Born pretty store

Haai!
Even een klein artikel tussendoor, ik heb namelijk exciting nieuws! Ik kreeg een mailtje van de webshop Born Pretty Store of ik het leuk zou vinden om een paar sierraden uit te zoeken. Ik had eigenlijk nog nooit van deze webshop gehoord maar toen ik even had rond gekeken was ik blij verrast! Ze hebben echt leuke en gevarieerde producten! Het gaat letterlijk van nagellak tot make-up en van kleding tot knutselspullen, en dat allemaal heel goedkoop! Ik mocht 2 Γ  3 producten uitzoeken voor ongeveer $10,-. Oh en, ik heb een kortingscode geregeld van 10%, als je daar meer over wil weten moet je verder lezen! πŸ™‚
bPicMonkey Collage
dsc (2) 1 (1) Mockingjay bracelet
Toen ik op school mijn vriendinnen vertelde over deze webshop vroeg Roos meteen of ze er Hunger games dingen hadden. We zochten het op maar helaas, niks. Toen ik tussen de armbanden aan het kijken was viel mijn oog op deze armband. Een mockingjay braclet! De reden waarom we hem niet konden vinden was omdat ‘ie in de webshop love birds heet. Daar moest ik toch wel even om lachen, het teken van de rebellen, verboden in heel Panem is een liefdes vogeltje. Ik ben zo benieuwd of ‘ie past! Deze kost nu €2,65.

dsc 1 (2) Glasses
Met alle 4 HAVO leerlingen gaan we met onze school in mei naar Barcelona. Daar heb ik zoveel zin in! Aangezien het daar (hopelijk!) fijn weer is had ik nog een zonnebril nodig. Eigenlijk heb ik er al twee maar die zijn wit en hebben niet zulke coole glazen, trouwens, je kan nooit genoeg zonnebrillen hebben toch? πŸ˜‰
Ik vind de glazen zo enorm gaaf! Ik twijfelde tussen de blauwe en de rode maar ik heb al een witte met een soort van blauwe weerspiegeling dus ik besloot voor de rode te gaan. Ik ben zo benieuwd of de weerspiegeling in het echt ook zo mooi is! De prijs van deze zonnebril is €3,52!

dsc (1) 1 Ketting
Toen ik deze ketting zag moΓ©st ik hem hebben! Ik heb nog niets wat hier op lijkt en de pastelkleurtjes zijn perfect voor de lente! Ik vind het heel uniek dat ‘ie in plaats van een echte ‘ketting’, een soort touwtje heeft. Dat en de combinatie met de pastelkleuren maakt de ketting zo schattig. Ik hou van statement necklaces en ik heb nog niets wat hier in de buurt komt dus ik ben ook hier benieuwd naar! Babyblauw wordt trouwens dΓ© lente kleur dus dan komt deze ketting sowieso van pas! Deze kost €3,52.

FEKT10 Dit zijn de producten die momenteel op weg zijn naar mij. Ik ben vooral heel nieuwsgierig naar de zonnebril en de ketting. Van de mockingjay bracelet weet ik toch eigenlijk wel dat het goed zit, ik, als grote hunger games fan, kan dit niet weerstaan! Ik hoop dat ‘ie past met mijn smalle polsen maar anders geef ik hem een mooi plekje in mijn kamer. Als deze 3 sierraden aangekomen zijn maak ik zeker nog een artikel over het eindresultaat!
Born pretty store was zo lief om een kortingscode te regelen. Als je een bestelling plaatst vul dan bij discount code de code ‘FEKT10’ in, je krijgt dan 10% korting op je gehele bestelling. Deze code is geldig voor alle producten en blijft altijd te gebruiken.
Ik hoop dat ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt, ze hebben denk voor iedereen wel iets en de 10% korting is natuurlijk altijd mooi meegenomen! Als je bijvoorbeeld nog een cadeautje voor een vriendin nodig hebt, voor €10,- heb je hier al makkelijk een hele gave set sieraden! Zeker nu er over de hele site kortingen zijn bovenop de 10% van mij!

Hebben jullie al ooit iets besteld bij Born pretty store?

Liefs,
Fieke ❀

ps. Als ik deze producten niet had mogen uitkiezen maar zelf besteld had was ik net zo enthousiast geweest! Het is niet dat ik extra positief ben of probeer de producten te verkopen. Ik ben gewoon oprecht heel blij met de producten en ik wilde ze graag met jullie delen.

12 thoughts on “Born pretty store

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

