School update

Boujouuur!
Ik noem dit artikel wel heel leuk school update maar er is nooit een school artikel geweest dus dan is dit eigenlijk ook geen update… Maakt niet uit, school update klinkt leuker! Aangezien ik de afgelopen twee weken veel te weinig artikelen online heb kunnen zetten willen ik jullie even bijkletsen. Misschien een ander soort artikel als normaal maar ik vind het leuk om ook eens een persoonlijk artikel te maken met wat random geklets. Oh en er zitten hele sexy foto’s bij van mij en mijn vriendinnen, lol. Toen ik vorige week eigenlijk moest leren heb ik de hele middag allerlei foto’s bewerkt met instasize en stiekem vind ik ze nog leuk ook nog, haha! Enjoy!

Met roosje!

Met roosje!

Scheikunde met Julie, onze concentratie was -10 op dat moment haha.

Scheikunde met Julie, onze concentratie was -10 op dat moment haha.

Oke, ik zit momenteel midden in mijn proefwerkweek. We zijn dinsdag begonnen en volgende week dinsdag hebben we onze laatste toetsen. Het enigste voordeel is dat we woensdag, donderdag en vrijdag ook al vakantie hebben! De tweede periode was echt gigantisch kort. Ik heb het gevoel dat de vorige proefwerkweek nog maar twee weken geleden was. We hebben echt super veel stof opgekregen en het was echt zwaar. Terwijl we allang moesten beginnen met leren begonnen we voor bepaalde vakken nog aan een nieuwe hoofdstuk + het desbetreffende huiswerk. Ik heb het gevoel dat ik een permanent slaaptekort heb en tussen mijn boeken en telefoon leef maar ik overleef het allemaal nog hoor, even doorzetten!

vlnr: Danique, Roos, ik en Julie

vlnr: Danique, Roos, ik en Julie

Hahaha, selfie, heujj, let niet op de random sushi.

Hahaha, selfie, heujj, let niet op de random sushi.

Gelukkig waren mijn punten de vorige proefwerkweek goed dus ik kan wel wat leiden. De enigste punten waar ik bang voor ben zijn scheikunde en wiskunde, die gingen niet zo heel goed. Ik heb maandag rekenen en dinsdag economie en biologie en dan ben ik eindelijk klaar! Ik heb zoveel zin in de vakantie!!
Helaas heb ik in de vakantie nog steeds genoeg te doen voor school, ik moet namelijk nog al mijn CKV verslagen maken, ieuwl. CKV is een vak waarbij (wij tenminste) 2 dagen allerlei culturele activiteiten hebt met samen met de andere havo 4 leerlingen en daarna nog 3 culturele activiteiten zelfstandig en dan moet je daar allemaal verslagen van maken. Die dagen zijn wel chill maar die verslagen zijn zo saai!
Ook moeten we een film maken, daar heb ik wel heel veel zin in! De film van Roos, Julia, Kim, Julie en mij gaat over een meisje dat wordt gestalkt, iedereen gaat dood, dan blijkt het een droom te zijn maar toch niet. Lekker vaag maar het moet echt heel vet worden! Als het eindresultaat een beetje is zoals ik hoop zien jullie hem ook een keertje verschijnen!

Met Julia!

Met Julia!

Kim en Julie en de zwarte witte alles

Kim en Julie en de zwarte witte alles

Ook gaan we meteen na school dinsdag een stukje filmen voor de film, dan gaan we bij iemand Catching fire kijken en daarna naar Mockingjay part 1!!!! OMG, I’M SO EXCITED! Ik heb catching fire nog steeds niet gezien en het is zo verleidelijk want hij ligt langs me op DVD! Ik moet wachten want dan kan ik hem samen met mijn vriendinnen kijken, een stuk gezelliger natuurlijk!
Ik heb pas Mockingjay uitgelezen en omg, omg, omg. Ik kan het gewoon niet uitleggen, ik heb er 4 dagen over gedaan en ik was gewoon in een andere wereld, toen ik hem uit had heb ik zo gehuild… Ik wil gewoon niet dat het voorbij is, er moet nog een vervolg komen… Gelukkig heb ik de films om me op te verheugen! Ik ben eigenlijk nooit helemaal fan geweest van een serie of film maar sinds de Hunger games kom ik er niet onderuit. Het klinkt heel dom maar als ik mezelf even rot voel ga ik Hunger games quotes opzoeken of de trailers kijken en dan voel ik me heel sterk, alsof ik de hele wereld aankan. Echt raar maar het helpt wel!

Haha, omg, te blij maar dit is dus muisje!

Haha, omg, te blij maar dit is dus muisje!

Oke, ik ga maar even stoppen want mijn gebrabbel is waarschijnlijk heel random en niet te volgen, sorry! Ik zit dit te typen terwijl mijn vader en broertje een of andere transformers film aan het kijken zijn, ik kijk half met de film mee maar ik snap er helemaal niks van. Ik ben zo moe dus ik ga zo even in mijn wreck this journal klooien en dan slapen! Nog een weekend leren en dan is het feest!
Nu ga ik echt stoppen hoor!

Zijn zulke artikelen voor herhaling vatbaar? Wat gaan jullie doen in de kerstvakantie? πŸ™‚

Liefs,
Fieke ❀

4 thoughts on “School update

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

