Graffiti and cropped

こんにちは, (Hallo in het japans 😆 )
Bij ons in Weert is er een brug (de boshoverbrug voor de mensen die het willen weten) en als ik een keer anders naar school wil fietsen fiets ik soms daarover. Onder die brug zijn sinds een paar maanden hele graffiti kunstwerkenshit gemaakt, volgens mij met toestemming van de gemeente want ze hebben eerst de rotzooi eraf geverfd en toen er echt mooie ‘professionele’ dingen gemaakt. Ik wilde hier al best lang outfitfoto’s maken en toen ik en mijn broertje op weg gingen kwamen we heel toevallig mijn moeder tegen die op de fiets ergens heen was geweest. We hebben de foto’s gemaakt en zijn toen een ijsje gaan eten! 🙂
bIMG_2381

Deze tekening is echt geweldig! Hoe creepy?!

Deze tekening is echt geweldig! Hoe creepy?!

bIMG_2400 Ik heb op Engels na alle 8 punten terug die ik terug moest krijgen van de proefwerkweek en alles is zo erg meegevallen! Ik ben echt blij, het geeft wel een goed gevoel als je meteen goed van start gaat!
Ook heb ik vorige week woensdag een nieuwe camera bestelt! Hoe en wat wil ik nog niet verklappen maar ik ben zo excited! Als ik hem heb zijn jullie de eerste die het lezen hoor! 🙂 Ik kan écht niet wachten, het is geen spiegelreflex (helaas) maar het is wel een hele verbetering in vergelijking met mijn Canon powershot A810!
bIMG_2399 bIMG_2395 bIMG_2401 Ik heb deze crop top al sinds de zomer en toen ben ik helemaal fan geworden van crop tops! Ik ben best dun en dat is niet altijd een voordeel maar in dit geval schaam ik mij er totaal niet voor dat je een stuk van mijn buik ziet, haha!
De (neppe!) timberlands die ik aan heb, heb ik al sinds vorig jaar winter en ik heb ze echt vaak gedragen. Ze zijn inmiddels helemaal afgesleten, de halve zool kan eraf, de veters zijn bijna kapot, de zijkanten zijn afgesleten enz. Maar toch blijf ik ze dragen, de kleur past overal bij en ze zitten gewoon heel fijn. Ik wil eigenlijk een nieuw paar kopen (ze kosten toch maar €25 ofzo) en die dan deze winter nog dragen en dan in het voorjaar weer kijken voor een fatsoenlijk paar schoenen…
bIMG_2403 bIMG_2405 bIMG_2406 Het waaide echt heel hard maar gelukkig was het wel zonnig gister. Na ongeveer 10 minuten werd ik zo gek van mijn haar dat ik het maar vast heb gedaan met een scrunchie. Overigens was ik niet de enigste met het idee om daar foto’s te gaan maken, toen mama er eerder langs fietste waren er ook al mensen foto’s aan het maken en toen wij bezig waren kwam er een gezin met twee kindjes en een hond die ook foto’s gingen maken en later kwam er een meneer die (met een dikke professionele camera, ik zat zo, wow, ruilen) foto’s ging maken van de graffiti.
bIMG_2382 Wat ik draag:

  • De zonnebril komt uit Turkije.
  • De crop top is van New Yorker.
  • De broek is van The Gap.
  • De neppe Timberlands zijn van Van Haren.
  • De Noosa armband is van Noosa (as usual).
  • De horloge is van Lucardi.
  • De Ketting is van de V&D.

Ik vind deze outfit echt tof, door het ‘verwassen’ effect van de broek en de Timberlands is het best stoer en de crop top geeft toch een speels effect. Voor de mensen die niet durven om met een crop top waar je een stukje van je buik ziet naar school te gaan, gewoon doen. Ik word er nooit om aangekeken ofzo, sterker nog, soms krijg ik er zelfs complimentjes over! 🙂

Wat is jullie favoriete paar schoenen?

Liefs,
Fieke ❤

6 thoughts on “Graffiti and cropped

  1. Voelt het niet vervelend om met zo’n crop top te lopen waarbij je je buik kan zien? Mij lijkt het heel onwennig.. Superleuke outfit! Zeker met die achtergrond zien je foto’s er echt supermooi uit (:

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

