Inspirational: Jeffrey Campbell Lita’s

Hoihoi meiden!
Ondanks dat ik midden in de ellende toetsweek zit wil ik toch nog snel dit artikel delen. Op dit moment ben ik helemaal geobsedeerd door twee paar schoenen, aan de ene kant wil ik heel graag een paar Air max maar stiekem wil ik ook heel erg graag een paar Jeffrey Campbell Lita. Tot vorige week had ik eigenlijk nog nooit over Lita’s gehoord en nu is het bijna een obsessie! Ik kwam op Pinterest een paar gave foto’s tegen dus ik hoop jullie net zo fan te maken over Lita’s als ik ben! 🙂
image wpid-dafccbac21f85b50df9f06bd1d0d0c68.jpg Dit paar heeft Jiami volgens mij ook! Het leuke aan donkergroen vind ik dat de kleur niet heel basic is zoals zwart en donkerblauw maar wel makkelijker te combineren is dan roze en rood.

wpid-8a739a5f113d7d59753ebb6b6e82df02.jpg Dit paar is absoluut iets minder basic maar stiekem vind ik babyblauw wel super gaaf! Het is opvallend maar met een klein beetje moeite goed te combineren. Ik zie het al helemaal voor me, in de lente, een leuk jurkje, deze baby blauwe Lita’s! Ik word er helemaal blij van, haha.

wpid-a7e4fc321ba8437a1e32b52ee0f5765d.jpg wpid-23ea6cd5d584cf615527e7c8fc5145de.jpg Oke, deze twee kleuren zijn al een heel stuk minder draagbaar dan de rest. Je hebt ook nog lime groene en gele enzo, dat vind ik dan weer net iets te opvallend. Na mijn roze roshe runs wil ik liever geen paar roze schoenen meer (alhoewel ik ze nog steeds heel tof vind en vaak draag hoor!) maar toch, als ik het lef zou hebben… Die paarse zijn trouwens nep, tenminste dat stond onder de foto, bummer!

wpid-040a5667b0f56cccd92431f569e3adae.jpg Ook heb ik een paar hele leuke outfits gevonden gecombineerd met een paar Lita’s! Ik vind het bij mezelf altijd heel raar staan als ik een shortje aanheb met daaronder een panty, hoewel ik het bij anderen altijd heel erg leuk vind. Het shirt vind ik heel mooi met dat omgekeerde kruis. En ja, de Lita’s, ik ben gewoon een beetje verliefd… Haar haren vind ik trouwens ook heel mooi, vooral die pony! Maar wat heeft ze onder haar shortje? Is dat gewoon een donker stuk panty?

wpid-6d963b33cddfa8dd50d678bc21e9171b.jpg Van voor valt het helemaal niet op dat er zo’n gigantische hak onder de schoenen zit! Ik vind het heel leuk hoe haar outfit zo naturel is maar helemaal niet saai! Ik hou van zo’n soort jassen! En de foto is ook gewoon heel mooi door die bomen met herfstblaadjes.

wpid-6c2ebf95c655448d55240973686e7577.jpg Omg, mag ik haar haren hebben?! Het jurkje (of is het een rokje?) is misschien een beetje aan de korte kant maar ik vind hem wel heel erg leuk! Die bril staat haar ook echt goed! Als ik zie hoe goed brillen staan bij sommige mensen vind ik het bijna jammer dat ik geen bril nodig heb, haha.

