Wreck this journal update #2

Hallo!
Ik heb de laatste weken heel veel in mijn wreck this journal gewerkt dus het leek mij wel weer eens tijd om mijn voortgang met jullie te delen! Het zijn veel pagina’s dus ik ga niet te veel praten! Sommige pagina’s gingen volledig mis maar andere zijn best leuk geworden! Ik hoop dat jullie nieuwsgierig zijn geworden! πŸ™‚
bDSC01799 bDSC01787 bDSC01788 ‘Knip door een aantal lagen heen’ Ik heb van alle bladzijde’s gewoon een hoekje afgeknipt!
bDSC01783 ‘Maak plotseling een plotselinge, verwoestende, onvoorspelbare beweging met het boek’ Oftewel, deze schitterende scheur!

bDSC01776 ‘Bedek deze bladzijde met witte dingen’ Ik vind deze eigenlijk best leuk! De witte bolletjes zijn schaapjes van watjes! πŸ™‚

bDSC01780 ‘Bedek deze bladzijde met kantoorartikelen’ Washi-tape is misschien niet echt een kantoorartikel maar ik vind hem wel leuk!

bDSC01779 ‘Maak een papierenketting’ Meh, de foto is onscherp! Let niet op de appel op de achtergrond, die hoort bij de volgende pagina!

bDSC01777 ‘Scheur deze bladzijde aan repen’ en ‘Plak, niet of lijm deze bladzijde’s aan elkaar’

bDSC01776 ‘Kleur deze hele pagina’ Een artistieke uitspatting, gone wrong…

bDSC01775 ‘Deze pagina is voor hand- en vingerafdrukken, maak ze vies en druk ze af’

bDSC01772 ‘Deze bladzijde laat je bewust leeg’ Hell no!

bDSC01770 Hier stond niks op dus ik heb hem zelf versierd met de flyer van de jeugdboerenbruiloft!

bDSC01798 ‘Vlekkenlogboek’ Met een deel van mijn nagellak collectie!

bDSC01793 ‘Een bladzijde voor woorden van vier letters’

bDSC01792 ‘Raak deze bladzijde kwijt (gooi hem weg) accepteer het verlies’ Ik vind de buitenkant weg gooien ook goed genoeg, haha!

bDSC01791 ‘Trek een non-stop lijn’ Zoek maar een einde, die is er niet! πŸ™‚

Dat waren alle pagina’s! Ik weet dat het er heel veel zijn maar de meeste vind ik best leuk! Ik heb heel veel ideeΓ«n in mijn hoofd maar vaak blijken ze in mijn hoofd iets leuker te zijn dan ze in het echt uitpakken. Toch vind ik het alleen al leuk om te proberen en te spelen met kleuren en materialen. Ik neem veel opdrachten niet echt serieus en ik maak er zelf iets van. Eigenlijk is dat ook de bedoeling, doen wat je zelf leuk vind en out of the box denken! πŸ™‚

Wat zouden jullie anders hebben gedaan?

Liefs,
Fieke ❀

31 thoughts on “Wreck this journal update #2

  1. Wat ziet dat er leuk en creatief uit! En hey, ik wil niet stom doen ofzo hoor, haha, maar bij ‘bedek deze bladzijde met witte dingen’ heb je een foto met ‘kleur deze hele pagina’. Haha, ik dacht, ik zeg het even… πŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

  2. Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat iedereen Wreck This Journal er zo anders uit ziet πŸ˜€ Ik moet weer eens verder gaan kliederen in mijn eigen Wreck This Journal, want dat is lang geleden :p

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

