Fotografie: Het bos in!

Yowww!
Toen vrijdag de proefwerkweek eindelijk was afgelopen, had ik een chill weekend voor mij liggen met heerlijk weer! Zaterdag ging ik naar het bos om foto’s te maken. Ik wilde gaan oefenen met de instellingen. De lucht was perfect blauw en het zonnetje scheen dus ik heb goed kunnen spelen met verschillende composities. Ik ben vooral voor close-up/macro foto’s gegaan omdat ik dat gewoon heel mooi vind!
Omdat mijn vorige fotoartikel zo goed werd ontvangen, besloot ik deze foto’s ook gewoon online te zetten!
bDSC02123

bDSC02147
bDSC02142
bDSC02115
bDSC02105
bDSC02062
b`Γ§.
bDSC02267
bDSC02265
bDSC02263
bDSC02256
bDSC02175
Hophop, dat waren alle foto’s! 12 om precies te zijn, haha! Ik ben best tevreden over de foto’s maar ik vind ze een beetje te gewoon, er zijn op internet wel honderden van zulke foto’s te vinden en dan 10 keer mooier. Ik wil meer experimenteren en echt uit mijn comfortzone gaan.
Ik vond het wel heel fijn om de hele middag in het bos te zijn, het is daar altijd zo rustig en mooi. Wij wonen eigenlijk langs een heel groot bos dus ik ben van plan daar vaker te gaan wandelen met Bolt (de puppy), hij vindt het namelijk ook heel leuk! πŸ™‚

Komen jullie wel eens in het bos? En welke foto vind je het mooiste?

Liefs,
Fieke ❀

38 thoughts on “Fotografie: Het bos in!

  1. Simone schreef:

    Ik kom ook vaak in het bos. Dat is hier ook de straat uit en dan sta ik er. Ik heb een Nikon D3200 gekocht en die komt morgen binnen! Mijn handjes kriebelen heel erg en ben al dagen allemaal fotografie dingetjes aan het opzoeken haha! Ik heb er zin in om lekker aan de slag te gaan! En wat betreft je foto’s ik vind ze heel erg mooi juist!

    Liked by 1 persoon

  2. Wauw mooi hoor!! Ik begrijp dat je denkt van jΓ‘ heel veel mensen kunnen dit.
    Maar mijn foto’s worden echt nog niet zo mooi als de jouwe! En het zijn jouw herinneringen die je nu vastlegt, niet die van anderen πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

