Statistieken recap 2014

2015 is al lang en breed begonnen maar ik wil toch nog even de statistieken met jullie delen, ik ben er trots op! Hopen dat 2015 nog meer leuks brengt! šŸ™‚

De statistieken hulpaapjes van WordPress.com heeft een 2014 jaarlijks rapport voor deze blog voorbereid.

Hier is een fragment:

In een New York City metro-trein passen 1.200 mensen. Deze blog werd in 2014 ongeveer 4.100 keer bekeken. Als je blog een NYC metro-trein zou zijn, zou die ongeveer 3 reizen nodig hebben voordat die zoveel mensen zou kunnen vervoeren.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

6 thoughts on “Statistieken recap 2014

  1. Superleuk om te zien meid, tof dat het zo goed gaat! Ik vind het ook altijd leuk om te bekijken aan het eind van het jaar, ze doen het op een leuke manier šŸ™‚ Goed jaar toegewenst, met heel veel bezoekers! šŸ™‚ X

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

