Mijn liebster award!

Hoihoi!
Afgelopen week werd ik twee keer genomineerd voor een liebster award! Dit is een soort tag die rond gaat tussen beginnende bloggers. De bedoeling is om op deze manier nieuwe bloggers te leren kennen! Er zijn een paar spelregels;
– Noem de blogger die jou genomineerd heeft, dit zijn er twee, Creabeaatje en Suad
– Beantwoord de 11 vragen die zij voor jou hebben bedacht, dit zijn er bij mij dus 22!
– Nomineer zelf 11 andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben (ik weet niet of het mij gaat lukken om aan 11 te komen!)
– Bedenk 11 vragen voor de nieuwe genomineerden
liebster-award

Suad:
Naar welke series kijk jij?
Uhm, ik kijk meestal GTST, moordvrouw en divorce. Niet heel spannend maar ik kijk vaak gewoon wat er op tv is, de meeste series die ik kijk zijn nu nieuwe seizoenen aan het maken (hoop ik dan!). Criminal minds kijk ik ook best vaak maar ik ga daar niet expres op wachten, als ik zin en tijd heb kijk ik en anders niet.

Vind je je school leuk?
Misschien een beetje raar maar ik vind school heel erg leuk! Ik heb een hele gezellig klas en een leuke vriendinnengroep. Huiswerk is natuurlijk iets minder leuk maar toch ga ik (meestal) met plezier naar school!

Welke schoenen draag je het meest?
Dat ligt er een beetje aan, in de winter heb ik mijn timberlands heel veel gedragen maar nu het beter weer wordt draag ik mijn roshe runs steeds meer.

Wat staat op je verlang lijst?
Een paar Air max! Een goede bronzer, een mac lipstick, the hungergames boeken, the hungergames en mockingjay, part 1 op film, een grote spiegel en een nachtkastje voor in mijn kamer, een leuk wollig kleedje, genoeg dus!

Waar schrijf je het meest over?
Ik denk lifestyle maar fashion staat op een goede tweede plek.

Wie zijn je favoriete bloggers?
Jiami, Naomi, Tessa, Larissa en Tara en Isa

Van waar haal je je inspiratie?
Pinterest, andere blogs, alles wat ik om mij heen zie en mijn vriendinnen! πŸ™‚

Hoeveel bezoekers heb je, en ben je er blij mee?
Ik heb dagelijks rond de 30 bezoekers volgens mij. Ik ben niet heel actief met mijn statistieken bezig, ik vind het leuk om een keer per week een keer te kijken maar ik ben eigenlijk wel tevreden! πŸ™‚

Wat doe je over 10 jaar?
Over 10 jaar ben ik 25, hopelijk heb ik dan mijn toekomstige opleiding op de HAS in Den Bosch afgerond, misschien werk ik al mee op het bedrijf van papa en mama of heb ik het zelfs al overgenomen. Hopelijk heb ik een leuke vriend en blog ik nog steeds!

Wat wil je later worden?
Ik wil het bedrijf van mijn ouders overnemen! Papa en mama hebben een melkveebedrijf met 160 melkkoeien en dit vind ik zo geweldig! Iedere dag is anders, koeien zijn levende dieren dus dat maakt het extra leuk. Je haalt er zo veel voldoening uit om die blije hoofden iedere dag te zien. Er zitten natuurlijk wel nadelen aan (je bent bijvoorbeeld minder flexibel) maar toch kan ik mij eigenlijk niks anders voorstellen!
bDSC02038
Creabeaatje:
Wat is je allergrootste passie?
Bloggen natuurlijk! Maar buiten bloggen vind ik het geweldig om bij de koeien te zijn, met de quad te crossen, shoppen, met vriendinnen chillen, lezen en alles rond the hungergames!

Als je een dier zou zijn, welke zou je dan willen zijn?
Heel stom, een koe! Wel eentje op ons bedrijf, ik ben altijd zo benieuwd wat de koeien denken over ons, misschien denken ze wel helemaal niks?

Ben jij een ochtendmens of heb je last van een ochtendhumeur?
Diehard avondmens, ik haat het om ’s ochtends uit bed te moeten en ’s avonds ben ik altijd super productief en kan ik ineens heel hard werken.

Wat voor soort genre muziek spreekt jou aan?
Ik vind hardstyle/dance/hardcore heel leuk maar top 40 muziek vind ik ook helemaal prima.

In welk land zou je graag willen wonen?
Ik vermaak mijzelf wel in Nederland maar als ik echt weg zou moeten zou ik denk ik voor Canada kiezen. Je hebt wel een beetje de grootte van Amerika maar niet het massale, tenminste dat gevoel heb ik altijd. Ook heb je in Canada heel veel natuur!
Opa heeft beloofd samen met mij na mijn eindexamen naar Canada te gaan (daar wonen heel veel vrienden van ons) dus ik ben heel benieuwd of het ook echt mijn verwachtingen waar gaat maken!

Als je je voornaam mocht veranderen, wat zou je dan kiezen?
Ik vind Fenna of Naomi hele mooie namen!

Wat is jouw lievelingsattractie?
Alles wat snel en over de kop gaat!

Wat is jouw ideale avondje uit?
Dat ligt een beetje aan in welke mood ik ben, of lekker met vriendinnen chillen, een leuke film kijken en kletsen. Of een avond echt op stap naar een club en dan even helemaal los gaan. Of juist fijn een avondje alleen met een leuk boek of youtube, dan vermaak ik mijzelf ook wel!

Wat is jouw type jongen of meisje?
Hier kan ik nooit antwoord op geven, een jongen moet voor mij een leuke uitstraling hebben, vrolijk en lief zijn maar wel tegengas kunnen geven en met mijn wispelturigheid om kunnen gaan. Ik zie wel wat op mijn pad komt, als ik een jongen leuk vind, vind ik een jongen leuk. Ik heb niet echt een bepaald type.

Wat doe je het liefst op je zondag?
Bloggen, een beetje naar de dieren, lezen, films kijken, gewoon lekker rustig aan doen en niet met school bezig zijn!

Wat is het stomste wat je ooit gedaan hebt?
Uhm, ik doe best vaak dingen die achteraf niet zo handig zijn. Hoewel ik meestal later zoiets heb van, ach, het is gebeurd, ik kan er nu toch niks meer aan veranderen. Been there, done that.

Zo, dat waren alle vragen! Sorry voor de gigantische lap tekst, hopelijk was het wel leuk om te lezen!
Ik wil graag nomineren (sorry als je al genomineerd bent of hem al gedaan hebt!):
Isa
Ruby, Good to dream
Kim
Jasmijn, A big cup of me
Silke, Heartgloss
Daphne
Hilly, Ohmyhilly
Eline, The sweet little monster
Eline Joanne
Lotte, A little of lotte
Zij en stijl
Dat waren de 11 bloggers, nu de 11 vragen!
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
2. Wat doe je het liefste in je vrije tijd (op bloggen na)?
3. Kom je vaak in de natuur/buiten?
4. Stel, je was nooit begonnen met bloggen, wat zou je dan doen met de tijd die je nu besteed aan bloggen (snap je het nog?)?
5. Welke bekende persoon vind je heel knap/heb je een crush op?
6. Wat is je guilty pleasure?
7. Wat is je favoriete stuk fruit?
8. Welke app gebruik je het meeste?
9. Wil je kinderen?
10. Wat is je favoriete make-upproduct?
11. Heb je huisdieren, zo ja, hoe heten die?
bDSC02043
Tadaa, dat was alles!

Heb je al ooit een liebster award gekregen?

Liefs,
Fieke ❀

37 thoughts on “Mijn liebster award!

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

