Review: Electro babylips

Chickieess!
Toen de Babylips van Maybelline naar Nederland kwamen vorig jaar was heel beautyland verliefd en op ieder blog zag je er wel artikelen over. Iedereen wilde ze hebben en ze waren oh, zo geweldig. Vorige maand kwamen in Nederland ook de electro Babylips in Nederland, toen hoorde je er bijna niemand over. Zonde eigenlijk want ik vind deze nog mooier (en beter) dan de gewone!
Daarom ga ik er vandaag twee aan jullie laten zien! 🙂 Fierce n Tangy (geel) en Pink Shock (roze).
bDSC00036

bDSC00041 bDSC00045 Ik wilde graag ‘Strike a Rose’ (een soort perzik kleurtje) maar die kon ik niet meer vinden helaas. Daarom nam ik Fierce n Tangy mee, een fel geel kleurtje en Pink Shock de felste, roze kleur. De andere soorten Babylips hadden allemaal lichte pastelkleurtjes met een ander kleurtje opdruk. Deze vormgeving vind ik echt een stuk gaver met dat zwart en die neon kleuren, lijkt een stuk stoerder en het neon steekt heel mooi af bij het zwarte!
bDSC00049 bDSC00053 Fierce n Tangy is geel en ruikt een beetje citrusachtig. Best fris maar toch ook zoet, ik vind de geur heel lekker. Niet echt aanwezig maar bij het aanbrengen ruik je hem wel nog een tijdje.
Pink shock ruikt veel zoeter, een beetje naar bosbessen of zo’n aardbeien snoepje.
bDSC00058 bDSC00064 Toen ik de verpakkingen eraf haalde kon ik echt niet wachten om te gaan swatchen want ik was heel benieuwd of de gele echt een gele kleur/waas af zou geven, gelukkig doet ‘ie dat niet! De kleur is doorzichtig maar wel met een glansje.
Pink Shock is de felste kleur van alle zes. Op mijn arm heb ik een veeg aangebracht, dan is de kleur vrij licht maar wel roze. Je ziet hem dus wel zitten maar alleen als je héél goed kijkt. Als je meerdere laagjes aanbrengt wordt de kleur wel iets duidelijk maar zo duidelijk als de gemiddelde gepigmenteerde lipstick gaat ‘ie niet worden. Gewoon een lichtgetinte lippenbalsem dus.

Zonder iets op mijn lippen

Zonder iets op mijn lippen

bDSC00147

Fierce n Tangy

Fierce n Tangy

bDSC00169

Pink Shock

Pink Shock

bDSC00194 Op mijn lippen! Zoals je misschien/hopelijk wel ziet is Fierce n Tangy doorzichtig maar wel met een glansje en Pink Shock heeft een lichte roze kleur. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn lippen nooit droog zijn of zelfs gebarsten dus misschien ben ik niet de beste testpersoon maar ik vind de verzorging echt heel goed! Als ik met de stick over mijn lippen gaan voelt het net of ik een hele zachte boter aan het uitsmeren ben, super fijn!
De Electro Babylips maken mijn lippen nog zachter en ze voelen gewoon verzorgt aan.
bDSC00043 Ik ben echt heel positief over de Electro Babylips! Ik heb Fierce n Tangy op mijn nachtkasje staan en die gebruik ik iedere avond. Pink Shock wil ik gaan gebruiken als de lippenbalsem van NYC uit mijn etui op school op is. Die gebruik ik iedere les wel een keer als het saai is en ik mijn lippen in wil smeren dus die is bijna op, ik kan eigenlijk niet wachten Pink Shock te gaan gebruiken, haha!
De Electro Babylips zijn te koop bij kruidvat, etos en DA en kosten €3,99.

Wat is jullie favoriete lippenbalsem?

Liefs,
Fieke ❤

ps. Dit is het eerste artikel met foto’s van mijn nieuwe camera! 😀

3 thoughts on “Review: Electro babylips

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

