Army green & acid washed

Hello y’all!
Ik ben twee weken geleden met een paar vriendinnen naar de Primark geweest, ik vertelde in de POTD al dat ik daar hele leuke dingen had gekocht. Toen ik op 1 januari bij mijn oma was vonden mijn nichtje en ik het leuk om outfitfoto’s te gaan maken. Ik moet echt zoeken naar nieuwe poses (noem je dat zo?) want die van mij zijn altijd zo awkward. Goed doel voor 2015 denk ik!
Toch wilde ik de foto’s met jullie delen omdat ik het al veel te lang geleden vond dat er een outfit artikel online is gekomen. Het blijft echt lastig iemand te vinden die de foto’s wil maken! 😦
bDSC01090 bDSC01107 Inmiddels hebben we helaas nog maar 2 dagen vakantie! De vakantie is echt zo snel voorbij gegaan (zoals altijd eigenlijk) en ik heb me echt geen seconde verveelt! Het is zo raar, ik heb echt totaal niet het gevoel dat het schooljaar al bijna op de helft is. Het voelt eigenlijk net alsof het nu herfstvakantie is. Echt heel gek maar ook wel fijn, het schooljaar is nu al zo leuk! De lessen en het huiswerk enzo iets minder maar onze klas is wel heel erg leuk, ik kan het eigenlijk met iedereen wel heel goed vinden. πŸ˜€
bDSC01093 bDSC01094 Het enigste nadeel aan deze vakantie was CKV. Wij hebben eind november 2 dagen gehad samen met heel 4 havo waar we allerlei culturele activiteiten gingen doen, die activiteiten waren opzich niet zo heel erg maar de 14 verslagen die erna kwamen wel. Ik heb ze allemaal uitgesteld tot in de vakantie en toen kwam ik er achter dat die verslagen dus niet in 1 middag gemaakt zijn. Gelukkig hoef ik er nog maar 1 te maken en de laatste puntjes op de i te zetten en dan kan ik hem eindelijk inleveren. Nu wel even hopen dat ze hem goedkeuren en dan ben ik daar ook weer klaar mee!
bDSC01105 bDSC01103 Oke, genoeg gekletst, even over de outfit. Toen ik het shirtje paste in Eindhoven twijfelde ik een beetje maar van Julie en Roos moest ik het doen. Achteraf heb ik er geen spijt van gehad! Ik heb nog helemaal niks in deze kleur maar voor de herst/winter vind ik het heel erg leuk! Je kan het niet zien maar op de onderkant van de mouwen zitten op de achterkant van die kleine knoopjes. Dat vind ik zo’n leuk detail! Ik wilde eigenlijk een ketting om doen maar dat was ik vergeten. Zo vind ik het net iets te saai, wat vinden jullie?
Van de broek ben ik echt helemaal fan! Ik heb eindelijk een broek gevonden dit past in de lengte en breedte en ook nog een strak zit! Ik vind dat acid printje zo tof! Ik wil meer broeken van de Primark!
De tas is ook een nieuwe liefde, ik wilde nog graag zo’n tas hebben omdat mijn schooltas te groot is om overal mee naar toe te nemen en ik heb zo’n klein tasje maar daar passen mijn telefoon en portemonnee al amper in. Gelukkig kwam ik deze tegen! Hij is heel ruim van binnen, mijn telefoon, camera, laptop, portemonnee en nog wat andere rotzooi zouden er makkelijk in passen! Ook het goud vind ik heel leuk, dat maakt de tas veel minder basic of saai. Er zit nog zo’n schouderband bij maar die heb ik voor het gemak even in de tas laten zitten.
bDSC01102 Nog even alles op een rijtje:

  • Shirt van de Primark.
  • Broek van de Primark.
  • Neppe timberlands van Van Haren.
  • Noosa armband van Noosa.
  • Horloge van Lucardi.
  • Tas van de Primark.

Lol, bijna alles van de Primark. Ik heb genoeg kettingen maar ik moet echt meer gaan variΓ«ren qua armbanden en ik heb meerder horloges nodig want dit begint ook echt saai te worden!! πŸ˜†
bDSC01096 Mijn make-up zat zo mooi en op de foto zie je daar bijna niks meer van! Zo stom!
Dit is de eerste outfit van 2015 en ik hoop dat er nog veel meer komen! πŸ˜€

Wat is jullie lievelingskleur in kleding?

Liefs,
Fieke ❀

8 thoughts on “Army green & acid washed

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

