Review: ‘The raspberry kiss’ showergel

Hallo!
In de herfstvakantie kwam ik deze showergel tegen en ineens kreeg ik flashbacks naar eind 2013 (denk ik) toen deze showergels nogal gehypet werden in blogland. Ik heb er toen nooit een gekocht maar onder het motto, beter laat dan nooit, heb ik er nu toch een in mijn bezit. Ik kon eerst niet kiezen tussen alle geuren, er was zoveel keus! Mijn nichtje koos voor Melon en ik vond Raspberry toch echt het allerlekkerste ruiken dus die ging met mij mee. Omdat er heel blij mee ben, is hier de review voor jullie!
bDSC01917

bDSC01910
‘The raspberry kiss’ is een showergel van het merk Treacle moon, dit wordt verkocht bij de Albert Heijn. Persoonlijk niet de eerste plek waar ik zou zoeken naar showergel dus ik was verrast toen ik de flessen zag staan. Ze hebben blijkbaar ook bodylotions, bodybutter en handzeep. Dit heb ik niet zien staan in onze Albert Heijn maar daar ben ik wel erg benieuwd naar. Ze hebben nog veel meer geuren, denk aan, vanille, cinnamon (special edition), aardbei, lemon, ginger of coconut.
bDSC01923
bDSC01925

I think this must be love… She smiled at her secret, put the letter in an envelop and enclosed a daisy chain from the meadow where she sat.

Dat staat dus op de flacon, iedere flacon heeft zijn eigen tekst. Heel schattig! Ook heeft iedere geur zijn eigen kleur (haha, dat rijmt!), als je meerdere flessen hebt staat dat heel leuk in je badkamer!
Ook heb ik de ingrediΓ«nten er even bij gezet, ik heb totaal geen verstand van wat wel of niet goed is dus ben vrij om dat zelf te bepalen!
bDSC01930
bDSC01932
bDSC01937
De geur is een typische frambozengeur, heel zoet maar niet misselijkmakend. De geur blijft geen uren hangen maar de douche ruikt wel heel erg lekker tijdens en na gebruik van de douchegel. Hij schuimt niet heel erg maar ik denk dat ‘ie dat wel doet als je hem in combinatie met een puffspons gebruikt.
De flacon is groot genoeg om minstens 3 maanden mee te doen als je hem iedere dag gebruikt.
De showergel droogt mijn huid niet uit, maar hij verzorgt ook niet echt. Daarom zou ik na het douchen wel aanraden om nog even een bodylotion of bodybutter aan te brengen.
bDSC01942
Ik denk dat ik nog wel meer flessen ga halen, ik ben enthousiast! De fles ziet er vrolijk en speels uit en de showergel ruikt heerlijk en doet prima wat ‘ie moet doen. Ik heb natuurlijk ook aan de andere geuren geroken maar ze roken allemaal zo lekker! Als je van plan bent ook een fles te kopen, succes met kiezen! πŸ˜‰
Oh en, nog een voordeel van treacle moon, ze testen niet op dieren!

Kende jij dit merk al?

Liefs,
Fieke ❀

36 thoughts on “Review: ‘The raspberry kiss’ showergel

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

