Dé zoektocht naar leuke kleding

Haii!
Meestal weet ik precies welke kleding ik wil en wat ik leuk vind maar zodra ik in een winkel sta en het aanbod zie, vergeet ik alles. Dan koop ik een shirtje wat ik achteraf toch niet zo leuk vond en als ik thuis ben, weet ik ineens weer wel wat voor kleding ik wil hebben. Blogs zijn een goede inspiratie en ik heb wat webshops afgezocht naar leuke shirtjes, jurkjes, kettingen, schoenen en rokjes. Vooral veel kleding voor de lente en zomer maar hé, we moeten vooruit denken, haha! Als je het niet fijn vind om online te winkelen, veel webshops hebben ook een ‘echte’ winkel (denk aan H&M, Pull and bear enz.)!
bPicMonkey Collage
h&m a line top H&M – A-line top €9,99

beautiful bijoux top Beautiful bijoux – Love life pink €7,50

boohoo skaterdress Boohoo – Skater dress €18,00

schoenen h&m H&M – Sneaker €14,99

pull and bear top Pull and bear – T-shirt met print €9,99

h&m jurkje H&M – Tricot jurk €14,99

beautiful bijoux Beautiful bijoux – Minty me €9.95

forever 21 Forever 21 – Jurk in A-lijn €23,50

pull and bear Pull and bear – Basic overhemd met figuren €15,99

h&m korte blouse H&M – Korte blouse €14,99

boohoo top Boohoo – Martha crochet trim cami (wat?) €21,00

h&m ketting H&M – Korte halsketting €9,99

azz22349_multi_xl Boohoo – Carrie aztec mini skirt €8,00

Yass, dat was alles! Het is echt random van zwart-wit tot felle kleuren en van jurkjes tot schoenen. Eigenlijk gewoon een mengsel van de kleding die ik leuk vind als ik webshops aan het doorzoeken ben! Het is een soort van inspiratie/kleding die ik leuk vind/kleding op mijn wishlist/ik weet niet precies wat.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Oh en, voor diegene die het nog niet door hadden, alle winkels en prijzen zijn aanklikbaar! 😉

Wat is jullie favoriete (web)winkel?

Liefs,
Fieke ❤

36 thoughts on “Dé zoektocht naar leuke kleding

  1. livewithfear schreef:

    Leuke dingetjes! H&M is sowieso een favoriet, en bij Boohoo hebben ze ook veel leuke dingen, maar retourneren is daar nogal duur dus bestel ik er niet zo snel. Verder vind ik eBay ook erg fijn en zo lekker goedkoop 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Simone schreef:

    Die skater jurken zijn ook echt mijn ding! Super leuk hoe wijd ze vallen. Ik kijk vaak op Stylefruits om inspiratie op te doen, maar ik koop meestal kleding bij de H&M en Costes. Boohoo merk ik vaak dat het kleiner valt, want ik had ook een jurkje in maat S, maar het viel echt als een ienieminie XXXXS. Dus dat ging hem niet worden!

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

