Happy new year!

HAPPY NEW YEARRR!!!
Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!
Vorig jaar was een heel leuk en vrolijk jaar alhoewel ik een paar hele goede vriendinnen ben ‘verloren’ (ik praat eigenlijk niet meer met ze) heb ik andere geweldige vriendinnen bij gekregen! Er is echt heel veel gebeurd en ik heb echt het gevoel dat het jaar is omgevlogen. Ik kan me de jaarwisseling van vorig jaar nog bijna herinneren alsof het vorige week was. Zo raar hoe snel de tijd ineens kan gaan!
DSC00908 Ik maak ieder jaar goede voornemens maar ook ik kan me daar echt nooit aanhouden dus dat ga ik ook gewoon niet meer doen. Als 2015 net zo leuk wordt als 2014 was komt dat wel goed!
Wel heb ik een paar ‘doelen’ die ik graag met jullie wil delen!
Ik wil blijven bloggen en mezelf daarin ook verbeteren. Vorige jaarwisseling blogde ik ook en ik ben blij dat ik daar toen in maart mee gestopt ben. Anders was ik waarschijnlijk nooit dit blog begonnen en dat zou ik echt jammer vinden. Ik leer er heel veel van en het is gewoon heel leuk om te doen. Af en toe is het wel druk want er gaat veel meer werk in een artikel zitten dan je zou zitten, toch ben ik stiekem wel best trots op mijn blog. Het is als beginnende blogger lastig om bezoekers te krijgen, er zijn zoveel andere bloggers, sommige heel serieus en andere iets minder, zodat je al snel wordt onder gesneeuwd. Je moet echt zo origineel of anders zijn om op te vallen. Ik heb er de laatste tijd meer volgers en bezoekers bij gekregen. Ik wil eigenlijk aan het eind van 2015 de 100 volgers hebben gehaald maar ik weet totaal niet of dat haalbaar is.
Ook wil ik meer met fotografie gaan doen, ik wil de functies van mijn camera beter leren kennen en mijn schrijfstijl verbeteren. Ik vind zelf artikelen op andere blogs al meteen een stuk leuker als de schrijfstijl spontaan is en de foto’s duidelijk en mooi zijn. Daarom besteed ik zelf altijd best veel aandacht aan mijn foto’s en er komt morgen een artikel online waar ik echt lang mee bezig ben geweest maar daar ben ik wel heel blij mee dus, stay tuned!
Verder wil ik gewoon doorgaan zoals ik door ging eigenlijk, ik ben blij met mijn vriendinnen, de dieren, mijn familie en met alles eigenlijk.
DSC00912 Ik hoop dat 2015 voor jullie allemaal een kei vet jaar wordt en dat we gaan rocken! 😀

Wat heb jij met nieuwjaar gedaan?

Liefs,
Fieke ❤

2 thoughts on “Happy new year!

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

