Eindhoven shoplog!

Hallo!
Toen ik mijn laatste twee toetsen erop had zitten, stelde mama ’s middags voor om naar Eindhoven te gaan om te shoppen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Met de zomer in mijn hoofd heb ik hele leuke kleding gekocht! Vooral veel dingen voor als het weer beter wordt maar met een vestje erover kan het er wel mee door. Kijk mee naar hoe ik uit mijn comfortzone ben gegaan en onder andere een highwasted jeans, skater dress en een playsuit heb gekocht.
bDSC02353

bDSC02336
H&M – Skater dress – โ‚ฌ19,99
Wiehh, mijn eerste skater dress (als je die voor Kerstmis niet meetelt)! Toen we in de H&M waren zag ik deze hangen in een rek maar ik besloot hem toch te laten hangen. Toen we later bij de Primark waren kon ik die jurk maar niet uit hem hoofd zetten, ik wist zeker dat als ik hem niet zou kopen dat ik later zoveel spijt zou krijgen! Daarom zijn we later terug gegaan en hebben we hem alsnog gekocht! ๐Ÿ™‚
Ik vind hem zo leuk, hij past precies, boven strak en onder loopt ‘ie mooi uit, ik ben er heel blij mee!

bDSC02328
Primark – Gympen – โ‚ฌ8,00
Ik was niet perse opzoek naar een nieuw paar schoenen maar omdat Bolt mijn witte kapot had gebeten, was dat eigenlijk wel nodig. Toen ik dit paar zag hangen bij de Primark was ik verkocht, ik vind ze zo grappig! Ze hadden trouwens heel veel leuke gympen, daar ga ik zeker nog een paar halen voor de zomer!
Ze zien er trouwens heel gek uit, net of ik platvoeten heb, dat is in het echt niet hoor! ๐Ÿ˜‰

bDSC02344
Primark – Playsuit – โ‚ฌ9,00
Dit is ook mijn eerste playsuit! Toen ik naar Eindhoven ging, hoopte ik al een leuke tegen te komen, playsuits zijn perfect voor de zomer! Ik vind het printje heel gaaf, apart maar wel leuk. Bij de schouderbladen is een
zwart, geruit patroon en een rits. Ik zie mezelf al helemaal lopen over het strand met een paar leuke sandalen!
Voor Barcelona ga ik er zeker nog een paar halen! ๐Ÿ™‚

bDSC02372
Sting – Aztec blouse – โ‚ฌ25,00
Omdat het zondag buiten zo’n mooi weer was, besloot ik naar buiten te gaan. De foto’s zijn er niet echt beter op geworden, sorry!
Ik kon eigenlijk nooit kleren vinden bij de sting, het was gewoon allemaal net niet mijn smaak. Toen ik er vrijdag was, zag ik ineens zoveel leuke dingen! Dit blouseje (ja, dat schrijf je echt zo!) was precies wat ik zocht. Ik vind aztec een geweldige print en toen ik hem had gepast, kon ik hem echt niet meer laten hangen. Ik heb de blouse vandaag meteen gedragen naar school, waarschijnlijk zien jullie hem ook heel snel voorbij komen in een outfitpost! ๐Ÿ™‚

bDSC02370
H&M – Gebreide crop top – โ‚ฌ9,99
Mama vond deze helemaal geweldig, ik wilde het wel proberen. Het is dus een gebreide crop top met halflange mouwen. Meestal draag ik crop tops zonder hempje eronder maar bij deze kan dat niet, hij is helemaal doorschijnend. Ik kan er eventueel een bandeau onder doen maar voor school vind ik dat iets te ‘sexy’.

bDSC02365
H&M – Vest – โ‚ฌ10,00
We zagen een rek met vesten hangen en deze kleur viel mij meteen op! De meeste vesten die ik op school zie zijn zwart, donkerblauw en wit. Deze groene kleur valt daar tussen best wel op, maar wel op een goede manier. Het vest is lekker los maar niet te wijd en zit heel fijn! De binnenkant is heel zacht en maakt hem daarom extra fijn! Ik weet zeker dat ik dt vest heel veel ga dragen, als ik niet weet wat ik aan moet doen naar school of als het ’s zomers ’s avonds afkoelt.

bDSC02360
H&M – High waisted jeans – โ‚ฌ19,99
Ik had nog geen high waisted jeans maar ik was er wel benieuwd naar geworden. Die spijkerbroeken zijn bijvoorbeeld perfect onder crop tops, zo voorkom je dat mensen meteen je hele buik zien. Ik blijf de struggle hebben met spijkerbroeken dat ze te kort zijn, ook deze weer. Maar toch ben ik er heel blij mee, hij komt tot net onder mijn navel. Ik koos voor zwart, lekker save.

bDSC02358
H&M – Anker top – โ‚ฌ7,99
Deze top is basic maar toch een beetje anders. Ik vind de donkerblauwe (bijna zwarte) ankers heel tof. Deze top is een perfecte top voor onder een vestje (of niet als het weer beter is) met een spijkerbroek of shortje en gympen.

Dat waren mijn geshopte items al, ik ben er heel blij mee! Ik was zondagavond helemaal aan het denken wat ik aan zou doen. Hebben jullie dat ook, als je nieuwe kleren hebt, dat je niet weet wat je als eerste moet dragen? Ik heb dat dus altijd! Ik ben maar voor mijn aztec blouse en high waisted jeans. Mijn roze roshe runs heb ik eronder aangedaan zodat er toch nog wat kleur in de outfit was. ๐Ÿ™‚

Wat is het laatste dat jullie hebben gekocht?

Liefs,
Fieke โค

54 thoughts on “Eindhoven shoplog!

  1. Je hebt echt prachtige spullen gekocht. Ik vind dit soort berichten ook altijd zo leuk om telzen. ๐Ÿ˜€ Die playsuit is echt zo mooi! Het laatste dat ik heb gekocht was nog een trui uit the pull&bear.

    Liefs X

    Liked by 1 persoon

  2. Ah wat lief van je moeder! Meteen heel veel leuke dingen geshopt ๐Ÿ™‚
    Ik mag van mijzelf 2 maanden niet shoppen, en heb het al 2 weken volgehouden, haha! Nou ja, ik heb een paar dagen geleden een broek van mijn vriend gekregen, maar dat telt niet mee vind ik!

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

