Tag: create it your way

Hii!
Ik zag deze tag op A big cup of me en ik vind hem zo leuk! Het zijn allemaal vragen waarbij je nieuwe ‘dingen’ (ja jongens, ik ben lekker duidelijk, wtf zijn dingen?) moet verzinnen. Ik vind het een hele leuke creatieve tag dus ik wil hem graag overnemen! Omdat de tag zo random is doe ik er gewoon wat toffe we ❀ it plaatjes bij, ze hebben er echt niks mee te maken maar sommige zijn zo mooi! Sowieso verspil ik te veel tijd op we heart it de laatste tijd. Maar dat is een heel ander verhaal, terug naar de tag!
6lvxsK4I4k 2HlXW7bmHu Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Oehh, lastig! Ik denk best wel fruitig en zoet. Misschien met een beetje vanille maar vooral heel fruitig! Ik hou echt van fruitige geuren, zeker als het geurkaarsen zijn!

Als je een kleur nagellak zou mogen verzinnen, hoe zou die er dan uitzien?
Mag ik even super onrealistisch doen? Een kleur die maar blijft veranderen! Van rood naar oranje naar geel en zo alle kleuren van de regenboog! Dat lijkt me zo gaaf! Ik heb nog niet helemaal bedacht wanneer ‘ie dan precies verandert maar dat verzin ik dan nog wel. πŸ˜‰ En dan moet mijn kleur in verschillende versies gemaakt worden! Alle kleuren, alleen blauw of roze tinten, mat, met glitters, alles! Ik blijf wel fijn dromen…
UvcugqHfZi (1) Als je een beautyproduct kon maken, wat zou dat dan zijn?
Als het ook een huidverzorgingsproduct mag zijn zou het niet moeilijk zijn. Iets wat acne geneest of het op z’n minst verminderd. Ik heb vrij ernstige acne, mijn gezicht is dan nog wel te doen maar mijn borst en rug zijn echt verschrikkelijk. Het is op dit moment te doen maar er zijn periodes waarbij het niet normaal is. Ik weet dat ik absoluut niet de enigste ben, als er nu eindelijk een product is wat Γ©cht helpt en ook nog eens niet te duur is! Dat zou echt mijn redding zijn, acne is niet leuk en er is eigenlijk niks wat echt helpt. Stomme huid toch ook!
hQFMb7nMco Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou hij dan over gaan?
Ik heb deze en de volgende vraag even omgewisseld, dat klopt in chronologische volgorde beter.
Ik zou sowieso een prequel of sequel maken van the Hunger Games. Ik vind het zo jammer dat het gewoon allemaal afgelopen is na Mockingjay part 2. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat er dan niks meer is om op te wachten, het verhaal is dan afgelopen. Ik weet natuurlijk wel hoe het afloopt maar ik hoop dat de verfilming het verhaal nog meer tot leven brengt.
Ik zou denk ik een sequel schrijven over wat er gebeurd na het overnemen van het Capitol door de rebellen. In het boek zit de proloog wel maar ik zou het liever uitgebreid lezen, eigenlijk moet heel Panem opnieuw opgebouwd worden!

Als je een film kon maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Ik zou natuurlijk mijn sequel verfilmen, het liefst met Jennifer en Josh als Katniss en Peeta. Ik denk dat ze geen betere acteurs hadden kunnen kiezen!
QPAIQ4nuKT Als je een robot zou maken, wat zou die dan kunnen?
Hmmm, deze vind ik echt lastig. Ik zou zeggen een robot die zorgt dat mijn huiswerk af is zonder dat ik iets hoef te doen maar dat is gewoon dom. Mijn huiswerk is dan netjes af maar voor toetsen haal ik wel onvoldoendes. Ik heb geen idee!
4ZCNWIMlH7 Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik denk een klein gezellig winkeltje zou beginen met gezellige zithoekjes en een schattige koffiebar met allemaal cupcakes. En dan wil ik ook allemaal leuke kleding verkopen, kleding die niet te koop is in de H&M ofzo maar wel hartstikke fashionable is. Shit, nu wil ik mijn eigen winkel!

Als je een app zou mogen ontwikkelen ontwikkelen, wat voor een zou het dan zijn?
Cool! Misschien een soort combinatie van we ❀ it en pinterest. Met allemaal gave foto’s van mensen over de hele wereld die je dan kan delen en punten kan geven. En dan echt allerlei verschillende foto’s, landschappen, outfits, close-ups, dat lijkt me heel gaaf! Zodat je elkaar tips kan geven om nog betere foto’s te maken.
wyOk6ftU0I Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, welke zou dat dan zijn?
Een praktisch vak wat je kan gebruiken als je klaar bent met school. Misschien iets over geldzaken, huis kopen, een soort economie maar dan met alles wat je na school op je dak krijgt. Ik hoor van zoveel mensen die afgestudeerd zijn dat ze liever hadden dat er op school les werd gegeven in praktische dingen. Of een soort les over zelfvertrouwen, vooral voor kinderen die gepest worden maar het is natuurlijk voor iedereen heel goed!
NA8Wcjda8Y Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke zou dat dan zijn?
Uhmm, ik ga weer voor de regenboog. Het gaat mij niet per se om de smaak bij mijn eigen ijsje maar vooral de kleur. Een soort softijs met alle kleuren van de regenboog! Dat zou zo cool zijn!

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Klinkt stom maar ik mis af en toe echt een middelvinger emoji, ik heb die best vaak nodig! Niet eens omdat ik serieus mijn middelvinger zo vaak op steek (oke, wel heel vaak als grapje naar vriendinnen) maar op app als iemand dan iets stoms zegt dan wil ik voor de grap een middelvinger sturen, maar die is er niet…
Iqu1dj8RBe Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Sowieso gewoon op de plek waar ik nu woon! Ik heb hier al mijn vrienden en ik woon op een mooie locatie. Niet te dicht bij de stad maar ook weer niet in de middle of nowhere (al zegt Roos van wel). Tussen de bossen en weilanden, lekker rustig! Hoe mijn huis eruit zou zien weet ik niet precies, ik denk lekker groot met alle dieren buiten in mooie stallen! πŸ™‚
fV4oibFfGs Tadaa, ik ben klaar! De tag is lekker random en jullie hebben helemaal niks aan deze informatie maar ik hoop dat jullie het wel leuk vonden om te lezen! Ik vond het in ieder geval wel heel leuk om hem in te vullen! πŸ™‚
Als je de tag wil overnemen mag dat altijd! Het zou wel heel lief zijn om dan even een linkje te plaatsen dat je hem van mij hebt!

Hebben jullie een grote fantasie?

Liefs,
Fieke ❀

13 thoughts on “Tag: create it your way

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

