All about the basics

Heeihoi!
Vandaag eindelijk weer eens een outfit! Dat vind ik echt een van de leukste artikelen om te maken, maar helaas is het zo lastig om iemand te vinden die foto’s kan en wil maken! Vaak dan schiet het er toch weer bij in en de laatste tijd is het ook gewoon te donker en te koud. Toch heb ik weer eens een outfit om met jullie te delen! Deze keer een vrij basic outfit maar wel lekker makkelijk! πŸ™‚
bDSC01865
bDSC01856 Toen we de foto’s gingen maken, heb ik iets fout gedaan met de instellingen. Ik heb de camera laten focussen op de achtergrond en niet op mijzelf waardoor ze een beetje mislukt zijn. Ook zat het weer niet echt mee, maar ik wil ze tΓ³ch met jullie delen, hopelijk vinden jullie het niet erg.
Mijn nichtje Isa is weer eens bij mij en zij was zo lief om de foto’s te maken! Ook zijn we naar de stad geweest, ik heb niet veel gekocht dus jullie zien nog een paar kleine dingen voorbij komen in een review en een outfitartikel!
bDSC01869 bDSC01871 Ik twijfelde of ik mijn broekspijpen op zou rollen maar ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan. Ik vind dat wel altijd heel leuk staan maar deze broek is al een beetje te kort (ja, dat krijg je als je lang bent πŸ˜† ) en dan wordt het allemaal nog korter. Wat vinden jullie leuker?
De gympen heb ik sinds de zomervakantie en inmiddels zijn ze eigenlijk te klein maar ik blijf ze toch dragen. Ze zijn gewoon heel makkelijk te combineren en daarom pak ik ze heel snel als ik twijfel wat ik aan doe. Ze zijn wel niet meer zo wit en een beetje kapot maar ach. I don’t care that much.
bDSC01870 bDSC01881 Ik twijfel heel erg wat ik voor schoenen moet kopen. Ik wil eigenlijk heel graag een paar air max (call me crazy, ik vind ze heel vet) maar eigenlijk is een paar all stars ook heel leuk en handig voor de zomer. Ik denk namelijk dat ik all stars in de zomer vaker draag maar air max wil ik al zo lang. Waarschijnlij koop ik in de zomer ergens een paar all stars of andere goedkopere gympen en dan kan ik in de zomervakantie werken om het geld voor een paar air max te regelen.
Mama vindt air max te duur en niet mooi dus ik moet ze helaas zelf betalen (ze zijn inderdaad heel duur 😦 ). Maar misschien wil ze wel een paar all stars kopen, hehe!
bDSC01875 Dat was de outfit! Als ik niet zo goed weet wat ik aan moet doen, ga ik al snel voor zoiets. Het zit makkelijk, is vrij basic maar toch wel leuk!

Wat dragen jullie als je niet weet wat je aan moet doen?

Liefs,
Fieke ❀

Shirt: H&M | Broek: H&M | Schoenen: van Haren (denk ik) | Ketting: V&D | Armbandje: Post is veel leuker

33 thoughts on “All about the basics

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

