Hema notitieboekjes

Bonjour!
Ik las bij veel bloggers over hun ‘blogboekje’. Ik besloot daarom ook maar eens te gaan kijken bij de Hema voor een leuk notitieboekje om daarin mijn blogideeën te schrijven zodat ik ze niet vergeet. Toen ik eenmaal bij de Hema was kon ik niet meer kiezen! Ik heb  er twee meegenomen en ik vind ze zo leuk dat ik er een artikel over wil maken!
bDSC01431
bDSC01405 Eigenlijk wilde ik gewoon een klein simpel notitieboekje kopen maar toen ik alle keuze zag was ik niet meer zo zeker van dat ‘klein en simpel’ idee. Er zijn zoveel verschillende soorten, maten en vooral veel verschillende printjes. Ik zag een witte met blauwe pijltjes, een lichtblauwe met wolkjes, er waren zoveel verschillende opdrukken! Ik wilde eigenlijk maar één notitieboekje kopen maar omdat ik niet kon kiezen heb ik er toch maar twee meegenomen, nu kan ik even vooruit! Ik heb zelfs simpele zwarte schriften gekocht (in plaats van de leuke kleurtjes) zodat ik meer geld had voor de notitieboekjes, ja, zo erg was het!!
bDSC01412 bDSC01414 Ik vond deze zo tof omdat ‘ie simpel grijs is maar dat roze is een heel leuk kleuraccent. Toen ik hem eenmaal op mijn bureau had liggen wist ik eigenlijk niet meer waarom ik hem nou had gekocht. Daarom heb ik besloten om er iedere avond een ‘happy’ ding in te schrijven, iets waar ik die dag blij van werd. Een tekening, foto, zinnetje of verhaaltje, als het maar iets leuks is.
Ik heb zo iets aan een hele lieve vriendin cadeau gegeven en omdat ze het zo leuk vind besloot ik er ook maar eentje te gaan maken. Het is zo leuk om al die verhalen na een paar maanden/jaar terug te lezen! Dit soort notitieboekjes met ringband en een elastische band om ze te sluiten kosten €2,95. Je kunt ze natuurlijk ook gebruiken als schrift voor bijvoorbeeld school!
bDSC01408 bDSC01420De grote boekjes waren een euro duurder, €3,95 namelijk. Maar je krijgt daar ook wel héél veel blaadjes voor terug! Deze is bijna dubbel zo dik!
De quote op de voorkant vind ik best wel toepasselijk voor mijn blog, anything is possible. Alles kan en alles mag en dat maakt bloggen zo leuk! Roos gaf mij voor mijn ‘wreck this journal’ een briefje met een quote die ze had gevonden in een tijdschrift. Ik vind hem zo leuk dat ik die quote ook op de eerste bladzijde van mijn blogboekje heb geschreven. ‘Blogging is not rocket sciene, it’s about being yourself and putting what you have into it.’ ❤
bDSC01415 Ik schrijf in het blogboekje gewoon random ideeën voor artikelen met tekeningetjes erbij, ik schrijf wat ik globaal in mijn artikelen wil zetten, dingen die ik niet moet vergeten en Foto’s, Bewerken, Tekst, Controle, Publiseren. Wat ik al af heb voor dat artikel markeer ik, zo weet ik wat ik al heb gedaan en wat ik nog moet doen. Heel handig!
Het leukste aan dit boekje vind ik de gouden ringband en het gouden accent op de voorkant. Dat maakt het boekje anders dan anderen! Hij is zo dik dat ik niet denk dat ik hem vol krijg voor ‘ie kapot is (die ringen verbuigen altijd! 😦 ) maar dat maakt niet uit! Ik heb voorlopig genoeg ruimte om ideeën op te schrijven!
bDSC01421 Ik hou van notitieboekjes en die van de Hema vind ik toch wel de leukste! Ook hebben ze allemaal leuke dingetjes om mee te schrijven of je notitieboekje te versieren. Altijd als ik daar ben moet ik iets meenemen! 😉

Hebben jullie een blogboekje? En ben je ook zo verslaafd aan de Hema?

Liefs,
Fieke ❤

ps. Ik schrijf dit niet voor Hema, het is niet gesponsord en ik heb de boekjes ook niet opgestuurd gekregen. Ik ben gewoon oprecht blij met de notitieboekjes en ik vond het leuk om er een artikel over schrijven!

16 thoughts on “Hema notitieboekjes

  1. Zooo herkenbaar! Ik heb als blogboekje de witte met blauwe pijltjes haha. Superleuk om je andere notitieboekje te gebruiken voor alleen maar leuke dingen! Bij mij verbuigen de ringen ook altijd, zo jammer, dat was ook de reden waarom ik het dikke notitieboekje niet gekocht heb, wel heel handig is het dat omdat er zoveel blaadjes inzitten, het niet erg is als je eens een blaadje eruit wilt scheuren en nu vind ik dat vaak zonde haha!

    Liked by 1 persoon

  2. lydiauitdefles schreef:

    Wat een leuke notitieboekjes! Ik heb ook een notitieboekje voor mijn blog, een saaie zwarte, zodat ik die af en toe opnieuw kan gaan pimpen! 🙂 Leuke blog heb je trouwens, ik volg je sinds gisteren. 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Natuurlijk ben ik verslaaf aan de Hema! Het is gewoon een winkel die je helemaal leeg kan kopen. Want tja, je hebt toch echt notitieboekjes, pennen, zeep, stempels tape armbandjesenschriften nodig. Toch? 🙂 Echt superleuke notitieboekjes! Ik heb bijnaaa weer een nieuw notitieboekje nodig, tijd om naar de Hema te gaan!

    Liked by 1 persoon

  4. Ik vind notitieboekjes zo leuk !! Heb er zelf ook een aantal maar ik heb geleerd dat ik ze gewoon zelden gebruik. Ik vind het zo leuk en wil het zo graag maar als ik een leuk idee heb ga ik meestal meteen erover schrijven! Of k schrijf een lijstje in Word. Hmm, misschien dat ik er toch weer eentje uit de kast ga pakken 🙂 ! xx

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

