Het sneeuwde!

Haii meiden!
Even een random artikel tussendoor maar ik wilde deze foto’s gewoon even met jullie delen! Toen ik naar huis fietste begon het ineens Γ©norm te sneeuwen. Ik heb ’s ochtends geen handschoenen aangedaan (eigenwijs ofzoiets) dus toen ik thuis kwam heb ik een half uur met mijn handen tegen de kachel aangezetten. Na 10 minuten van helse pijnen door het tintelen waren mijn vingers eindelijk een beetje warm. Ik wilde meteen naar buiten omdat het zo leuk sneeuwde en ik foto’s wilde maken.
Helaaas (eigenlijk is dat niet helaas maar juist leuk) dus ik moest even mama helpen omdat er een kalfje geboren was. Toen ik eindelijk foto’s kon gaan maken was het al gestopt met sneeuwen en heel hard aan het dooien! Toch wilde ik een paar foto’s delen, geen gekletst alleen foto’s! πŸ™‚
bDSC01544 bDSC01542 bDSC01541 bDSC01619 bDSC01564 bDSC01559 bDSC01558 bDSC01556 bDSC01553 Tadaa, dat waren de foto’s! Ik heb gewoon een beetje gespeeld met de compostie, scherp stellen (wat compleet mis ging), de instellingen van de camera en het bewerken. Ik heb er een paar keer een filter overheen gedaan en verder de bewerking die ik normaal toe pas een klein beetje aangepast.
Ik wil zo’n artikel eigenlijk vaker doen, als ik een keer een leuke ‘gebeurtenis’ heb (denk aan een feest, dagje naar de dierentuin enz.) dat ik dan mijn camera mee neem en een paar foto’s op mijn blog plaats. Eigenlijk in de hoop dat ik beter word en je dan de vooruitgang ziet! Kritiek en tips zijn meer dan welkom maar ik weet dat de foto’s echt verre van perfect zijn!

Fotograferen jullie veel?

Liefs,
Fieke ❀

21 thoughts on “Het sneeuwde!

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

