Inspirational: Wreck this journal

Heee!
Een goede vriendin van mij (Roos ❤ ) kwam laatst met iets waar ik nog nooit van had gehoord, Wreck this journal! Wreck this journal is een boek met daarin op iedere bladzijde een instructie wat je met die bladzijde/het boek moet doen. Als je het boek vol hebt is het eigenlijk de bedoeling dat 'ie kapot is maar wij zijn van plan de onze juist helemaal te gaan versieren en leuk te maken!
Ik heb vorige week mijn boek gekocht met een boekenbon die ik nog had liggen maar ik heb hem eigenlijk meteen in laten pakken om hem op 5 december weer uit te pakken, haha.
Aangezien ik er zelf nog nooit van had gehoord heb ik pinterest allerlei boeken en bladzijdes gezocht zodat jullie een beter idee krijgen wat het inhoudt.
image

image
Ohh, deze vind ik echt leuk! Zo vrolijk en kleurrijk! Ik zou het geduld niet hebben maar mooi vind ik hem wel!
image
Galaxy! Alweer die kleurtjes! Ik hou van galaxy kleurtjes en printjes!
image
Wow! Alleen maar kleurtjes, hoe cool?!
image
De meeste kaften zijn helemaal versierd door mensen maar dit vind ik eigenlijk nog leuker, ‘subtiel’ maar toch speels.
image
Het contrast tussen het saaie links en het vrolijke gekleurde rechts is zo tof! De kleuren lijken er nog meer uit te springen!
image
Ik hou van tribal patronen! In mijn boek wil ik tribal heel vaak terug laten komen! Alleen ik zou fellere kleuren gebruiken denk ik! 🙂
image
Leuk leuk leuk! Cool hoe die gaatjes verwerkt zijn in de ballonen!
image
Die zonsondergang (of is het een zonsopgang?) is te mooi! De kleuren lopen zo mooi en zacht over!
image
Ik hou van dromenvangers en dat soort shit dus deze pagina kon bij mij niet fout zitten!!
image
Again, dromenvanger, do I need to say more?
image
Ohhh, deze moét ik onthouden!
image
Waarom ben ik niet zo creatief?! Deze is zo mooi maar stiekem ook zo ‘simpel’! Die nagellak zit wel erg mooi op haar wijsvinger trouwens, lol!

Ik kan niet wachten tot 5 december, dan kan ik eindelijk in mijn boek beginnen! Whieeh, zo excited! Ik ben echt niet zo creatief (sterker nog, ik ben gewoon helemaal niet creatief) maar ik hoop en denk toch dat mijn boek mooi wordt! Misschien stimuleert dit mijn creativiteit een beetje, ik ben benieuwd!
Ik heb mijn wreck this journal gekocht bij de bruna (ze lagen helemaal verstopt dus ik zou er even naar vragen aan het personeel) en hij kostte €12,99. Maar ze zijn volgens mij te koop bij bol.com enzo.

Kenden jullie wreck this journal al? Lijkt het jullie leuk om 1 keer in de zoveel tijd een update te zien hoe ver ik ben en wat ik heb getekend?

Liefs,
Fieke ❤

11 thoughts on “Inspirational: Wreck this journal

  1. Bo schreef:

    Ik heb ‘m toevallig ook gekregen voor Sinterklaas, met de surprise met vriendinnen (ze vinden me namelijk creatief enzo haha) Ik wil er zo graag ik beginnen, maar ik bewaar het tot de vakantie, want ik moet leren 😦 maak je ook foto’s van wat je hebt gecreëerd?

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

