Favorites Friday #4

Hoi!
Ik had weer eens zin om een favorieten artikel te maken, ik heb er deze keer niet zo veel, 3 in totaal, maar eentje daarvan is wel heel schattig. Dit is het vierde favorieten artikel op vrijdag! De tijd gaat echt snel… Als je meer wil weten over Muis, een app die ik een soort van heb herontdekt en hele coole stickers ( 😆 ) lees dan snel verder!
bDSC00297 bDSC00279 bDSC00273 Stickers.
Oh, ik ben weer eens lekker kinderachtig bezig, lol. Ik ben fan van stickers, ja, inderdaad.
Nu moet ik wel even het verhaal vertellen, niet dat dat echt verschil maakt maar toch. Mama en ik hadden oudergesprek gehad (alles gaat goed op school overigens 🙂 ) en toen moesten we nog even naar de Lidl. Toen zag mama die stickers liggen en vroeg ze of ik die wilde hebben om mee naar school te nemen. En eerst was ik helemaal zo van, nee, wtf, ik ben 15 jaar, geen 5… En toen bedacht ik me (zoals altijd, lekker impulsief) en was het meer zovan, oke, omdat het kan. Ik nam ze mee naar school en toen Roos en ik ons verveelden tijdens economie zijn we mijn notitieboekje gaan versieren en sindsdien ben ik alles aan het bestickeren haha!

bScreenshot_2014-11-16-18-20-11

vlnr: Julie, ik, Roos en Julia  <3

vlnr: Julie, ik, Roos en Julia ❤

vlnr: ik, Kim en Julie <3

vlnr: ik, Kim en Julie ❤

Snapchat.
Ik gebruik snapchat al héél lang maar ik heb het de afgelopen weken soort van herontdekt. Ik ben het steeds meer gaan gebruiken, en de snaps die ik naar vriendinnen stuur zijn vaak te ugly voor woorden maar de foto’s die we maken op school zijn vaak wel leuk! Helaas is de kwaliteit van de snapchat camera wel veel slechter dan de gewone camera op je telefoon… Ook loopt snapchat op sommige telefoons vaak vast maar toch is het een leuke app. 🙂

bDSC00281 bDSC00295 Muis.
Omdat we een paar katten hebben lopen die er vooral zijn om muizen te vangen zijn dat ook hele leuke knuffelaars. Soms krijgen die katten weleens een nestje en maken we die kittens tam, spelen we er mee en als ze oud genoeg zijn verkopen we ze. Dit katje is best laat geboren, rond mijn verjaardag en haar moeder wilde niet meer voor haar zorgen. Gelukkig hadden we een andere kat die de zorg op zich heeft genomen en nu is ze echt een dikkertje. De meeste katten komen niet heel vaak binnen maar Muis is bijna de hele tijd binnen, het is zo leuk om te zien hoe ze met de andere katten speelt, binnen rond rent en echt helemaal wild kan worden van een bolletje wol, het is echt een poepie! ❤

van boven naar beneden: Danique, Roos, ik en Julie! <3

van boven naar beneden: Danique, Roos, ik en Julie! ❤

Dat waren de favorieten weer voor deze keer, het zijn er niet heel veel maar Muis vind ik toch wel echt heel schattig! Ook snapchat gebruik ik gewoon echt heel erg veel, ik denk wel dat die in de top 3 staat van apps die ik gebruik! Het is een super handige manier om lol te hebben met vriendinnen, het is minder handig dan whatsapp maar wel een stuk grappiger.

Wat is jullie favoriete app?

Liefs,
Fieke ❤

6 thoughts on “Favorites Friday #4

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

