Review: Born pretty store + kortingscode

Hii chicks!
Ik ben niet zo goed in plannen aangezien dit al de tweede review deze week is, ik verdeel het liever een beetje, maar ik ben zo blij dat het artikel meteen online moest! 🙂 Mijn Born pretty store producten zijn binnen!
Ik had het pakketje eigenlijk pas over een paar weken verwacht maar vanochtend zat het in de brievenbus! Netjes verpakt in een envelop en heel veel beschermend papier. Nadat ik met een klein beetje geklungel de envelop en het papier eraf had gescheurd, kon ik eindelijk naar de producten kijken! Ze zijn zo mooi en ik ben er heel blij mee dus het is tijd voor de ‘review’! 🙂 bDSC01719 bDSC01654 bDSC01665 bDSC01657 Mockingjay bracelet
Wat is deze mooi! Ik heb meer van zulke armbandjes (klik) maar deze is sowieso het mooiste! Als echte Hungergames fan kun je dit niet laten liggen! Ik vond zo’n echte pin een beetje té opvallend maar deze armband is perfect. Je hebt hem ook in felroze en blauw, persoonlijn vind ik dat niet mooi. De aardetinten passen perfect bij het hele idee van de mockingjay en het blauw steekt lekker af en is een mooi kleuraccent!
Helaas is ‘ie voor mijn pols nét iets te groot maar dat had ik eigenlijk wel verwacht. Ik heb gewoon hele dunne polsen en de meeste armbanden passen niet. Ik weet niet of ik hem gewoon een mooi plekje ga geven op mijn kamer of een beetje ga knutselen zodat ‘ie wel past maar ik vind hem wel echt zo mooi, hier ben ik heel blij mee!
De armband kostte €4,19 maar is nu toevallig afgeprijst naar €2,63! Als je op de dikgedrukte ‘titel’ klikt ga je naar de armband! Oh ja, op de foto’s van de site zelf is de armband helemaal bruin en zwart maar de mijne heeft ook blauw. Ik vind juist leuker maar misschien wel iets om rekening mee te houden!

bDSC01675 bDSC01680 bDSC01683 bDSC01685 bDSC01688 bDSC01760 bDSC01766 Ketting
Toen ik deze ketting zag, vond ik hem al meteen heel tof. Ik heb nog nooit zoiets gezien maar ik vind hem zo gaaf! Apart op een hele goede manier. Perfect voor de lente met de pastelkleurtjes en het zijden lint. De ketting is zo schattig! Perfect op een witte tanktop met printje, shortje en witte gympen, ik zie mezelf al helemaal lopen!
De kleuren zijn nét iets donkerder als op de foto’s op de website, vooral de mintgroene kleur is iets meer smaragdgroen. Desalniettemin, heel mooi! De prijs is €3,49.
bDSC01650 Tijdens het transport is er een steentje uit gegaan maar die zat gelukkig nog gewoon in de zak. Ik heb hem er met een goede lijm gewoon weer op gelijmd dus zo’n probleem vind ik dat niet. Kan gebeuren.

bDSC01695 bDSC01698 bDSC01745 Zonnebril
Door de reflectie is het fotograferen van deze zonnebril bijna onmogelijk, je ziet op z’n minst de camera. Ik zie er nou niet echt charmant uit als ik een dagje thuis chill dus sorry daarvoor! Ik twijfelde een beetje tussen de rode of de blauwe versie omdat ik ze alle twee heel gaaf vind. Ik ben toen voor rood gegaan aangezien ik al een blauwe zonnebril heb en daar heb ik geen spijt van! Er zit een schitterende gele/oranje/groene/rode shift in. De kleur blijft maar veranderen en ik kan eigenlijk niet precies zeggen welke kleur het nou is. Ook het zwarte design vind ik heel erg mooi, het steekt zo lekker af! Hij kost €3,49!
bDSC01706 Een beetje een rare foto maar zo kun je zien wat je ziet als je er doorheen kijkt. Het wordt een beetje donkerder en groener. Heel tof!
FEKT10 Ik ben zo enorm blij met mijn sieraden! De verzending was sneller als ik had verwacht! Zo’n 3 weken valt heel erg mee aangezien het uit Singapore komt. De prijzen zijn prima, voor minder dan €10,- heb je een leuke sieradenset! Voor bijvoorbeeld een vriendin of jezelf. Ze hebben heel veel producten dus voor ieder wat wils en de personen waar ik contact mee heb gehad waren heel vriendelijk! Ook geldt mijn 10% kortingscode nog steeds! Scheelt toch weer wat! 🙂
Klik hier om naar de site te gaan!

Welke sieradenset zouden jullie voor €10,- samenstellen?

Liefs, Fieke ❤

ps. Deze producten heb ik opgestuurd gekregen maar ik ben wel 100% eerlijk geweest. Als er een negatief aspect was geweest zou ik dat ook benoemd hebben en ik ben oprecht enthousiast!

16 thoughts on “Review: Born pretty store + kortingscode

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

