Mijn favoriete geurkaarsen

Happy tuesday! (Ik ben lèkker vrolijk vandaag lol)
Ik heb weleens verteld in een favorieten artikel dat ik heel erg hou van geurkaarsen. Met deze donkere dagen vind ik het extra leuk om kaarsjes te branden. Daarom wilde ik vandaag mijn 4 favorieten geuren/geurkaarsen met jullie delen!
bDSC00230 bDSC00225 bDSC00246 Ik begin met het waxinelichtje. Mama heeft een jaar geleden een keer een heel pak gekocht maar daarin drie verschillende herfstgeuren en een stuk of 30 waxinelichtjes. Dat waren vooral wat kruidigere geuren en daar hou ik niet zo van. Gelukkig zat deze er ook bij, deze ruikt naar appel maar wel met een combinatie van kaneel. Klein beetje kruidig maar toch zoet.
bDSC00223 bDSC00234 Nu heb ik nog drie grotere kaarsen over. Dit is de minst ‘herfstige’ van allemaal. Ik vind hem namelijk heel zoet ruiken, naar aardbeien over beter nog, aardbeiensnoepjes. Ik hou wel heel erg van zulke geuren maar heel herfstig is het niet… Deze komt overigens van Ikea en kostte volgens maar maar 1 of 2 euro!
bDSC00213 bDSC00240 Dan deze andere van Ikea, dit is wel een best herfstige geur namelijk Vanille! Ik hou echt heel erg van de geur van Vanille, het ruikt altijd zo lekker ‘zacht’ en stiekem krijg ik er altijd een beetje honger van, haha! Misschien vind ik dit samen met de volgende wel de allerlekkerste! Ook deze kostte 1 of 2 euro. Het enige nadeel van deze kaars is dat de geur vrij zwak is, hij is het meest subtiel van alle vier, dat is wel balen! Maar voor 1 of 2 euro kun je ook niet te veel verwachten…
bDSC00218 bDSC00233 Deze kaars ziet er echt goed uit 😆 . Hij heeft een tijdje in de kamer gestaan alleen mama laat kaarsen nooit mooi recht afbranden (oke, ik ook niet echt maar toch). Daarom is er in het midden zo’n gat gekomen, die nog best diep is ook, niet heel handig dus. Deze kaars ruikt naar bessen, er zat eerst ook een sticker op waar de geur op stond maar die heb ik eraf gehaald. Ik vind de geur heel lekker, je ruikt de bessen goed en het ruikt vooral heel fruitig maar niet te zoet of aanwezig. Deze kaars komt volgens mij van de Action.
bDSC00206 bDSC00253 Zoals jullie misschien wel kunnen lezen ben ik een echte kaarsenliefhebber, daarom wil ik heel graag nog een keer Yankee Candles proberen! Jammer genoeg zijn die best duur (voor geurkaarsen dan) en hier nergens in de buurt te vinden. Als ik ze een keer ergens tegenkom neem ik er meteen een paar mee!

Houden jullie ook zo van geurkaarsen?

Liefs,
Fieke ❤

ps. Ik las laatst op twitter een lifehack, je zou namelijk spaghetti of vermicelli kunnen gebruiken als lucifer. Ik heb op een mijn kamer een stuk of 4 kaarsen staan die helemaal verkeerd gebrand zijn, vooral die laatste, dat zit gewoon een gat in van 7 cm. Daar kan ik niet meer bij met mijn aansteker, en vaak ben ik te lui om beneden lucifers te halen en die weer terug te brengen. Daarom heb ik twee ongekookte (!!) slierten/staven liggen die ik gebruik als lucifer om de kaarsen en te maken en daarna doe ik de spaghetti weer uit en leg ik hem terug in mijn kastje. Beetje random en stiekem is lucifers halen veel makkelijker maar goed, misschien kun je die lifehack nog ooit gebruiken ofzo, je weet het nooit!

4 thoughts on “Mijn favoriete geurkaarsen

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

