Jonge talentvolle bloggers

Hallo!
Ik heb vorige week 3 hele leuke blogs ontdekt, alle drie zijn ze jonge meiden, mijn leeftijd ongeveer. Sinds ik hen heb ontdekt heb ik zoveel inspiratie! Ze zijn niet heel groot maar naar mijn mening zouden ze het verdienen om veel groter te zijn. Ik heb het over Little keys to happines, Raspberry & ripped jeans en isabeautyqueen, alle drie hele knappe en leuke meiden!
Als ik naar hun blogs kijk dan merk ik dat ik een blog sneller leuk vind als ze mooie foto’s hebben en een duidelijke maar wel een leuke schrijfstijl hebben. Ook heb ik gemerkt dat ik anonieme bloggers minder leuk vind, ik vind het leuk om een blogger te leren kennen. Als je op de dik gedrukte namen klikt kom je trouwens op hun site uit!
bPicMonkey Collage DSC_0172-2 bNaamloos5 Little keys to happiness
Dit is de blog van de 15 jarige Naomi. Ze schrijft eigenlijk over van alles, die variatie is fijn! Vooral haar schrijfstijl vind ik super leuk, ik zou willen dat ik zo leuk kon schrijven! Ook haar foto’s zijn echt schitterend! Ieder artikel is perfect, de foto’s kloppen, de tekst is leuk om te lezen, ik kan me echt heel lang op haar blog vermaken met het terug lezen van oude artikelen. Haar layout is heel strak en clean en haar naam vind ik zo origineel. Teskuh.nl heeft twee keer over haar geblogt en ik snap wel waarom!
Het enigste nadeel aan haar blog vind ik het comment systeem, ze gebruikt namelijk die van blogger. Als ik dan een reactie wil achterlaten gebruik ik de optie wordpress, maar dan krijg je helaas geen foto (gravatar) te zien en je moet altijd zo’n lastige beveiligingscode invullen. Dat zorgt er vaak voor dat een artikel wel heel leuk moet zijn wil ik een reactie achter laten. Maar goed, dat maakt haar blog niet minder leuk!

bNaamloos 1421426731 Isa beauty queen
Natuurlijk kon ik mijn nichtje niet overslaan! Isa heeft sinds twee weken ook een blog en daar ben ik heel trots op! Als je mijn blog al langer volgt heb je haar naam wel een paar keer voorbij zien komen in outfit artikelen, ze helpt me vaak met foto’s daarvoor.
Ik vind het heel leuk dat ze nu ook is begonnen met bloggen. Ze blogt vooral over nagellak maar ze wil er ook bij gaan ploggen en artikelen maken over make-up. Ze is pas 12 jaar dus verwacht niet teveel van haar spelling, ze doet haar best en is dat het belangrijkst! πŸ™‚

bNaamloos2 dsc_1076 Raspberry and ripped jeans
Ik vind Tessa een super knap meisje! Haar kledingstijl is echt geweldig en haar oufitfoto’s zijn heel vrolijk en spontaan. Door haar blognaam heb ik trouwens al de hele week zin in frambozen dus nu heb ik toch maar eens een bakje frambozen uit de diepvries gehaald en omg, ik was vergeten hoe lekker die dingen waren! Terug naar Tessa, ze is een grote inspiratiebron op kledinggebied. Ik vind haar haren ook zo leuk! Ze lijkt mij een heel lief meisje!

Dit waren de drie bloggers die ik afgelopen weken heb ontdekt! Ik moest natuurlijk mijn nichtje wel even noemen omdat ik heel trots op haar ben! Ik merk dat ik de blogs van Tessa en Naomi zo leuk vind omdat ze even oud als mij zijn en ze gewoon schitterende foto’s maken. Ik heb echt teveel blogideeΓ«n vooral door hun! Ik vind het leuk om kleinere blogs te volgen, natuurlijk volg ik de grote bloggers ook wel (denk aan Mascha, Serena, Jiami, Vera enz.) maar er zijn zoveel kleine bloggers die gewoon net zo goed zijn en onder gesneeuwd worden, zonde!!
Ik snap niet dat ze niet veel groter zijn en dat ik ze niet eerder heb ontdekt!

Welke bloggers vind jij heel erg goed?

Liefs,
Fieke ❀

16 thoughts on “Jonge talentvolle bloggers

  1. Awh, dankjewel! Al die complimenten.. Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben hoor, over dat commentsysteem van blogger. Maar ik vind blogger zelf zo fijn! Misschien toch maar eens overstappen naar wordpress, al moet het dan wel de betaalde versie zijn denk ik. En wat grappig trouwens, Tessa en ik zijn blogvriendinnen, haha

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

