Shoplog: kruidvat, bruna en hema

Hallo hallo chicks!
Ik ging echt lange tijd niet naar de stad (heel goed voor je portemonnee!) maar nu ik weer eens ben geweest wil ik het graag met jullie delen! Ik heb best veel dingen gekocht die ik écht nodig had en verder gewoon wat leuke dingetjes die ik graag wil laten zien! Ik ben onder andere naar de Hema, kruidvat (waar we de vergrote catrice en essence schappen hebben!! 😮 😀 ) en de Ici Paris dus als je nieuwsgierig bent geworden moet je snel verder lezen!
bDSC00303

bDSC00314 bDSC00324 Ik begon bij de Hema, wij hebben in Weert een grote Hema en een stukje daarlangs een Hema Outlet waar ze allerlei afgeprijsde dingen verkopen, ik weet niet of dat overal zo is? Roos vertelde mij dat ze in de Hema Outlet washi tape verkochten voor €1,-. Dus ik ging daar even kijken of ik nog een paar leuke rollen kon scoren! Ik kost daar de zwart met wit gestreepte + de gele chevron en de grote rollen fabric tape met bloemetjes. Die fabric tape is anders dan normale washi tape, fabric tape zijn echt rollen stof waar je een ‘papiertje’ af moet halen voor ze plakken.
De glitter tape wilde ik hebben voor een DIY dus die nam ik ook mee voor €2,95.

bDSC00328 bDSC00335 Hierna ging ik naar de kruidvat waar ik de vergrootte essence en catrice schappen ontdekte! Leuke verrassing want ik was eigenlijk al vergeten dat die waarschijnlijk ook naar ons zouden komen! Ik ging alleen voor foundation maar ik kon die andere dingen echt niet laten liggen! Grappig dat alle catrice dingen nude-kleurig zijn!
bDSC00332 Mijn foundation was al een tijdje op, ik moest hem echt uitschrapen. Een paar weken geleden zei ik op beautygloss.nl (stel je vraag rubriek) dat mijn foundation na een paar uur al van mijn gezicht af leek te zijn. Mascha gaf mij het advies om een longlasting en matterende foundation te kopen. In de comments werdt deze foundation aangeraden daarom wilde ik hem wel proberen. De kleur sand beige kwam het dichtste in de buurt bij mijn huidskleur, wel een beetje geel maar dat maakt niet heel veel uit, mijn huid is zelf ook heel geel! Deze foundation kostte €6,59 . Lees mijn vraag hier terug!
bDSC00331 Ik heb lange tijd een concealer gebruikt van catrice (die met 3 huidskleurige tinten, groen en rood) maar eigenlijk was die ook aan het opgaan. Deze concealer zag er best goed uit dus ik besloot de gok te wagen en hem mee te nemen! Prijs: €2,99 .
bDSC00329 Ik had mijzelf voorgenomen minder nagellak te gaan kopen maar ik kan het echt niet! Nagellak blijft te leuk! Wel merk ik dat ik vroeger het liefst 8 cheap-ass kleurtjes van essences had die ik misschien niet eens zo leuk vond, nu koop ik dan liever 1 kleurtje wat ik wel echt heel leuk vind. Deze potjes vind ik zo chique, als je de vierkante dop eraf haalt krijg je een ronde dop waarmee je makkelijker kan lakken. Deze kleur is perfect voor de kerst! Het is een hele mooie gouden lak met allemaal gouden glitters, love it! Deze kostte €3,59 .
bDSC00347 Haha, weer nagellak. Ik las op de blog van Vera Camilla (al langere tijd geleden) dat Sinful Colors in Nederland te koop is. Dit is een nagellak merk die stiekem heel veel weg heeft van China Glaze, ongeveer hetzelfde flesje, de ‘indeling’ van de flesjes lijkt op China glaze, dezelfde soort kwastjes enz. Ik was heel erg verrast door het assortiment! Ze hebben heel veel speciale en aparte kleuren voor maar €1,99. Ik nam ‘Lets talk’ mee, een paars lakje met daarin een ander soort paarse shift. Ik twijfelde wat er waren heel veel interessante kleuren maar ik vind paars altijd tof en ik had niks wat hier op leek dus deze kleur moest gewoon mee!
Overigens heb ik hem net gelakt en wát een mooie kleur! Anders dan in het potje, mooier eigenlijk. Het is echt een heldere, fel paarse kleur met een hele bijzondere paarse shift. Ik heb er een nieuwe favoriet bij, maar niet alleen deze kleur, ik wil meerdere kleuren proberen!
bDSC00353 Ik zocht al sinds de zomervakantie naar een subtiele, peachy kleurige lipstick. Toen ik even door het nieuwe essence schap aan het dwalen was viel mijn oog op ‘Love me’. Een lichte, zachtroze kleur, niet peachy maar wel heel mooi en subtiel. Ik hou van deze kleur! Ik kocht deze super mooie lipstick voor €2,39.
bDSC00355 bDSC00356 Mijn nagels heb ik deze weken een beetje verwaarloosd. Mijn vijlen waren ‘op’ en mijn nagels zaten vol met lelijke hoekjes. Deze vijl zag er best cool uit met die smooth en polish kant. Die kanten voelen namelijk helemaal niet als een normale vijl maar juist als een soort ‘rubber’ laagje. Ik ben benieuwd hoe dat werkt! De vijl kostte: €1,59.

