combineren, ik wilde hem eigenlijk in mijn rokje doen en dan ‘opbloezen’ maar aangezien de trui zo dik is blijf je dat randje zien, daarom heb ik het maar zo gelaten maar hier ga ik zeker nog mee spelen.
bIMG_2007 bIMG_2010 Ik ben zo blij dat de toetsweek eindelijk voorbij is! Ik heb me best vergist in de stof, ik dacht, ik begin 2 weken van tevoren dan heb ik tijd genoeg. Fout! De stof voor bepaalde vakken was toch lastiger als ik had gedacht en omdat ik in die vakken veel tijd wilde steken vergat ik andere vakken die net zo belangrijk waren. Dit ga ik de volgende periode zeker anders aanpakken!
Ik ben ook weer begonnen met lezen, mijn doel voor deze vakantie is het uitlezen van ‘The fault in our stars’ (in het engels), ‘The hungergames’, ‘Catching fire’ en ‘Blauw water’.
Ik schreef dit dinsdag, ondertussen heb ik alle boeken al uit.
Ik ben eigenlijk van plan nog een soort kleine review te schrijven van alle boeken, wat ik er van vond, of het aanraders zijn, enz.
bIMG_2011 bIMG_1982 Genoeg over mij, terug naar de outfit!

  • De trui is van C&A.
  • De rok is van New Yorker.
  • De panty is van Xambeau.
  • De schoenen zijn van Scapino.
  • De armband is van Noosa.
  • De horloge is van IceWatch.

Ik vind de trui zo tof! Het is echt zo’n cosy, gebreide trui! Ik vind de bordeaux rode (gemixt met paars en bruin) echt tof!

Wat is jullie favoriete herfsttrui?

Liefs,
Fieke ❀

4 thoughts on “Is it sweater weather already?

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

