We hebben een puppy! ♥

Hai guys!
Sinds zaterdag hebben wij een nieuw lid in het gezin, een baby. En niet zomaar een baby, een puppy! Het leek mij heel leuk om hem aan jullie voor te stellen, is ‘ie hier dan! Het was trouwens wel echt onmogelijk om een foto te maken! Steeds als ‘ie lief zat, kwam ‘ie naar mij toe rennen als ik de camera wilde pakken. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk! bDSC01993 bDSC01998 Meet Bolt! Bolt is een labrador x duitse staander puppy (reu) van 8 weken oud!
Toen opa en oma vrijdag bij ons waren, kwam opa ineens met het nieuws dat hij een puppy voor ons had gekocht. Heel droog en random eigenlijk.
Onze hond is vorig jaar overleden en we waren al een tijdje opzoek naar een nieuw hondje. Een vriendin van opa en oma had een nestje en we vonden die puppy’s heel lief. Helaas vond mama ze toch te duur dus we besloten verder te zoeken. Nu had opa dus, lief als hij is, met die vriendin gepraat en er eentje voor ons gekocht! Super leuk natuurlijk! 😀 bDSC02014 Zaterdag was opa jarig dus ik ging helpen met drinken rond brengen enzo. Rond 2 uur was het eindelijk tijd om met opa een puppy uit te gaan zoeken. De mevrouw had er nog 3, twee zwarte en een gespikkelde. Bolt en de gespikkelde kwamen meteen op ons af rennen en de andere zwarte bleef een beetje op de achtergrond. De gespikkelde vond ik niet zo mooi ( :O ) en we wilden ook geen ‘bang’ hondje dus de keuze was al snel gemaakt. We namen Bolt mee naar huis! bDSC02015 Het is zo’n lief en blij hondje! Hij slaapt heel veel en als ‘ie niet slaapt wil ‘ie alleen maar spelen, haha. Je kunt wel echt merken dat het nog een baby is, Bolt is heel klunzig en hij moet echt nog veel leren. Z’n poten en oren zijn nog helemaal uit verhouding in vergelijking met de rest van zijn lijf!
Bolt is vanochtend al mee geweest met mama naar stal en toen ik uit school kwam en even naar de koeien ging liep ‘ie heel vrolijk achter mij aan. Super schattig! bDSC01945 Ik denk dat we nog heel veel plezier gaan beleven met Bolt (nu en als ‘ie groot is!). We zijn al meteen begonnen met dingen leren maar we willen niet teveel in een keer doen. Laat hem nog maar lekker even spelen en prutsen! 🙂

Hebben jullie een hond?

Liefs,
Fieke ❤

29 thoughts on “We hebben een puppy! ♥

  1. Jolien Geurts schreef:

    Wauw, ik ben werkelijk helemaal verliefd op die schattige pup! Ik heb thuis ook een hondje, een Shih Tzu. Hij is ook best schattig, maar heeft al vanaf ik hem heb een enorm scheef gebit. Als er een orthodontist bestond voor hondjes, was ik er al lang met hem naartoe gegaan.

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

