Inspirational: fall outfits

Hola!
Aangezien mijn ‘roshe runs inspiratie‘ artikel nog steeds heel vaak wordt gelezen (ja, ik stalk jullie via de statistieken ๐Ÿ˜‰ ) leek het mij leuk om weer zo’n soort artikel te maken maar dan met leuke herfst outfits want het weer de afgelopen dagen was niet geweldig… Hopelijk kunnen jullie met deze plaatjes wat inspiratie op doen als jullie kleren gaan kopen!

Die jas is zo leuk in combinatie met haar sjaal! Ook vind ik haar haren echt mooi!!

Die jas is zรณ leuk in combinatie met haar sjaal! Ook vind ik haar haren echt mooi!!

Dat leren jasje vind ik heel leuk samen met de sjaal en haar jurkje!

Dat leren jasje vind ik heel leuk samen met de sjaal en haar jurkje!

Normaal hou ik niet zo van leren broeken maar deze vind ik echt leuk! Vooral omdat 'ie zo leuk gecombineerd is met de denim blouse.

Normaal hou ik niet zo van leren broeken maar deze vind ik echt leuk! Vooral omdat ‘ie zo leuk gecombineerd is met de denim blouse.

Ohh, weer die pretty combinatie van jack en sjaal!

Ohh, weer die pretty combinatie van jack en sjaal!

Zulke lange cardigan-achtige vesten vind ik altijd heel fijn en warm zitten en bovendien zijn ze nog trendy ook!

Zulke lange cardigan-achtige vesten vind ik altijd heel fijn en warm zitten en bovendien zijn ze nog trendy ook!

Ik vind het altijd zo cool hoe mensen een jurkje zo leuk kunnen combineren door eigenlijk alleen maar een jas en sjaal te gebruiken!

Ik vind het altijd zo cool hoe mensen een jurkje zo leuk kunnen combineren door eigenlijk alleen maar een jas en sjaal te gebruiken!

Deze trui is echt liefde! Dat aztec printje op de mouwen geeft het toch een speels effect maar door het grijs is de trui wel rustig en makkelijk te combineren.

Deze trui is echt liefde! Dat aztec printje op de mouwen geeft het toch een speels effect maar door het grijs is de trui wel rustig en makkelijk te combineren.

Weer zo'n broek met een leren finish, tof! Ook vind ik de beanie heel cool!

Weer zo’n broek met een leren finish, tof! Ook vind ik de beanie heel cool!

En nog even twee foto’s van Jiami aangezien Jiami altijd leuke outfits heeft en gewoon een geweldige inspiratie is!

Dit zou ik ook zo kunnen dragen! Leuk dat het rode van de broek terug komt in de bloemen in haar haren!

Dit zou ik ook zo kunnen dragen! Leuk dat het rode van de broek terug komt in de bloemen in haar haren!

Oke, ik kwam zo'n jas dus tegen in een winkel maar ik wist niet hoe ik hem moest combineren dus toen heb ik maar een andere gekocht, spijt! Die sjaal is te gaaf!

Oke, ik kwam zo’n jas dus tegen in een winkel maar ik wist niet hoe ik hem moest combineren dus toen heb ik maar een andere gekocht, spijt! Die sjaal is te gaaf!

Dat was het alweer! Als ik even niks te doen heb surf ik rond op Twitter of pinterest opzoek naar leuke plaatjes. Hopelijk ben ik niet de enigste, haha? Ik kan mij er echt uren vermaken!
Bronnen: pinterest en die laatste twee zijn van Jiami/Lifesplash!

Waar halen jullie je kleding inspiratie vandaan? En wat is je favoriete herfsttrend dit jaar?

Liefs,
Fieke โค

11 thoughts on “Inspirational: fall outfits

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