wpid-1d2ee7d363326a79c169a2d1b233f60b.jpg Als ik deze foto zie krijg ik echt meteen weer zin in de zomer! Ik hou van zulke vestjes, als het beter weer wordt wil ik er ook een! Door de Lita’s lijken haar benen echt gigantisch lang! Stiekem irriteer ik mij er een beetje aan als iemands vestje aan de ene kant is afgezakt op een foto. Ik weet dat dat (waarschijnlijk) expres is gedaan maar toch, doe hem normaal…

wpid-5db22fd18f1435eb06290fdcc94bfccc.jpg Ohh, dit jurkje is zo leuk! Het staat zo lief en schattig in combinatie met de bloemenkrans. Ik hou van kledingstukken met een lage rug dus dat dit jurkje een open rug heeft maakt het nog leuker! Terwijl Lita’s eigenlijk best ‘chunky’ schoenen zijn lijken ze hier heel lief, grappig hoe bepaalde kledingstukken helemaal kunnen veranderen als je ze anders combineert.

wpid-45a45a65f085e0006f045f38f0a344df.jpg Damn, die trui! Hier vind ik die afgezakte schouder juist wel leuk, heel nonchalant. De BH of bandeau met spikes is een heel leuk detail, het maakt het geheel stoerder. Ik moet zo’n trui hebben! Weet iemand waar ze die verkopen?

Dat waren al mijn bij elkaar geraapte inspiratie, alle foto’s komen van Pinterest.com , ik heb daar een bord met meer Lita foto’s dus je mag me altijd volgen!
Ik moét echt een paar Lita’s hebben maar ik vind ze best duur, bij sarenza zijn de paren die ik leuk vind €165,00. Het enigste nadeel is mijn lengte, ik ben zelf over de 175 en er zit een hak onder van 13 cm dus dan ben ik bijna 190 als ik ze aan heb. Nu kan ik wel zeggen dat dat me niks uitmaakt maar als ik dan ineens een kop groter als iedereen ben kan ik daar zomaar ineens op terug komen. Ik wil ze wel aandoen naar school, misschien niet iedere dag maar af en toe kan wel vind ik. Terwijl ik nu al weet dat ik dan vreemde blikken ga krijgen, ‘omg, waarom zo je hakken aandoen als je al zo lang bent, zoek je aandacht ofzo…’. Nou meid, ik kan je vertellen, ik zoek geen aandacht, ik ben gewoon groot en ik vind de schoenen mooi, get over it! (als ik dat nou eens zou durven…)
De hak is 13 cm en het plateau is 5,5 cm dus uiteindelijk valt de hak waar je op loopt best mee. Ik vind het zonde om zo’n duur paar te kopen en ze later niet meer aan te doen omdat ik toch onzeker word over de lengte ofzo, daarom hoop ik stiekem bij de Primark (daar ga ik volgende week heen, fissa!) of ergens anders goedkopere nepperds te vinden. Als ik dan zeker weet dat ik ze leuk vind kan ik altijd nog een paar echte bijkopen!
Ik weet het niet, ik wil ze zo graag maar wat als ze me niet staan, twijfels! Ik schaam me eigenlijk nooit voor mijn lengte maar een kop groter als iedereen is toch wel wat anders…

Wat vinden jullie van deze schoenen? En over welk item of je wishlist twijfel je?

Liefs,
Fieke ❤

24 thoughts on “Inspirational: Jeffrey Campbell Lita’s

  1. Ik was er al gek je. 😢 je word bedankt nu moet ik echt mijn best gaan doen om de neppe te vinden (de echte vind ik te duur) maar mega leuke post. (Weet gelukkig waar ik neppe vandaan kan halen) zelf ben ik 1.66 dus die hakken kan ik hebben joepie 😱😱😱😱😱😱👑

    Liked by 1 persoon

  2. Wat heb je gave outfits gevonden zeg met die schoenen! Ik zelf ben 1,76 dus vind het ook niet zo fijn om dan nog eens zulke hoge hakken te dragen. Ik ben dan ook een kop groter dan mijn vriendje … hahah! Ik zit niet meer op de middelbare school maar daar had ik het inderdaad al helemaal niet fijn gevonden! Je krijgt dan inderdaad blikken van iedereen… Maar, de schoenen blijven top! En ik zou zeggen, gewoon schijt aan die blikken hebben! X

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

