Favorites friday #6

Heee!
Dit is al weer de 6e editie van Favorites friday. Een keer in de zoveel tijd deel ik ‘dingen’ die ik de afgelopen tijd heel fijn vond of veel heb gebruikt, favorieten dus. Meestal is dit eten (don’t blame me, haha!) maar ook vaak apps en andere handige gadgets. Dit keek heb ik een leuke app, een soort van gadget, een gezonde snack en een middel tegen puistjes! Lees snel verder als je benieuwd bent geworden! ๐Ÿ™‚
bDSC01836 Screenshot_2015-02-16-15-44-44 Screenshot_2015-02-16-15-46-51 Screenshot_2015-02-16-15-45-37 Crossy road
Mijn broertjes speelden dit spel al en toen mijn vriendinnen er ook mee begonnen kon ik niet achter blijven. Ik installeerde het en de les daarna heb ik bijna de hele tijd zitten spelen, oeps!
Aangezien het gewoon een (verslavend) leuk spel is, wil ik het graag delen! De bedoeling is dat je een dier of personage kiest en daarmee probeer je zo ver mogelijk te springen. Ondertussen moet je oppassen dat je niet aangereden wordt door auto’s of treinen en verdrinken in het water is ook niet zo slim. Je probeert met je personage tussen auto’s door te springen en via boomstammen over het water te komen.
Je kan muntjes verzamelen en om de 6 uur krijg je een cadeautje met (meestal) rond de 100 muntjes. Als je 100 muntjes hebt kun je die in een apparaat doen en krijg je een nieuw personage! De meeste personages hebben weer andere eigenschappen of veranderen de omgeving. Het feit dat je alle personages wil, is zo verslavend!
Het spel heet Crossy road en is te downloaden in de appstore!

bDSC01817 bDSC01841 Oortjes van de V&D
Ik weet niet precies of de V&D nu weg gaat of blijft maar wat ik wel weet is dat hun oortjes heel goed zijn! Normaal als ik oortjes koop (bij de action of zo) gaan die meestal na een week al kapot! Die oortjes van โ‚ฌ1,- kunnen dan uiteindelijk toch niet zo goedkoop zijn als je iedere week nieuwe kopen. Deze van de V&D kosten volgens mij rond de โ‚ฌ6,-. Misschien relatief duur maar met mijn vorige paar heb ik minstens 3 jaar gedaan (tot ik erbovenop ging liggen en toen drukte ik รฉรฉn van de twee plat, maar die andere gebruik ik wel nog!) en met dit paar doe ik ook al zo’n jaartje. Ik vond de kleur leuk, ze zitten fijn en het geluid is prima. Als je niet op vol volume hardcore of metal gaat luisteren hebben andere mensen geen last van je. Ik ben er blij mee!

bDSC01824 bDSC01829 bDSC01831 Benzoylperoxide hydrogel
Ik heb heel veel puistjes op mijn hals, schouders en schouderbladen. Ook wel op mijn gezicht maar minder dan op mijn ‘probleemgebieden’. Aangezien niks leek te helpen is mijn moeder naar de apotheek gegaan om te vragen of ze daar iets tegen puistjes hadden. Nu gebruik ik al een paar maanden dit spul en het helpt! Natuurlijk gaat het niet zomaar helemaal weg maar het is in ieder geval al zoveel minder geworden! Ik merk als ik een paar dagen niet smeer, ik ineens veel meer puistjes heb dan wanneer ik wel smeer! Het is wel uitdrogend (aangezien het eigenlijk gewoon je puistjes indroogt) dus let op en smeer goed als je in de zon komt.

bDSC01804 bDSC01811 (Bevroren) frambozen
Als ik zin heb in een snack grijp ik steeds vaker naar een appel of iets anders gezonds (oke, ik eet nog steeds ‘ongezonde’ dingen maar toch). Bevroren frambozen zijn de perfecte snoepjes! Ze zijn zoet maar toch zuur, een geweldige combinatie! Bij de lidl zijn van die zakken met bevroren fruit te koop en daar koopt mijn moeder wel eens zo’n zak. Als ik er zin een heb maak ik een tocht naar de diepvries om een bakje te halen. Meestal zijn ze veel te snel al weer op want ze zijn zo lekker! Als je gezonder wil gaan snoepen zijn dit zeker aanraders! ๐Ÿ™‚

Dit waren de favorieten! ๐Ÿ™‚

Wat snoep jij als je gezond wil snoepen?

Liefs,
Fieke โค

51 thoughts on “Favorites friday #6

  1. Vond je oortjes heel erg leuk! Ik eet tegenwoordig als ik een beetje een gezonde snack wil eten middags een gesneden appel met daarover heen kaneelsuiker (is niet echt gezond maargoed), lijkt net of je een stukje appeltaart eet!

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een leuke favorieten! Frambozen zijn echt 1 van mijn favorieten. Ik ben echt dol op ze. Helaas brengt mijn lieve mama ze niet altijd mee, balen. Maar ik kan er zo van genieten als ik ze aan het eten ben! En wat heb je dit erg leuk geschreven! Liefs, Xx

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

