Inspirational: winged eyeliner

Haaii!
Toen een vriendin van mij pas een wing had gemaakt ontdekte ik ineens weer hoe mooi zo’n lijntje eigenlijk is! Sindsdien ben ik druk aan het oefenen en heb ik wat inspiratie verzameld op pinterest.
Maak je klaar voor perfecte wings!
image image De originele wing. De perfectie heerst echt in deze foto, wauw! Als ik ooit zo’n strakke lijn kan zetten ga ik het huis niet meer uit zonder eyeliner denk ik!

image Dit vind ik zo apart, het lijkt net of ze gewoon een wing heeft gezet met zilveren glitters maar als je goed kijkt zit er ook nog een soort zwart lijntje onder.

image Kylie Jenner rockt haar eyeliner (haar lippen trouwens ook, of ze er nou iets aan gedaan heeft of niet), ik wil haar wenbrauwen!

image Ik kwam deze blogster vaak tegen op pinterest! Haar ooglooks zijn Γ©cht schitterend! Dit is Linda Hallberg, een Zweedse blogster. Haar make-up looks zijn echt perfect! Ik heb geen idee wat ze er in haar artikelen staat (ik kan natuurlijk geen Zweeds lezen) maar alleen plaatjes kijken is ook leuk!
Dit is een hele subtiele make-up look, je zou bijna zeggen dat ze geen make-up op heeft. Haar wing is een beetje uitgeveegd waardoor ‘ie niet zo hard is.

wpid-fe14065e943b9159f071d27ecf75537a.jpg Een lijntje boven je lijntje maar dan anders. Ik vind de combinatie van zwart en paars zo mooi! Dit maakt het heel draagbaar maar toch apart.

wpid-c23f96579b4c31c50d709f95aa7c2c1e.jpg Je ziet het bijna niet maar er zit een gouden lijntje boven haar zwarte eyeliner. Het leuke vind ik dat je denkt dat het een gewone eyeliner is, maar als je beter kijkt zie je het glitter lijntje erboven.

wpid-16779a74cddac97bed86d75907613e78.jpg Dit vind ik een van de gaafste die ertussen zit. De zwarte wing is omlijnt door een paarse, zo gaaf! Die groene nagellak en de paarse eyeliner steken perfect bij elkaar af.

wpid-ce4c793e4c46c969c5234f21adc88350.jpg Een zwarte wing en rode lippen is echt de ultieme combinatie. So pretty! De rode lipkleur past heel leuk bij Linda’s donkerbruine haarkleur.

wpid-instasize_2015_0-_-169142.jpg.jpeg Haha lol. Dit was mijn eerste poging maar ik moet nog even door oefenen!
Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie op hebben gedaan en dat ik jullie net zo enthousiast heb gemaakt als ik ben!

Hebben jullie weleens winged eyeliner op?

Liefs,
Fieke ❀

22 thoughts on “Inspirational: winged eyeliner

  1. Ik ben ook echt een groot fan van winged eyeliner, maar eigenlijk moet ik gewoon eens een poosje goed de tijd nemen om te oefenen op the perfect one. De plaatjes die je hebt uitgezocht zien er echt jaloersmakend uit, ik vind een combi van twee kleuren ook heel gaaf! Liefs!

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

