New in: laptop

Hoi allemaal!
Ik heb eindelijk (!) een nieuwe laptop, de HP Stream 14-z010nd! Ik was echt al zo lang helemaal klaar met mijn oude, alleen al het opstarten duurde 10 minuten en dan heb ik het nog niet eens over het opstarten van Internet. Wat een ellende, ik gebruikte hem af en toe voor school maar Word werkte ook niet meer. Daarom heb ik in de zomervakantie heel veel gewerkt tot ik vorige week eindelijk een leuke laptop had gevonden.
Ik wilde hem eigenlijk voor Kerstmis bestellen om mezelf een kerstcadeautje te geven maar omdat het zo druk was bij de post kwam hij gister pas aan. Ik ben er zo blij mee! Hij is zo mooi en leuk en fijn en alles, ik ben blij! 🙂
bDSC00926.JPG bDSC00919 Ik was ’s ochtends aan het werk op stal toen mama toevallig voorbij liep en zei dat het pakketje aan was gekomen! Mijn broertje had even getekend (in zijn dinosaurus-onesie 😆 ) dus toen ik binnen kwam kon ik niet wachten om hem uit te pakken!
bDSC00922 Toen ik de bol.com doos had opengemaakt was er een nieuwe doos.
bDSC00925 Toen ik die doos open maakte was daar eindelijk mijn laptop! Ik heb hem samen met mijn broertje ingesteld. Ik ben er zo blij mee! Hij is niet alleen mooi maar ook nog heel licht dus heel fijn om mee te nemen. Het was wel een beetje klooien met windows 8 aangezien ik dat niet gewend ben maar ik denk dat ik het nu wel door heb. Het is zoveel fijner om eindelijk Internet op te kunnen starten in een paar seconden in plaats van 5 minuten.
bDSC01050 bDSC01052 Een vriend zei wel dat er niet heel veel bestanden op kunnen omdat ‘ie anders snel sloom wordt. Maar als dat zo is hou ik er gewoon een goede usb-stick bij en zet ik daar al mijn foto’s op. En dan zet ik alleen de bestanden erop die ik nodig heb. Misschien iets meer werk maar nog altijd beter dan die oude laptop!
Hij is echt heel dun en daarom ook weer makkelijk mee te nemen. Er zit geen cd-drive in maar dat heb ik ook niet nodig. Als ik ooit een of ander spelletje wil doen gebruik ik wel een laptop van mijn broertjes. Helaas kan ik de sd-kaart van mijn camera er ook niet in. Daarom moet ik het sowieso met een kabel doen, dat is wel een nadeel maar je kan niet alles hebben. 😉
bDSC01047 De laptop kost op bol.com maar €330,- en dat vind ik een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik hoop nog heel lang plezier te hebben met mijn laptop en ik denk ook wel dat dat gaat lukken. Ik heb er geen Word ofzo op staan maar als ik iets voor school moet typen doe ik dat wel op de computer van mijn ouders.
Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe laptop!

Wat vinden jullie van mijn laptop?

Liefs,
Fieke ❤

23 thoughts on “New in: laptop

  1. Super leuke laptop! Ik moet ook hoognodig en nieuw, maar dat zeg ik eigenlijk al vanaf de zomer vakantie. Heb nog niet de laptop gevonden waarbij ik zoiets had die moet ik nu hebben. En gelukkig doet de laptop die ik nu heb het ook nog redelijk, alleen het geluid doet het af en toe niet meer.. Maarja wat wil je 6jaartjes oud, en 7x meer op vakantie in het buitenland, school, stages, overal is die mee naar toe geweest.. Dus het mag ook wel een keer. Moet maar eens flink op zoek gaan, wie weet kom ik er snel 1 tegen!

    Is deze een beetje fijn dan? Qua instellingen van wifi etc? En kun je er op wordpress ook verder alles mee doen?
    xx

    Liked by 1 persoon

    • Voor het bloggen werkt ‘ie heel fijn! WordPress enzo doet het heel goed en ook foto’s bewerken enzo.
      Wel heb ik af en toe een beetje ruzie met de mousepad maar dat ligt een beetje aan mij en kan er ook een muis bijkopen maar verder ben ik super tevreden!

      Liked by 1 persoon

  2. Veel plezier met je nieuwe laptop ! Vroeger moest ik ook op zo’n oude computer 5 minuten wachten tot wanneer het internet (eindelijk) opstartte. Na lang moeten sparen heb ik een macbook gekocht (jouw laptop lijkt aardig goed op een Mac trouwens)
    Liefs! 🙂

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

