Schoolupdate #2

Good morning!
Aangezien het weer proefwerkweek is wilde ik weer een persoonlijk artikel maken! Dit keer de tweede schoolupdate met random geklets en persoonlijke dingen. En net als de vorige keer weer super mooie (ahum) foto’s van mij en mijn vriendinnen! Ik ga jullie weer een beetje updaten over hoe het gaat in mijn leven en op school enzo. Misschien niet heel interessant maar ik vind het leuk om zulke artikelen te maken! ๐Ÿ™‚

Ik, Julie en Nancy!

Ik, Julie en Nancy!

Roos, Stef en ik!

Roos, Stef en ik!

Op het moment dat ik dit schrijf, is het carnavalsvakantie. Over twee weken komt dit artikel online en dan heb ik proefwerkweek! Ik hou er niet van om heel ver vooruit te schrijven, maximaal een week vind ik genoeg. Nu was het gewoon wel echt even nodig om vooruit te schrijven. Ik weet van mezelf dat ik volgende week en in de proefwerkweek er niet aan toe kom om te schrijven. Ik baal er dan zo van dat er geen artikelen online komen dat ik nu maar even snel een paar extra artikelen maak! Ik vind het wel heel leuk om te doen hoor, daar niet van! ๐Ÿ™‚
wpid-snapchat-4101374353251845224.jpg wpid-snapchat-5703524651335867595.jpg Ik ben al meer als een week druk aan het leren en het gaat al best goed! Ik hoop dat ik na zondag alles heb samengevat enzo dat ik volgende week kan herhalen. Op dit moment heb ik nog totaal geen stress maar ik denk dat het net voor de toetsen wel anders is.
Ik baal heel erg dat we deze toetsweek de vakantie vรณรณr de toetsen te hebben. We hebben het vorig jaar en dit jaar eigenlijk de hele tijd vakantie na de toetsweek gehad, dat is heel chill. Dan is het even bikkelen en daarna heb je minstens een week vakantie, waarbij je dan ook echt niks hoeft te doen voor school. Nu heb je dan wel vakantie maar je moet leren (weinig mensen die dat doen, maar als ik dat niet doe, haal ik het niet) en dan na de toetsweek moet je meteen weer door met school.
wpid-screenshot_2015-02-13-15-55-39.png Met mij persoonlijk gaat het ook heel goed! Ik zit best goed in mijn vel en het gaat heel goed in de klas! Ik kan eigenlijk met iedereen heel goed overweg, je kan mij in principe random ergens neerzetten en ik vermaak mij wel! Misschien vinden docenten dat niet altijd even leuk maar zo lang mijn punten goed zijn, kunnen ze niet klagen!
Ik sta geen enkele onvoldoende meer (natuurkunde heb ik opgehaald!) en de vorige proefwerkweek heb ik alle vakken waar ik lager voor stond naar 6’en opgehaald. Een beetje jammer dat ik alle vakken waar ik 7’s stond naar 6’jes heb laten dalen. Dus gemiddeld sta ik 6’en waar ik best blij mee ben!
wpid-snapchat-5909534794917192108.jpg Voor de mensen die zich afvragen, waarom ga jij in een raar schots jurkje naar school? Don’t worry, de helft van de foto’s heb ik gemaakt toen het carnaval op school was! Ik heb trouwens ook een hele gezellige carnaval gehad! ๐Ÿ™‚

Hoe gaat het met jullie?

Liefs,
Fieke โค

26 thoughts on “Schoolupdate #2

  1. Zo geinig dat jullie nog echt Carnaval vieren, leuk verkleden en gekke bekken trekken. Zelfs een carnavalsvakantie, daar had ik nog nooit van gehoord en jah leren in een ‘vakantie’ voelt vreemd. Zeker als je erna ook nog een grote toets hebt op een zaterdag.

    Liked by 1 persoon

  2. Hahaha, ik had bij sommige foto’s al een vermoeden dat het carnaval foto’s waren.
    Balen dat de vakantie nรฉt voor de toetsen vallen, zo kun je ook niet lekker bijkomen… Succes met je proefwerken! ๐Ÿ™‚

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