bDSC00307 Ik schreef maandag al over Wreck my journal en daarom ging ik snel door naar de Bruna om te kijken of ze daar een Wreck my journal hadden. Ik had een paar rondjes gelopen door de winkel dus ik besloot toch maar even te vragen aan een medewerker waar ze lagen. Hij liep even met mij mee en ze lagen blijkbaar helemaal ergens in een hoekje in een kast. Ik had hem alleen nooit gevonden! Overigens had ik ook de laatste! Omdat Roos hem zou vragen voor sinterklaas besloot de mijne voor de lol ook even in te pakken. Nu heb ik besloten hem 5 december uit te pakken, wij vieren geen sinterklaas meer (wel kerst) dus dan heb ik toch nog een cadeautje! Maar helaas heb ik daardoor wel niet heel goed binnenin kunnen kijken maar ik weet globaal wel wat erin staat! Wreck my journal kostte €12,99 en ik had nog een boekenbon van €10,- liggen dus die kon ik mooi gebruiken!

bDSC00313 Ik was in kruidvat al opzoek naar deze topcoat maar ik kon hem daar niet vinden. Daarom ben ik doorgelopen naar de Ici Paris en daar hadden ze hem gelukkig wel. Ik wil deze topcoat al minstens 1 jaar hebben maar het is er nooit van gekomen hem te kopen. Ik heb een tijdje seche vite geprobeerd (een sneldrogende topcoat die toen nogal gehypet werd) maar die kon ik er gewoon in 1 plak aftrekken, nu kan ik dat altijd wel een beetje met nagellak, maar dit was helemaal erg. Over insta dri hoorde ik hele goede dingen maar ik had soms nog een topcoat staan, ik vond hem even te duur enz. Maar nu had ik een goed punt gehaald voor rekenen (een 6,5 terwijl ik daar vorig jaar alleen maar onvoldoendes voor haalde! 😀 ) dus ik besloot het gewoon te doen en ik kan niet wachten hem te testen! Mijn essence topcoat was toch bijna op en ik was helemaal klaar met lang wachten tot mijn nagellak eindelijk droog was dus dit kan echt een oplossing zijn! Sally Hansen Insta dri kost €8,99.

Ik ben echt heel blij met alle dingen die ik heb gekocht. Ik ben aan het sparen voor een nieuwe laptop maar ik had de meeste dingen echt even nodig. Ik ben van plan sowieso een paar dingen te reviewen voor mijn blog maar als jullie iets echt graag willen zien moet je het even zeggen! Ik was zo blij de nieuwe essence en catrice schappen te zien! Ze zijn zo groot en mooi, er zijn echt gigantisch veel dingen bijgekomen en ik wist niet meer waar ik moest kijken in het begin, haha! Ik wil in de kerstvakantie misschien nog een keertje terug gaan om rustig te kijken en wat kleine (!) dingetjes te kopen! Wat zijn aanraders? 🙂

Wat hebben jullie de laatste weken geshopt?

Liefs,
Fieke ❤

5 thoughts on “Shoplog: kruidvat, bruna en hema

  1. Zo goed gescoord zie ik!! 😀 hihi en leuk!!! De nieuwe collectie van Essence is er weer dus ik ga daar weer wat van kopen :P. Verder had ik vorige week wat koopjes gedaan bij de Big Bizar en de kruidvat! 🙂 . Ik ben benieuwd naar je foundation! Hoe die is….

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

