All about autumn tag!

Hallo Hallo!
Het is intussen toch echt herfst geworden in Nederland en hoewel ik meer in zomermens ben vind ik het eigenlijk helemaal niet zo erg! Ik had zin om een tag te maken en het leek mij leuk om er dan meteen een herfsttag van te maken! Ik googelde even en dit was een van de eerste die ik tegenkwam en tevens ook de leukste. Ik nam hem over van Coco gold.
bPicMonkey Collage
bIMG_2302 bIMG_2306 Wat is je favoriete herfstdrankje?
Ik hou helemaal niet van koffie, thee ofzoiets. Warme chocomel vind ik wel best lekker maar eerlijk gezegd drink ik dat ook niet 24/7. Koffie vind ik echt heel vies en thee gaat er wel in maar liever niet. Als ik iets warms moet kiezen mag ik dan een kop soep kiezen?

bIMG_2313 Laat je leukste muts, wanten of sjaal zien.
Ik heb helemaal geen uitgebreide collectie met daarin 15 sjaals en 8 paar wanten. Mutsen draag ik al helemaal niet, dat verpest mijn haar alleen maar, haha! Toch heb ik voor dit paar wanten gekozen, ze zijn súper warm van binnen! Als het echt koud is ’s ochtends is het totaal geen straf om deze zachte wanten aan te moeten! Ook draag ik best vaak van die gebreide wikkelsjaals, deze kleur is zo makkelijk te combineren! Oh en ik wil eigenlijk nog een tartan sjaal. Maar dat past eigenlijk niet helemaal bij mijn jas, lastig!

Welke muziek luister je in de herfst?
Deze vraag vind ik leuk! Mijn muzieksmaak is echt random. Ik hou heel erg van hardstyle en dan ook de hardcore kant op (ja, ik weet het…) maar ik kan net zo goed een liedje uit de top 40 100 keer achter elkaar draaien. Rustige muziek kan ik ook best leuk vinden maar het liefste heb ik toch hardstyle. In de herfst luister ik eigenlijk niet speciaal andere muziek dan de rest van het jaar.

Welke parfum ga je het meest dragen deze herfst?
Ik denk ‘la vie est belle’! Ik zei pas al dat ik heel slecht ben in het beschrijven van geuren maar het is een hele lieve, zoete geur maar niet overheersend. Veel mensen zeggen dat ze in de herfst meer van kruidige geuren maar ik vind kruidige geuren al snel te zwaar ruiken.

bIMG_2318 Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
Ik heb een groepje geurkaarsen in met daarin onder andere vanille, aardbei en sinaasappel kaarsen. Ik vind voor de herfst (en over het algemeen) vanille het lekkerste. Ook heb ik er een scentchips branders staan maar de chips die erin moeten vind ik al snel te zwaar ruiken (en ze zijn best duur). De vanillekaars brandt dus het meeste.

bIMG_2277 bIMG_2298 Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
Eigenlijk best wel naturel, bruine en goudtinten voor op mijn ogen, bronzer, foundation, poeder, dat hele riedeltje en mijn lippen verschillen altijd. Ligt aan de ooglook, meestal pak ik het eerste wat ik tegenkom eigenlijk, haha! Dit was toevallig de look van vandaag. Ik gebruikte gewoon dezelfde basis als altijd, mijn MUA undress me too pallet en een H&M lipgloss in Wine red.

Go to herfst moisturizer?
Ik heb geen speciale moisturizer, ik hydrateer mijn gezicht iedere dag met een nacht- en dagcrème van de Kruidvat. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik het nodig heb want mijn huid is heel erg vet, zelfs in de winter. Mijn benen smeer ik eigenlijk ook nooit in, ik heb gewoon niet zo’n droge huid.

bIMG_2308 Wat is je favoriete herfstsnack?
Yes, eten! Ik spendeer veel van mijn tijd aan eten (nee, dat valt wel mee hoor!) dus ik kan altijd wel verzinnen wat ik wil eten. Ik hou heel veel van gezonde en healthy dingen, denk aan fruit, groente of salades maar ik heb net zo vaak trek in snoep ofzo. Mijn favoriete herfstsnack, lastig, ik heb heel veel favoriete dingen maar ik ga dan toch voor pepernoten, ik vind die dingen echt lekker en ik vind het helemaal niet erg dat ze al zo vroeg in de winkel liggen! Vooral truffel- of chocoladepepernoten vind ik enorm lekker!

Hoe ga je verkleed met Halloween?
Ik vier geen Halloween, wat ik eigenlijk best jammer vind. Ik zie steeds vaker Halloweentutorials voorbij komen, de gaafste make-uplooks of outfits. Ik ben echt makkelijk bang te maken en ik schrik heel snel maar toch lijkt Halloween mij echt leuk! Je kan wel zeggen dat we in Nederlands Sint-Maarten vieren maar ik vind Halloween 10x leuker, ik ben toch nooit met Sint-Maarten over straat gegaan toen ik een klein meisje was…

Ik was foto's aan het maken voor dit artikel en toen ging ik even mijn paard binnen doen. En op dat moment zag ik deze lucht, wauw... <3_<3

Ik was foto’s aan het maken voor dit artikel en toen ging ik even mijn paard binnen doen. En op dat moment zag ik deze lucht, wauw…!

Na het maken van deze tag heb ik stiekem nog blijer dat het herfst is, ik kan niet wachten tot kerst en nieuwjaar (en natuurlijk de kerstvakantie)! 🙂

Wat vinden jullie het leukste aan de herfst?

Liefs,
Fieke ❤

2 thoughts on “All about autumn tag!

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

