SooLovely

Haiii!
Ik mocht sieraden bestellen bij SooLovely ! Dit is een Nederlandse webshop met hele gave sieraden, veel chokers maar als je daar niet van houdt hebben ze nog veel anders leuks! Ik heb een paar hele leuke dingen besteld en deze wil ik graag met jullie delen, ze hebben eigenlijk zoveel leuke dingen dat ik niet kon kiezen, oeps! Net zat ik weer even door de webshop te scrollen en ze hebben er alweer hele toffe nieuwe dingen bijgekregen!
bDSC02385

bDSC02410
bDSC02420
Anchor watch white
Ohh, wat was dit een moeilijke keuze! Het liefst had ik ze allemaal gekozen, ze hebben zoveel leuke horloges!
Ik wilde sowieso een horloge hebben omdat ik mijn witte IceWatch bijna altijd draag, ik wilde weleens wat afwisseling. Uiteindelijk besloot ik toch voor deze te kiezen omdat ik heel veel kettingen heb met goud, matchy matchy, haha! Hoewel ik de Cat, Feather en Flower watch ook enorm gaaf vind! €10,00.

bDSC02426
bDSC02461
Kaarthouder wit
Deze kaarthouder viel mij al meteen op in de webshop! Ik vind zoiets super handig omdat wij op school met een pasje ons kluisje open moet maken. Meestal zit mijn pasje in mijn portemonnee of random in mijn tas maar daardoor ben ik hem altijd kwijt. Hierin kan ik mijn schoolpasje en alle andere pasjes verzamelen! Als je even snel naar de stad moet doe je hier je kortingspasjes (want korting is natuurlijk altijd leuk), pinpas en je ov-kaart in en dan hoef je verder niks mee te nemen! Γ©n het ziet er nog leuk uit ook nog, wat wil je nog meer! πŸ™‚ €6,00.

bDSC02402
bDSC02486
“What a wonderful world” necklace
Normaal draag ik alleen statement kettingen maar ik wilde eens een keer uit mijn comfortzone gaan. Deze ‘korte’ ketting (ongeveer op je borst) met een hangertje met daarop ‘What a wonderful world’, ik vind hem super schattig! €6,00.

bDSC02444
bDSC02447
bDSC02469
Aztec sjaal
Ohoh, wat is deze leuk! Ik draag niet vaak sjaals (alleen over mijn jas als het wat kouder is) maar ik denk dat daar nu verandering in gaat komen! Ik hou van aztec printjes en deze sjaal is echt perfect! Je kan hem op verschillende manieren dragen, ik ga hem denk ik vooral zo dragen. Heel leuk over een simpel shirtje om je outfit iets extra’s te geven! €7,00.

bDSC02400
Bij iedere bestelling krijg je een gratis cadeautje, altijd leuk meegenomen! Ik kreeg deze roze chocker armband, misschien ga ik hem niet heel vaak dragen maar ik kan mij wel voorstellen dat je zoiets wel leuk vind.
Ik ben super enthousiast over SooLovely! Ze hebben steeds meer en leukere dingen! Ik ga hier zeker nog vaker bestellen omdat ik nu alweer zo’n nieuwe leuke dingen heb gezien!

Kenden jullie deze webshop al?

Liefs,
Fieke ❀

ps. Ook al heb ik deze producten gekregen, ik heb er wel een eerlijke review over geschreven! πŸ™‚

42 thoughts on “SooLovely

  1. Hilly schreef:

    Wat leuk dat je wat spulletjes mocht uitzoeken bij Soolovely! Je hebt erg leuke items uitgekozen πŸ™‚ Ik wou steeds al wat bestellen bij de shop, dus dat moet ik binnenkort maar eens gaan doen. X

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

