Pan geraakt & opgemaakt #1

Gooodmorningg!
In ‘beautyland’ is het best bijzonder als je van bijvoorbeeld een poeder de bodem raakt, dit heet pan. Vaak betekent dat dat je het product heel fijn vind en vaak gebruikt hebt. Ik heb de afgelopen tijd bij een paar producten pan geraakt en ik heb zelfs meerdere dingen opgemaakt. Het leek mij leuk om deze met jullie te delen eens in de zoveel tijd!
bDSC00409 bDSC00376 bDSC00378 Ik begin met mijn Catrice all matt plus powder! Inmiddels zijn alle letters eraf gesleten, de deksel kan eraf/is een soort van kapot en het mooie ‘matt matt matt’ patroontje is eraf gesleten maar ik gebruik hem nog steeds met plezier. Ik heb de laatste tijd issues met mijn foundation en/of poeder. Als ik het ’s ochtends aanbreng lijkt het er na 3 uur al af te zijn. Maar ik weet niet of dat door de dagcrème, foundation, poeder of een combinatie van alles komt… Ik heb de all matt plus powder gekocht omdat er meerdere beautybloggers enthousiast over waren, onder andere Vera Camilla, maar ik weet het niet. Het matteert maar stiekem niet genoeg. Nu ik toch bezig ben ga ik hem maar gewoon opmaken maar ik denk niet dat ik hem opnieuw ga kopen.

bDSC00414 bDSC00371 Ik weet niet of ik deze tot pan geraakt of opgemaakt moet rekenen? Er zit nog wel blush in maar ik kan hem eigenlijk niet meer gebruiken. Ooit was dit de essence silky touch blush in Natural beauty. Deze blush was in van mijn allereerste beautyproducten! Nu ik hem achteraf zie vind ik de kleur eigenlijk net iets te bruin maar ach, who cares. Ik gebruik hem niet meer (dat gaat ook niet met al die losse stukjes) maar ik heb pas de poederstukjes fijn gemalen en nu gebruik ik het om te oefenen in het maken van wonden. Voor ckv moeten we een film maken en die van ons gaat over een meisje wat gestalkt wordt, loopt dramatisch af enz. Maar in de film moet een vriendin dus wonden op haar gezicht krijgen en als ik die blushstukjes, verschillende rode lipsticks, lipglosses en een beetje oogschaduw meng kom je al een dicht in de buurt van een wond! 😆

bDSC00379 bDSC00388 Hop, hop naar de volgende. Een oude vriendin van mij kon altijd heel mooi haar eyeliner aanbrengen dus dat wilde ik ook leren. Met zo’n stift eyeliner  lukte het niet dus kocht ik de essence longlasting eye pencil. Ofcourse kwam ik er later achter dat deze eyeliner veel makkelijker is om te tightlinen in plaats van eyeliner te zetten. Ik heb hem toen heel lang niet gebruikt (oke, op slaapfeestjes om tekeningen te maken op elkaars gezichten, lol) toen ik een beetje aan het experimenteren was met make-up kwam ik deze weer tegen. Ik heb hem toen een paar weken gebruikt om te tightlinen en toen was hij ineens op! Ik vond het opzich wel een prima potloodje voor die lage prijs… Niet bijzonder goed maar er zijn eigenlijk geen super grote minpunten aan te vinden.

bDSC00397 bDSC00402 Ik keek echt al weken uit naar het opmaken van deze lipbalsem. Ik heb op school altijd een lippenbalsem in mijn etui zitten om tussendoor te hydrateren en deze Applelicious glossy lipbalm van NYC gebruikte ik al minstens een jaar. Ineens had ik door dat ‘ie op begon te gaan en toen ging ik hem steeds vaker gebruiken. Ondertussen kocht ik ook mijn nieuwe electro babylips en Pink shock wilde ik in mijn etui gaan doen. Inmiddels is de NYC lip balm echt bijna op, er zit nog een héél klein beetje in maar ik ga gewoon over op mijn babylips! De NYC applelicious ruikt enorm zoet, niet eens per se naar appel maar gewoon echt zoet. Ik vond hem heel fijn om tussendoor te gebruiken maar ik heb toch nooit echt droge lippen. Het fijne eraan was dat als ik hem gebruikte dat mijn lippen dan meteen een licht rode kleurtje had. Heel subtiel maar wel heel mooi. Ik heb de lippenbalsem met plezier opgemaakt!

bDSC00391 bDSC00394 Van alle dingen die ik heb opgemaakt vond ik deze het leukste om op te maken! Ik heb de laatste 3 weken hem echt uit moeten schrapen maar nu is mijn 1 2 3 perfect foundation van Bourjois. Zoals ik bij de poeder ook al vertelde zit ik met dat foundation probleem. Ik twijfel of het aan de foundation ligt of een combinatie is van meerdere dingen. Ik ben blij dat ik hem heb opgemaakt en ik vind de flacon nog steeds best mooi, clean en basic maar wel stevig. De kleurmatch was ook best goed, ’s zomers perfect en ’s winters net iets te donker maar dat nam ik wel voor lief.

bDSC00408 Ik denk niet dat zulke artikelen vaak voorbij zullen komen want ik maak niet zo vaak dingen op maar ik wil de opgemaakte dingen wel gaan verzamelen! Leuk om te zien hoe veel producten terug komen die ik heb gekocht toen ik echt net begon met make-up, 2 tot 1,5 jaar geleden.

Wat hebben jullie opgemaakt?

Liefs,
Fieke ❤

6 thoughts on “Pan geraakt & opgemaakt #1

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

